had nooit moeten kijken man helemaal loco nuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om te pitten denk ik
later boelers
Shutter Island hè?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had nooit moeten kijken man helemaal loco nu
nu ben ik bang dat ik dat ook hebquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shutter Island hè?Geniale film.
Dat dacht ik ook na die filmquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu ben ik bang dat ik dat ook heb
14e of 15equote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen ben ik jarigHebben jullie al je cadeautjes gekocht?
15, anders was ik nu jarig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
14e of 15e
even voor alle duidelijkheid
Dat heb ik bij de Trueman show.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook na die filmDat mijn hele leven een psychose is.
Ja een nachtje met Strootman voor jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat ook ja. Fucking filmsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de Trueman show.
Een bekkenstootcursus van JR en een bedreiging/songtekst per dm van Mikey.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
haha...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een bekkenstootcursus van JR en een bedreiging/songtekst per dm van Mikey.
Voor de CL of alleen PSV-Milan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:08 schreef Buitendam het volgende:
Van Bommel analyticus voor de NOS. Zeg het maar, jongens.
Typisch schijnt wat bier voor je te hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
This is my BOOMSTICK!quote:
Ik zal wat leuke citaten van VI voorbereidenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
Die laatste zin doet vermoeden dat ie vanaf nu bij het panel hoort.quote:Mark van Bommel is komend seizoen tóch van de partij in de Champions League: de 79-voudig international gaat namelijk voor de NOS aan de slag als analyticus.
Van Bommel, die na de afgelopen voetbaljaargang een punt zette achter zijn actieve carrière, begint volgende week dinsdag met de kraker tussen zijn twee oude clubs PSV en AC Milan. Van Bommel staat in Eindhoven, samen met presentator Jack van Gelder, aan de rand van het speelveld en Bert van Marwijk zit als analyticus bij Tom Egbers in de studio in Hilversum.
De equipe van NOS-analytici voor de Champions League bestaat nu uit: Mark van Bommel, Bert van Marwijk en Youri Mulder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |