Laat gaan man. Wordt toch nooit goed daar. Er is ook niet echt een objectieve verhaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:56 schreef Smoofie het volgende:
Toen de Joden het "kregen" van de VN/Engelsen of "stolen" van de Palestijnen was een groot gebied al gewoon van de joden.
Ik wist dit tot op zekere hoogte, dacht alleen dat Amerika er ook wat mee te maken had.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben het ook niet zomaar gekregen, in de jaren '30 kochten joden al veel land in dat gebied. Gewoon gekocht ja. Toen waren er ook al problemen tussen joden en palestijnen daar. Het was een britse kolonie en het land is nooit geweest van de palestijnen/arabieren. Daarvoor was het namelijk van het Ottomaanse rijk.
Wat ik wilde zeggen is dat als Israël niet zo gunstig lag voor ''het Westen'' ze niet de steun zouden krijgen die ze nu al jaren krijgen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:56 schreef Smoofie het volgende:
Toen de Joden het "kregen" van de VN/Engelsen of "stolen" van de Palestijnen was een groot gebied al gewoon van de joden.
Het lag helemaal niet gunstig in die tijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wist dit tot op zekere hoogte, dacht alleen dat Amerika er ook wat mee te maken had.
[..]
Wat ik wilde zeggen is dat als Israël niet zo gunstig lag voor ''het Westen'' ze niet de steun zouden krijgen die ze nu al jaren krijgen.
Verder is het hier wat te laat voor.![]()
kanjer joden
Dat wel ja. Hun zijn ook nooit echt voor een club, maar voor een speler.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mooi. Merk ik ook ja. Mijn mocro en anti matties worden ook altijd opgewonden als er 'een van hun' het goed doet bij PSV
Trusten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen. Morgen vroeg op
Want?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het lag helemaal niet gunstig in die tijd.
Want wat? Waren er toen problemen met moslims? Nee. Was het toen al bekend als een olierijk gebied? Nee. Was het dicht bij de Soviets? Nee. Wat was er gunstig aan dan?quote:
Ze zijn sowieso wel voor PSV hoor. Alleen staan ze op de banken als 'een Ibi', of 'een Gini' het goed doet ofzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hun zijn ook nooit echt voor een club, maar voor een speler.
quote:Trusten.
Een stukje controle in zo'n gebied is echt wel gunstig, ook in de jaren 30 al. Maar goed ik zei al, het is hier te laat voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want wat? Waren er toen problemen met moslims? Nee. Was het toen al bekend als een olierijk gebied? Nee. Was het dicht bij de Soviets? Nee. Wat was er gunstig aan dan?
Als een stukje controle gunstig was, hadden de britten het gewoon zelf moeten houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een stukje controle in zo'n gebied is echt wel gunstig, ook in de jaren 30 al. Maar goed ik zei al, het is hier te laat voor.
Oke.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als een stukje controle gunstig was, hadden de britten het gewoon zelf moeten houden.
Dat konden ze niet. Hadden het al beloofd aan de Zionisten. Konden geen kant op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als een stukje controle gunstig was, hadden de britten het gewoon zelf moeten houden.
Hoe kom je daar nu bij joh?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat konden ze niet. Hadden het al beloofd aan de Zionisten. Konden geen kant op.
Dan hadden ze het niet moeten beloven als het zo gunstig was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat konden ze niet. Hadden het al beloofd aan de Zionisten. Konden geen kant op.
Kan nooit vinden man. Als ik op 'cute girls' 'hot girls' zoek, dan vind je alleen fakerds.quote:
quote:
Ga Evil Dead kijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens ik ben klaar met The Sopranos. Wat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |