Eh... Bossie?quote:“Ik heb ook nooit een homo meegemaakt in al mijn jaren als speler en trainer. Al mijn medespelers waren hartstikke gezond,
Denk wel dat die het meende en waarom ook niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet nog altijd niet of dat nou geacteerd was of dat die gast een beetje autistisch is..
nieuwe gaygatequote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij drukt zich wat onhandig uit.
Wat slecht weer.quote:
Romanticus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey JojoortjeIk heb net een gehaktbal op.
De liefde van een boerin gaat door de maag. Al had ik inderdaad beter met een speklap/steak kunnen komen.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Het avondeten voor vandaag.
Die schelpen zijn niet eetbaar he.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Het avondeten voor vandaag.
Met dat gebit van mij is het net waarmee ze die krengen opvissen nog de pineut, als het moet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schelpen zijn niet eetbaar he.
Gr gr
Hoe gemaakt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey JojoortjeIk heb net een gehaktbal op.
Niks mis met een maatje 44.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe zo weer varkenshaasje in zelfgemaakte championnenroomsaus.
En morgen een pan zelfgemaakte groentesoep met stokbroodjes met zalmfilet etc.
Van alles en nog wat. Zolang het nog maar kneedt toch.quote:
Goed bezig. Alweer aan het voetballen met de nieuwe banden>?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe zo weer varkenshaasje in zelfgemaakte championnenroomsaus.
En morgen een pan zelfgemaakte groentesoep met stokbroodjes met zalmfilet etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |