had nooit moeten kijken man helemaal loco nuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om te pitten denk ik
later boelers
Shutter Island hè?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had nooit moeten kijken man helemaal loco nu
nu ben ik bang dat ik dat ook hebquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shutter Island hè?Geniale film.
Dat dacht ik ook na die filmquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu ben ik bang dat ik dat ook heb
14e of 15equote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen ben ik jarigHebben jullie al je cadeautjes gekocht?
15, anders was ik nu jarig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
14e of 15e
even voor alle duidelijkheid
Dat heb ik bij de Trueman show.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook na die filmDat mijn hele leven een psychose is.
Ja een nachtje met Strootman voor jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat ook ja. Fucking filmsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de Trueman show.
Een bekkenstootcursus van JR en een bedreiging/songtekst per dm van Mikey.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
haha...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een bekkenstootcursus van JR en een bedreiging/songtekst per dm van Mikey.
Voor de CL of alleen PSV-Milan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:08 schreef Buitendam het volgende:
Van Bommel analyticus voor de NOS. Zeg het maar, jongens.
Typisch schijnt wat bier voor je te hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
This is my BOOMSTICK!quote:
Ik zal wat leuke citaten van VI voorbereidenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
Die laatste zin doet vermoeden dat ie vanaf nu bij het panel hoort.quote:Mark van Bommel is komend seizoen tóch van de partij in de Champions League: de 79-voudig international gaat namelijk voor de NOS aan de slag als analyticus.
Van Bommel, die na de afgelopen voetbaljaargang een punt zette achter zijn actieve carrière, begint volgende week dinsdag met de kraker tussen zijn twee oude clubs PSV en AC Milan. Van Bommel staat in Eindhoven, samen met presentator Jack van Gelder, aan de rand van het speelveld en Bert van Marwijk zit als analyticus bij Tom Egbers in de studio in Hilversum.
De equipe van NOS-analytici voor de Champions League bestaat nu uit: Mark van Bommel, Bert van Marwijk en Youri Mulder.
Wat voor medicijnen neem jij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik Peggy Bundy lag te neuken, vervolgens gingen we in een achtbaan waarvan bekend was dat die kon crashen en daarna vond ik een parkiet.
Helemaal top weer
Gewoon tussen [img] en [ /img] tags (zonder spatie tussen [ en / ), het plaatje moet uiteraard al een gif zijn, anders werkt het nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leg nou 's per DM uit hoe ik een gif plaats. Ik snap het nog altijd niet
De komende wedstrijd wordt dus wat veel vinger in zijn hol, geen idee of hij neutrale wedstrijden van een behoorlijke analyse kan voorzien maar CL kijk ik normaliter op Sport1.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Die laatste zin doet vermoeden dat ie vanaf nu bij het panel hoort.
Hij lulde zijn laatste seizoen in het veld 5 kwartier in een uur. Mag toch hopen dat Sjek hem kan afkappen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
De komende wedstrijd wordt dus wat veel vinger in zijn hol, geen idee of hij neutrale wedstrijden van een behoorlijke analyse kan voorzien maar CL kijk ik normaliter op Sport1.
Negeer je mijn request gewoon?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Sport1 vind ik qua CL veel prettiger, al hebben we hier geen abo meer op Sport1.
Kelly of Al kan ik nog inkomen maar Peggyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik Peggy Bundy lag te neuken, vervolgens gingen we in een achtbaan waarvan bekend was dat die kon crashen en daarna vond ik een parkiet.
Helemaal top weer
Nja, ik noem haar altijd Peggy omdat ik haar echte naam altijd vergeetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kelly of Al kan ik nog inkomen maar Peggy
Ze doet ook de stem van Leela uit Futurama.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nja, ik noem haar altijd Peggy omdat ik haar echte naam altijd vergeetZe had die absurde rode pruik iig niet op
Weet ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze doet ook de stem van Leela uit Futurama.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk, dat zijn de kadootjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een nachtje met Strootman voor jou.
hoi lavjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Kijk, dat zijn de kadootjes
fijn om bij tante lavje te zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacky, jammer dat de vakantie voorbij is he?
Of toch ook wel weer fijn om hier te zijn?
Nou, dan heb je afgelopen weekend niet de documentaire over Pocho de krokodil gezien op National Geographic Channel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst alle afleveringen gezien. Beste docu aller tijden.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog lekker nagedacht over de film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |