quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit een kut serie is ben ik boos op smoofie.
Zoveel wonderen verricht dat gewoon niet, zit meer in je hoofd dan dat het daadwerkelijk veel uitmaaktquote:
Vikings heb ik er nog staan ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
vikings
under the dome
lost
prison break
suits is ook lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vikings heb ik er nog staan ja.
Ik download nu Suits.
Euhm nee man. Zit niet in je hoofd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel wonderen verricht dat gewoon niet, zit meer in je hoofd dan dat het daadwerkelijk veel uitmaakt
Ik dacht het, jij zei het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ze maar kapot geschopt worden
Person of Interest is ook een gave serie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vikings heb ik er nog staan ja.
Ik download nu Suits.
Gisteren die laatste aflevering gezien op NL2? Wat prachtig hé!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst alle afleveringen gezien. Beste docu aller tijden.
Gebeurt wel vaker...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Natuurlijk is het goed maar hij heeft zichzelf overbelast, daar helpen die eiwitten echt niet tegen, als je beweert van wel kom dan maar met wetenschappelijk bewijs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm nee man. Zit niet in je hoofd.
is ook 4:3quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik wou ook The Wire gaan kijken, maar dat is niet in HD te vinden
Mm die ken ik niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Person of Interest is ook een gave serie.
heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bederft voor mij het plezier.
Ja, anders ga ik me er echt aan ergeren. Een slappe film kan nog wel in een DVD-rip, maar goede films of series wil ik wel in HD zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die persé alles in überkwaliteit willen bekijkenDoe mij maar DVD-rips, da's genoeg voor me (en een stuk rustiger voor m'n ogen ook).
Ligt een beetje aan het formaat tv. Ik heb een 42" dan ziet een dvd-rip er echt niet uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die persé alles in überkwaliteit willen bekijkenDoe mij maar DVD-rips, da's genoeg voor me (en een stuk rustiger voor m'n ogen ook).
Ik download alles in HD. Waarom niet? ik download 1gb per minuut.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja dat is kut en een geldige reden. De rest zijn gewoon sukkels.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wel echt het "user kan er niet mee om gaan" bij überHD trouwens. Komt veel te levensecht op me over en dat vind ik niet prettig. Wederom bedankt, neuro-coeliakie
Nee, want ik vind Smoofie niet stoer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie allemaal al gezegd hoe stoer Smoofie is?
Jij bent echt stoer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik download alles in HD. Waarom niet? ik download 1gb per minuut.
wtf.. hoe kom je daaraanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik download alles in HD. Waarom niet? ik download 1gb per minuut.
Ik ben ook een stoere boy.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie allemaal al gezegd hoe stoer Smoofie is?
Hier wel. Mijn record was hier 7 MB/squote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
15 mb/s is tegenwoordig echt niet meer zo bijzonder hoor.
17quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
15 mb/s is tegenwoordig echt niet meer zo bijzonder hoor.
Hier 1.4 MB/s. Aw yeahquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier wel. Mijn record was hier 7 MB/s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |