Ik dacht het, jij zei het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ze maar kapot geschopt worden
Person of Interest is ook een gave serie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vikings heb ik er nog staan ja.
Ik download nu Suits.
Gisteren die laatste aflevering gezien op NL2? Wat prachtig hé!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst alle afleveringen gezien. Beste docu aller tijden.
Gebeurt wel vaker...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Natuurlijk is het goed maar hij heeft zichzelf overbelast, daar helpen die eiwitten echt niet tegen, als je beweert van wel kom dan maar met wetenschappelijk bewijs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm nee man. Zit niet in je hoofd.
is ook 4:3quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik wou ook The Wire gaan kijken, maar dat is niet in HD te vinden
Mm die ken ik niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Person of Interest is ook een gave serie.
heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bederft voor mij het plezier.
Ja, anders ga ik me er echt aan ergeren. Een slappe film kan nog wel in een DVD-rip, maar goede films of series wil ik wel in HD zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die persé alles in überkwaliteit willen bekijkenDoe mij maar DVD-rips, da's genoeg voor me (en een stuk rustiger voor m'n ogen ook).
Ligt een beetje aan het formaat tv. Ik heb een 42" dan ziet een dvd-rip er echt niet uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die persé alles in überkwaliteit willen bekijkenDoe mij maar DVD-rips, da's genoeg voor me (en een stuk rustiger voor m'n ogen ook).
Ik download alles in HD. Waarom niet? ik download 1gb per minuut.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja dat is kut en een geldige reden. De rest zijn gewoon sukkels.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wel echt het "user kan er niet mee om gaan" bij überHD trouwens. Komt veel te levensecht op me over en dat vind ik niet prettig. Wederom bedankt, neuro-coeliakie
Nee, want ik vind Smoofie niet stoer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie allemaal al gezegd hoe stoer Smoofie is?
Jij bent echt stoer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik download alles in HD. Waarom niet? ik download 1gb per minuut.
wtf.. hoe kom je daaraanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik download alles in HD. Waarom niet? ik download 1gb per minuut.
Ik ben ook een stoere boy.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie allemaal al gezegd hoe stoer Smoofie is?
Hier wel. Mijn record was hier 7 MB/squote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
15 mb/s is tegenwoordig echt niet meer zo bijzonder hoor.
17quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier 1.4 MB/s. Aw yeahquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier wel. Mijn record was hier 7 MB/s
Leer het nou maar eerst goed te schrijven voordat je wijs gaat doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveelquote:
Het is patat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leer het nou maar eerst goed te schrijven voordat je wijs gaat doen.
quote:
Nee UPC.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel.
Dan zit je vast op glasvezel met een normaal Ziggo of UPC abonnement kom je daar niet zo snel aan.
UPC is momenteel 3.8 mijn max en dat is niet eens het goedkoopste pakket.
Fout.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
Pimpen met je internetsnelheid is echt voor mensen met een hele kleine piemel.
Gewoon altijd "pimpen" met alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
Pimpen met je internetsnelheid is echt voor mensen met een hele kleine piemel.
Precies volgens mij kan dat ook helemaal niet. Zelfs die duurste zit je op wat, 8 -9 mb als max?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook UPC 150 maar haal bij lange na niet wat jij haalt, (wireless).
Ik heb ook geen wireless, en er wordt hier niet geknepen door UPC.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook UPC 150 maar haal bij lange na niet wat jij haalt, (wireless).
Nee man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies volgens mij kan dat ook helemaal niet. Zelfs die duurste zit je op wat, 8 -9 mb als max?
Wtf dat is wel ziek snel man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:58 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Haal gewoon de volledige snelheid hier.
En janken als ze het over de WK-Finale hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat vast weer een paar open deuren opentrappen.
Weet nog altijd niet of dat nou geacteerd was of dat die gast een beetje autistisch is..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En janken als ze het over de WK-Finale hebben.
Nee, ik heb hem zelf gedownload. Maar inderdaad een pareltje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren die laatste aflevering gezien op NL2? Wat prachtig hé!
Wel als Ajax speeltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar analyses van de NPO kijken
quote:‘René heeft niks verkeerds gezegd, ik ben het roerend met hem eens’
Analyticus Johan Boskamp staat achter René van der Gijp en diens uitspraken over homo’s in het voetbal. De tv-coryfee merkte op dat voetbal geen sport is voor homo’s en dat zij waarschijnlijk beter passen in een kapperszaak. Er ontstond nogal wat tumult na de uitlatingen van Van der Gijp op televisie, maar collega en vriend Boskamp snapt niet waar iedereen zich druk om maakt.
Boskamp noemt alle ophef ‘flauwekul’ in gesprek met Nieuwe Revu. Volgens hem zat Van der Gijp niet fout toen hij zijn uitspraken deed aan tafel bij het tv-programma Voetbal International. “Hij mag zeggen wat hij wil. Ik ben het roerend met hem eens! Wat moet je anders zeggen als je al die bootjes ziet? In België speelt deze discussie helemaal niet.”
“Ik heb ook nooit een homo meegemaakt in al mijn jaren als speler en trainer. Al mijn medespelers waren hartstikke gezond, of ik ben stekeblind geweest, dat kan natuurlijk ook. Maar al die boze reacties, wat een zielige mensen”, concludeert Boskamp. Vanuit de KNVB werd vorige week al gesproken van ‘onzinnige teksten’ van Van der Gijp.
Dat die jongen een steekje los heeft zitten lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet nog altijd niet of dat nou geacteerd was of dat die gast een beetje autistisch is..
Eh... Bossie?quote:“Ik heb ook nooit een homo meegemaakt in al mijn jaren als speler en trainer. Al mijn medespelers waren hartstikke gezond,
Denk wel dat die het meende en waarom ook niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet nog altijd niet of dat nou geacteerd was of dat die gast een beetje autistisch is..
nieuwe gaygatequote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij drukt zich wat onhandig uit.
Wat slecht weer.quote:
Romanticus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey JojoortjeIk heb net een gehaktbal op.
De liefde van een boerin gaat door de maag. Al had ik inderdaad beter met een speklap/steak kunnen komen.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Het avondeten voor vandaag.
Die schelpen zijn niet eetbaar he.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Het avondeten voor vandaag.
Met dat gebit van mij is het net waarmee ze die krengen opvissen nog de pineut, als het moet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schelpen zijn niet eetbaar he.
Gr gr
Hoe gemaakt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey JojoortjeIk heb net een gehaktbal op.
Niks mis met een maatje 44.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe zo weer varkenshaasje in zelfgemaakte championnenroomsaus.
En morgen een pan zelfgemaakte groentesoep met stokbroodjes met zalmfilet etc.
Van alles en nog wat. Zolang het nog maar kneedt toch.quote:
Goed bezig. Alweer aan het voetballen met de nieuwe banden>?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe zo weer varkenshaasje in zelfgemaakte championnenroomsaus.
En morgen een pan zelfgemaakte groentesoep met stokbroodjes met zalmfilet etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |