Doe mijn GSP swag pic ook in je fobo.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
http://phoenixfloephotography.tumblr.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Bedanktquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie niet tegen een beetje alpha-female?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet tegen een beetje alpha-female?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
wat de fucking neuk
ik d8 dit is een grappig maar toen ik het tweede plaatje zag moest ik intens hard kotsen
Nee dusquote:
Wtfquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Heb je mijn snoeiharde oneliners gemist?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
JONGENS KIJK LAATSTE REEKS VAN KLB SC WE PAKKEN ZE!!! MET ZE ALLEN KOM TE PAARD@!
WE PAKKEN ZEEEE NUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb je mijn snoeiharde oneliners gemist?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
JONGENS KIJK LAATSTE REEKS VAN KLB SC WE PAKKEN ZE!!! MET ZE ALLEN KOM TE PAARD@!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef seto het volgende:
hey susteren word jij weleens gwn spontaan op je bek geslagen op straat door vreemden? kan ik me wel voorstellen namelijk
hey susteren word jij weleens gwn spontaan op je bek geslagen op straat door vreemden? kan ik me wel voorstellen namelijk
ik spoot toen de rok in beeld kwam vriendquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef Curlbrah het volgende:
pain and gain is mijn nieuwe favo film
voelde je aangesproken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Susteren het volgende:
Trouwens iedereen seckt dat van skinni abs is zelfde als dikke tette, maar abs zie je toch gwn niet als fatty? #durftevragen
Wat is dit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowiesoquote:
Met die wiebelende anime tieten van jequote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Er hangt zo'n lekkere flap tandvlees over mijn pas doorgekomen verstandskies.
Hmmm.
Ga je testen of je een soa hebt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:09 schreef Awesome_ het volgende:
Bij een soatest he. Krijg je dan echt een wattenstaaf van formaatje gootsteenontstopper in je dop of wa?
sorry vriend khoop dat je reputtatie niet beschadigd is :squote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waar komt deze beeldmateriaal vandaagn vriend ik wil anonime blijven
Jij kan echt zo raar uit de hoek komen ineens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Er hangt zo'n lekkere flap tandvlees over mijn pas doorgekomen verstandskies.
Hmmm.
Nee man, gewoon in een potje plassen en wat bloed afnemen voor hiv.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:09 schreef Awesome_ het volgende:
Bij een soatest he. Krijg je dan echt een wattenstaaf van formaatje gootsteenontstopper in je dop of wa?
.. gebaseerd op een echte film.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef Curlbrah het volgende:
pain and gain is mijn nieuwe favo film
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef Beach het volgende:
Wanneer word het weer hoodieweer? Wil mijn gains kunnen verbergen. wil weer ordinair kunnen bulken
En mn gyno...quote:
hoodiesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef Beach het volgende:
Wanneer word het weer hoodieweer? Wil mijn gains kunnen verbergen.
Gelukkig voor hem moeten zijn gymgenoten beide handen aan de rollator houden omdat ze anders uit balans raken en op de grond flikkeren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef seto het volgende:
Gvd: ik zit hier op mijn werk!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Nu durf ik niet meer te gaan kijken. Straks staan ze van systeembeheer hier om te vragen hoe of wat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gvd: ik zit hier op mijn werk!!!
Svp even NSFW erbij zetten in het vervolg.
(hoe kom jij op die site terecht??)
Dank voor de tip! Kan best handig zijn in deze Toren-C kantoortuin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer te gaan kijken. Straks staan ze van systeembeheer hier om te vragen hoe of wat.
Is dit wat voor je voor op je werk pc Carb? -->
http://www.geeksugar.com/Rear-View-Mirror-Your-Monitor-407002
Kun je zien of d'r iemand achter/naast je staat voor je sexsite FOK open gooit.
ahjoh die spoiler is toch niet nodigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Kan best handig zijn in deze Toren-C kantoortuin.
En m.b.t. de site: hint: er staat een vrouw op met meer borsthaar dan de meeste mannen.
Okehhjj dan. lol.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Kan best handig zijn in deze Toren-C kantoortuin.
En m.b.t. de site: hint: er staat een vrouw op met meer borsthaar dan de meeste mannen.
en open laten staan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:29 schreef seto het volgende:
verdachte sites moet je gewoon op de computer van een collega openen
whyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:17 schreef no1uknow het volgende:
was me het avondje wel in de klb sc zeg sjonge
Oh nee die oude taart is niks gewend!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gvd: ik zit hier op mijn werk!!!
Svp even NSFW erbij zetten in het vervolg.
(hoe kom jij op die site terecht??)
arme papaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh nee die oude taart is niks gewend!.
suc6 ermee vrientquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:57 schreef Awesome_ het volgende:
Schade van sziget is trouwens best meegevallen in de fatdepartment. Nu weer volle focus op m'n esthetics. Met mijn carrièreperspectief in het achterhoofd wil ik iets hoger in de reps gaan zitten (10-ish). Echter heb ik altijd ziek veel meer doms bij deze ongein en vroeg me af of mensen hier last van hebben en hoe ze hun schema hieromheen hebben gemaakt. Gewoon splitten? Kom van UB/LB 4x pw
haha die is gewoon aan het trollen kan niet anders!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ondertussen, Diana went full creepmode, Carbon Style.
[ afbeelding ]
Te groot en te zwaar. Hoewel dat voor vrouwen niet snel op zal gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Eigenlijk kan je beter gaan hardlopen en crossfit achtige oefeningen doen. Aan halve bodybuilders hebben ze niks. Dit heb ik trouwens van zowel personal trainers als mariniers gehoord.
Ik kan wel wat hebben, maar ik zit wel in een bepaalde zakelijke omgeving.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet even van te voren uitzoeken waar in Boedapest een goede gym zit:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:57 schreef Awesome_ het volgende:
Schade van sziget is trouwens best meegevallen in de fatdepartment. Nu weer volle focus op m'n esthetics. Met mijn carrièreperspectief in het achterhoofd wil ik iets hoger in de reps gaan zitten (10-ish). Echter heb ik altijd ziek veel meer doms bij deze ongein en vroeg me af of mensen hier last van hebben en hoe ze hun schema hieromheen hebben gemaakt. Gewoon splitten? Kom van UB/LB 4x pw
Welke "ze"? Of mis ik iets.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Eigenlijk kan je beter gaan hardlopen en crossfit achtige oefeningen doen. Aan halve bodybuilders hebben ze niks. Dit heb ik trouwens van zowel personal trainers als mariniers gehoord.
Cortisolejaculaties all over the place. Overmatig drankgebruik bij 40+ graden, bij 2-3 uurtjes slaap per dag is een no-go om te trainen. Lichte calisthenics wel nog ff gedaan though.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet even van te voren uitzoeken waar in Boedapest een goede gym zit:
Verder nog geen antwoord op mijn vraag voorbij zien komen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jep.. Ikzelf ben ook te zwaar om echt snelheid te kunnen maken. Voor mijn uiterlijk zal ik het niet doen maar zou graag tussen de 60-65 willen wegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Te groot en te zwaar. Hoewel dat voor vrouwen niet snel op zal gaan.
hoeveel wijve heb je gepaaltquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Cortisolejaculaties all over the place. Overmatig drankgebruik bij 40+ graden, bij 2-3 uurtjes slaap per dag is een no-go om te trainen. Lichte calisthenics wel nog ff gedaan though.
Thanks vriend. Ben blij dat jij (en met jij bedoel ik je vriendin) er altijd voor me bent.quote:
De gemiddelde sprintster ziet er best wel buff uit, dus het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jep.. Ikzelf ben ook te zwaar om echt snelheid te kunnen maken. Voor mijn uiterlijk zal ik het niet doen maar zou graag tussen de 60-65 willen wegen.
Ja maar die switch is zo moeilijk!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik begin heel stiekem rennen enzo leuker te vinden dan krachttrainingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maar die switch is zo moeilijk!!!!
Nee. Maar puntentelling met vrienden zorgde voor competitiedrang. Het klinkt nu allemaal ook heel stom maar stel je eens voor dat je 2de staat in een fictief klassement. Doe eens.quote:
Dit idd... Met HIV kan je officiersdroom wel gedag zeggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar is inderdaad ook niet een beetje kans op op zo'n festival
Dus zolang je maar op een eco-toilet paalt krijg je geen soa?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
vrient van me had eens n wijv bij awakenings gepaald op eco toilet resultaat: geen soa
dus nooit rubber gebruiken vriende, soa's zijn door de hoge heren in den haag verzonne
lekkere troll van me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee. Maar puntentelling met vrienden zorgde voor competitiedrang. Het klinkt nu allemaal ook heel stom maar stel je eens voor dat je 2de staat in een fictief klassement. Doe eens.
Dat wil je toch niet?
Je wordt gewoon droger me dushi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik begin heel stiekem rennen enzo leuker te vinden dan krachttraining. Mijn lichaam wordt ook veel strakker en bilspieren groeien juist. En meer spierpijn achteraf. Terwijl ik hardlopen en alles wat verder met cardio te maken heeft 10x niks vond.
Zag ook dikke progressie trouwens. Eerst deed ik nog 7"17 min over 1 km en nu 5"50 min over een km en dan ren ik nog niet eens vol vermogen.
Als je een baan in het leger ambieert is het toch beter om dan crossfit oid te doen. Als je daar krachttraining naast doet is het het beste vooral op explosiviteit te trainen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jep.. Ikzelf ben ook te zwaar om echt snelheid te kunnen maken. Voor mijn uiterlijk zal ik het niet doen maar zou graag tussen de 60-65 willen wegen.
tjek crossfit games 2013 ff man.. 50quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je wordt gewoon droger me dushi.die shit voelt ook goed aan maar als man zijn je muscle gains het enige echte statussymbool wat telt. Niemand cared om halve marathontijden van een man. Het is wat je opgeteld op de big 3 doet wat je onderscheidt van de jongens.
Yes klopt.. Maar je hebt veel meer aan conditie en functionele kracht dan dat je 85 kg kan squatten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je een baan in het leger ambieert is het toch beter om dan crossfit oid te doen. Als je daar krachttraining naast doet is het het beste vooral op explosiviteit te trainen.
Maar dat wist je waarschijnlijk al.
Sprinten doe je niet veul aan bij Defensie..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De gemiddelde sprintster ziet er best wel buff uit, dus het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Voor LMB mogen daar nog wel een paar schepjes bovenop meid. 1 km op iets meer dan 10 km per uur stelt niet veel voor imho. En 85 kg squatten is een goed begin, want met 25 kg rondsjouwen gaat ook snel vervelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik begin heel stiekem rennen enzo leuker te vinden dan krachttraining. Mijn lichaam wordt ook veel strakker en bilspieren groeien juist. En meer spierpijn achteraf. Terwijl ik hardlopen en alles wat verder met cardio te maken heeft 10x niks vond.
Zag ook dikke progressie trouwens. Eerst deed ik nog 7"17 min over 1 km en nu 5"50 min over een km en dan ren ik nog niet eens vol vermogen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je een baan in het leger ambieert is het toch beter om dan crossfit oid te doen. Als je daar krachttraining naast doet is het het beste vooral op explosiviteit te trainen.
Maar dat wist je waarschijnlijk al.
Cluster 4 is 4 pullups in 2 minuten toch? Hoeft volgens mij niet eens een serie van 4 te zijn. In welke functie heb jij eigenlijk mogen schijnen, Chubbyhenk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Pullups kunnen nog best lastig zijn als je 12 minuten compleet aan het gas bent gegaan om een goeie afstand te lopen.
Kijk eens om je heen (buitenom je gymfriends) en maak eens een inschatting van hoeveel mensen die hier 4 perfecte pullups zouden kunnen uitvoeren. Ik kan bijna iedereen afschrijven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
4 pullups in 2 minuten? Dat moet wel lukken toch
Weet niet precies hoe de eisen zijn bij de kennismakingsdagen die je tegenwoordig eerst moet doorlopen, dacht 7 pullups maar kan me vergissen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Cluster 4 is 4 pullups in 2 minuten toch? Hoeft volgens mij niet eens een serie van 4 te zijn. In welke functie heb jij eigenlijk mogen schijnen, Chubbyhenk?
Ik ben nog steeds slecht in pull-ups. Ik kan er max. 5, maar dan wel netjes, volledige ROM en zonder crossfit-achtig gezwieber en gezwaai.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen (buitenom je gymfriends) en maak eens een inschatting van hoeveel mensen die hier 4 perfecte pullups zouden kunnen uitvoeren. Ik kan bijna iedereen afschrijven.
Waarom schaar je een sterke squat niet onder functionele kracht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yes klopt.. Maar je hebt veel meer aan conditie en functionele kracht dan dat je 85 kg kan squatten.
vandaag ik heb het ijskoud man, 3 lagenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef Beach het volgende:
Wanneer word het weer hoodieweer? Wil mijn gains kunnen verbergen.
Ja dat is zo, toen ik net begon met trainen kwam ik ook maar tot halverwege en dan was het voorbijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen (buitenom je gymfriends) en maak eens een inschatting van hoeveel mensen die hier 4 perfecte pullups zouden kunnen uitvoeren. Ik kan bijna iedereen afschrijven.
bedankt voor de updatequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Godver zit bij de waxbar. Gaan 2 van die miepjes het uitgebreid hebben over hun ex bladiebla.
bn jij toevallig schrijver in regio 026, in die contreien hoor ik ook iedereen young zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:08 schreef ChesterPerry het volgende:
ga sniffa gebruiken dan ben je young kapitein kroon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nja schrijver niet, lyriciaal meester is mss een betere omschrijvingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
bn jij toevallig schrijver in regio 026, in die contreien hoor ik ook iedereen young zeggen
Je moet toch snel weg kunnen rennen als je de bom aangestoken hebt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Sprinten doe je niet veul aan bij Defensie..
Ja of wanneer je de granaat verkeerd gooitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je moet toch snel weg kunnen rennen als je de bom aangestoken hebt?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of wanneer je de granaat verkeerd gooit
[ afbeelding ]
This update is worthless without pics.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Godver zit bij de waxbar. Gaan 2 van die miepjes het uitgebreid hebben over hun ex bladiebla.
heb natuurlijk weer een wijf aangezetehquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of wanneer je de granaat verkeerd gooit
[ afbeelding ]
Wat zit erin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dikke doos van Xxl binnen.... Alleen hem van de straat hierheen tillen was al training opzich.
Heb je ook UNLEASH V3?????quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dikke doos van Xxl binnen.... Alleen hem van de straat hierheen tillen was al training opzich.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
This update is worthless without pics.
Ja ook echt zo'n vrouwenworp datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb natuurlijk weer een wijf aangezeteh
http://www.dailymotion.co(...)ail-nl_fun&start=118
Dit. Je bodyweight (aan gewicht op de bar) kunnen squatten voor reps is toch zeker wel functionele kracht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom schaar je een sterke squat niet onder functionele kracht?
Hoeveel curl jij inmiddels?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Je bodyweight (aan gewicht op de bar) kunnen squatten voor reps is toch zeker wel functionele kracht.
Zelfde voor pullups. Curls daarentegen.
Die zijn bang voor de scheten die gaan komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
De blikken van je collega's wanneer je in de pauze 7 eieren achter elkaar eet.
Terechte angst.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn bang voor de scheten die gaan komen.
ik niet iig..:')...maar bij luchtmobiel hoefdedat volens mij ook niet. Heb alles gedubbelcheckt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Puur bodybuilden is idd onzin op het moment dat je echt moet presteren met je lichaam. Je hebt dan relatief veel massa en relatief weinig kracht. Juist met kracht krijg je dingen gedaan en kracht bevordert explosieviteit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit. Plus dat dat natuurlijk nooit gezond kan zijn, aldus de frituurvretende, 2-pakjes-per-dag-rokende, met-de-lift-naar-de-eerste-verdieping collega's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn bang voor de scheten die gaan komen.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
@carbon ma wo vrij fullbody in gym 4x 12-15 reps. Di do en za hardlopen
ohnee geen pull ups zie ik bij LMB.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik niet iig..:')...maar bij luchtmobiel hoefdedat volens mij ook niet. Heb alles gedubbelcheckt.
@Dikkehenk, ik weet dat ik gemiddeld 14 km/ u moet rennen maar weet dat ik bijvoorbeeld 30 minuten lang 5"50/km ren. 12 min over 2,7 km moet lukken met wat meer gas erop.
@carbon ma wo vrij fullbody in gym 4x 12-15 reps. Di do en za hardlopen
Ja het is vooral dat, cholesterol verhaal enz.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Plus dat dat natuurlijk nooit gezond kan zijn, aldus de frituurvretende, 2-pakjes-per-dag-rokende, met-de-lift-naar-de-eerste-verdieping collega's.
Desalniettemin: pics s.v.p.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
HO HO fucking HO!!!! 1 tegelijk jongens!!! Voornamelijk whey eigenijk. Bestel altijd heel veel in 1 keer. Dan krijg je allemaal leuke spullen, HAHA!
Pics van in de whey pot? De pot isolaa whey van de buitenkant? of van de doos met inhoud?quote:
Doos met inhoud + alles op een tafel o.i.d. Die doos was niet zo zwaar vanwege 1 wheypot van 2,5kg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Pics van in de whey pot? De pot isolaa whey van de buitenkant? of van de doos met inhoud?
kijk als ik dan train dus op ma woe en vrij doe ik free weight oefeningen, compounds en bodyweight oefeningen. Sowieso zijn sterke heupen en onderrug wel handig voor het marsen. Uiteraard doe ik op dit moment niks van dit alles vanwege mijn blessure en het "jeukt" aardig. Maakt me echt gek dat ik en geen progressie kan boeken en alleen maar achteruit ga. Omdat ik natuurlijk niet alleen mijn pijlen richt op de loadmaster functie maar ook op de fysiek nog zwaardere LMB is het al helemaal een bummer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Puur bodybuilden is idd onzin op het moment dat je echt moet presteren met je lichaam. Je hebt dan relatief veel massa en relatief weinig kracht. Juist met kracht krijg je dingen gedaan en kracht bevordert explosieviteit.
Je kan beter in de 1-5 reprange blijven en je focussen op de big 3 +press&powerclean en assistentie lifts alleen gebruiken indien ze je helpen de mainlifts omhoog te krijgen. Dat levert je minder hyperthrophy op maar wel de kracht. En kracht is juist heel erg functioneel
Je callt z'n bluf. Ai. Sta je mooi met je potje supercreatine JMP. Je daalt in waarde vriend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Doos met inhoud + alles op een tafel o.i.d. Die doos was niet zo zwaar vanwege 1 wheypot van 2,5kg.
Is er een beetje zicht op wanneer je weer in de running bent?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kijk als ik dan train dus op ma woe en vrij doe ik free weight oefeningen, compounds en bodyweight oefeningen. Sowieso zijn sterke heupen en onderrug wel handig voor het marsen. Uiteraard doe ik op dit moment niks van dit alles vanwege mijn blessure en het "jeukt" aardig. Maakt me echt gek dat ik en geen progressie kan boeken en alleen maar achteruit ga. Omdat ik natuurlijk niet alleen mijn pijlen richt op de loadmaster functie maar ook op de fysiek nog zwaardere LMB is het al helemaal een bummer.
Al contact gehad met werving en selectie en die zijn op de hoogte van mijn blessure. Want de loadmaster testen zijn binnenkort (geen fysieke inspanning) en de LMB kennismakingsdagen zijn 16 oktober. Wat dus nog 1 maand is om conditie op te bouwen vanaf de dag dat ik volledig hersteld ben gezien. Als de hele droom van defensie niet door kan gaan om wat voor reden ga ik me richten op mijn studie en daarnaast MMA weer oppakken. Nu durf ik dat sowieso niet te doen ivm blessuregevoeligheid.
klein maandje denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is er een beetje zicht op wanneer je weer in de running bent?
Of er zaten de nodige "potentie"verhogende middelen in, omdat hij zijn pielemuisje niet meer omhoog krijgt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je callt z'n bluf. Ai. Sta je mooi met je potje supercreatine JMP. Je daalt in waarde vriend.
Mijn opmerking was niet zozeer naar jou als persoon gericht, maar meer op de crossfit aanbeveling i.p.v. bodybuilden. De big 3+press&press voor kracht + conditioning beschouw ik als beter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kijk als ik dan train dus op ma woe en vrij doe ik free weight oefeningen, compounds en bodyweight oefeningen. Sowieso zijn sterke heupen en onderrug wel handig voor het marsen. Uiteraard doe ik op dit moment niks van dit alles vanwege mijn blessure en het "jeukt" aardig. Maakt me echt gek dat ik en geen progressie kan boeken en alleen maar achteruit ga. Omdat ik natuurlijk niet alleen mijn pijlen richt op de loadmaster functie maar ook op de fysiek nog zwaardere LMB is het al helemaal een bummer.
Al contact gehad met werving en selectie en die zijn op de hoogte van mijn blessure. Want de loadmaster testen zijn binnenkort (geen fysieke inspanning) en de LMB kennismakingsdagen zijn 16 oktober. Wat dus nog 1 maand is om conditie op te bouwen vanaf de dag dat ik volledig hersteld ben gezien. Als de hele droom van defensie niet door kan gaan om wat voor reden ga ik me richten op mijn studie en daarnaast MMA weer oppakken. Nu durf ik dat sowieso niet te doen ivm blessuregevoeligheid.
Studenten die ijverig zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef fathank het volgende:
Wie haalt er tegenwoordig in 1 jaar zn propedeuse?
Dat vlakt er een hele hoop uitquote:
of naar dat ding van no1uknown.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:48 schreef seto het volgende:
[..]
dus je komt over een maand pas naar kneets
anders krijg je toch gewoon vrolijk een bindend afwijzend studieadvies? Athans dat was 10jr geleden zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef fathank het volgende:
Wie haalt er tegenwoordig in 1 jaar zn propedeuse?
In mijn tijd had je nog geen bindende studieadviezen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
anders krijg je toch gewoon vrolijk een bindend afwijzend studieadvies? Athans dat was 10jr geleden zo
grandpa has spoken
[ afbeelding ]
ken je na gaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In mijn tijd had je nog geen bindende studieadviezen...
Zeer nice! Beter dan die bevroren (geweest zijnde) meuk hier in NL. Sowieso een pluspunt dat in Spanje de supermarkten een echte visafdeling hebben met verse vis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Snakey het volgende:
Het is hier tonijn seizoen.![]()
Ze mogen, voor het behoud van de tonijn uiteraard, maar een paar weken gevangen worden. En ik geloof dat de totale vangst dan ook weer gelimiteerd is. Maar anyway, er liggen elke dag een paar verse tonijnen bij de supermarkt waar ze een plak afsnijden als je een stuk wil. Fuck wat is dat lekker.
Die zijn echt geweldig hier, die visafdelingen. De tonijn zag ik toevallig in de supermarkt dus koop ik die daar. Maar ik ga meestal naar een (dagelijkse) markt waar groenten en visboeren hun waar verkopen. Alle groenten zijn biologisch, en de vis wordt in niet al te grote partijen ingekocht waardoor het bijna nooit te lang in de koeling heeft gelegen en dus vers is omdat ze dagelijks zo goed als uitverkopen. En dat verschil proef je echt heel goed. Als ik dan weer in Nederland ben en 'verse vis' koop valt dat behoorlijk tegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeer nice! Beter dan die bevroren (geweest zijnde) meuk hier in NL. Sowieso een pluspunt dat in Spanje de supermarkten een echte visafdeling hebben met verse vis.
Vis in Nederland wordt gevangen in de noordzee, gaat met de vrachtwagen naar Parijs om op de visafslag daar verhandelt te worden, wordt teruggereden door (meestal de visboer of groothandel zelf) om dan in de schappen te verschijnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn echt geweldig hier, die visafdelingen. De tonijn zag ik toevallig in de supermarkt dus koop ik die daar. Maar ik ga meestal naar een (dagelijkse) markt waar groenten en visboeren hun waar verkopen. Alle groenten zijn biologisch, en de vis wordt in niet al te grote partijen ingekocht waardoor het bijna nooit te lang in de koeling heeft gelegen en dus vers is omdat ze dagelijks zo goed als uitverkopen. En dat verschil proef je echt heel goed. Als ik dan weer in Nederland ben en 'verse vis' koop valt dat behoorlijk tegen.
Voor die tonijn kun je trouwens het beste 's morgens naar de supermarkt gaan. Ze hebben er maar 3 tot 5 liggen die aan het eind van de dag zo goed als verdwenen zijn. Anders krijg je een zielig plakje van de staart.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeer nice! Beter dan die bevroren (geweest zijnde) meuk hier in NL. Sowieso een pluspunt dat in Spanje de supermarkten een echte visafdeling hebben met verse vis.
Voor verse vis in nederland kun je het beste naar de haven gaan. Daar wordt nog wel eens rechtstreeks verkocht. Maarja, dat doe je ook niet dagelijks of een paar keer per week.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Vis in Nederland wordt gevangen in de noordzee, gaat met de vrachtwagen naar Parijs om op de visafslag daar verhandelt te worden, wordt teruggereden door (meestal de visboer of tussen handelaar zelf) om dan in de schappen te verschijnen
Nee precies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voor verse vis in nederland kun je het beste naar de haven gaan. Daar wordt nog wel eens rechtstreeks verkocht. Maarja, dat doe je ook niet dagelijks of een paar keer per week.
Met de tijd die ik dan moet rijden is de vis al niet meer vers als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee precies.
m'n ouders gaan nog wel eens naar Scheveningen vis halen, maar dat doen maar weinig mensen idd.
maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mijn opmerking was niet zozeer naar jou als persoon gericht, maar meer op de crossfit aanbeveling i.p.v. bodybuilden. De big 3+press&press voor kracht + conditioning beschouw ik als beter.
Verder hoop ik dat je snel hersteld hoor![]()
Ps: Stel dat met de studie moet gaan starten, ga je dan voor je diploma of pak je propedeuse in een jaar en ga je het volgend jaar opnieuw proberen?
euhm niet dat ik weet, anders waren ze daar wel heen gegeaan. Dat is dichterbijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met de tijd die ik dan moet rijden is de vis al niet meer vers als ik thuis kom.![]()
Verkopen ze op Hoek van Holland nog verse vis eigenlijk?
Bijna nergens meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met de tijd die ik dan moet rijden is de vis al niet meer vers als ik thuis kom.![]()
Verkopen ze op Hoek van Holland nog verse vis eigenlijk?
Ik kom er bijna nooit meer. Dat ik (m'n ouders) daar vis kochten is dan ook al een paar jaar (lees decenia) geleden volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euhm niet dat ik weet, anders waren ze daar wel heen gegeaan. Dat is dichterbij
BAS is inmiddels <50 ECS in het eerste jaar. Dat was <40 ECS. Je moet ook wel een enorme droplul zijn wil je minder dan 40 punten halen in je eerste jaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
anders krijg je toch gewoon vrolijk een bindend afwijzend studieadvies? Athans dat was 10jr geleden zo
grandpa has spoken
[ afbeelding ]
En gefrituurd zeker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:56 schreef ChesterPerry het volgende:
vind haring echt vies, panga, koolvis en bakkeljauw zijn wel lekker mits gepaneerd
Die twee moet je bijna wel paneren en frituren want veel smaak zit er verder niet aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:56 schreef ChesterPerry het volgende:
vind haring echt vies, panga, koolvis en bakkeljauw zijn wel lekker mits gepaneerd
die tweezijn lekker in curry'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die twee moet je bijna wel paneren en frituren want veel smaak zit er verder niet aan.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
Wat boeit het hoe iets smaakt? Je eet toch alleen maar om te groeien.
wokken in oestersaus met veel zoutquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
die tweezijn lekker in curry's
Daarom shake-only dieet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
Hoezo? Heb je iemand gekrabt/haren uitgetrokken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef JackieBrown het volgende:
jonges wie heeft er goede tips tegen rage
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef JackieBrown het volgende:
jonges wie heeft er goede tips tegen rage
+1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon wat peper, zout en wat kruiden erop doen, schijfjes citroen, wat paprika en in aluminiumfolie in de oven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die twee moet je bijna wel paneren en frituren want veel smaak zit er verder niet aan.
Nee maar ik merk wel dat mijn lontje vrij kort is gewordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je iemand gekrabt/haren uitgetrokken?
Jazeker wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef JackieBrown het volgende:
is daar niet zo'n mooie stack ofzo tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jazeker wel.mag niet voor huwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja of anders geef je lekker geen antwoord verder joh awesome_ he, zit n beetje speciaal voor jou een vakantiegedicht te maken omdat je wegging maar ff antwoorden op m'n andere post ho maar, ff zeggen van hey jackie heb je gemist kan dr ook niet vanaf. Ondankbaar stuk vreten dat je bentquote:
hey welkom terugquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef 16meter het volgende:
wat is met deze bullshit posts :S
kk reeks is nog veel verder afgetakeld de laatste maanden
hey yuriquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef 16meter het volgende:
wat is met deze bullshit posts :S
kk reeks is nog veel verder afgetakeld de laatste maanden
hey cake man, gezellig dat je er bentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Cake-Man het volgende:
ja toch get rich or die tryin ofniet
Niet elke dag genieten van een zak m&msquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
Die is hard. Maar het kan harder!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:28 schreef no1uknow het volgende:
post workout muziekje voor met een subwoofer
hey manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hey cake man, gezellig dat je er bent
Vergelijk je deze twee nummer nou met elkaar?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die is hard. Maar het kan harder!
Ik heb em elke dag even doorgelezen als ik heimwee kreeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja of anders geef je lekker geen antwoord verder joh awesome_ he, zit n beetje speciaal voor jou een vakantiegedicht te maken omdat je wegging maar ff antwoorden op m'n andere post ho maar, ff zeggen van hey jackie heb je gemist kan dr ook niet vanaf. Ondankbaar stuk vreten dat je bent
Hey johnyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
Welke huidige smartphone is het best om selfies te maken?
hey man alles goedquote:
Brostepquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vergelijk je deze twee nummer nou met elkaar?Beetje relaxte dubstep met een harde beat met wat van die brostep?
Ik moet ook maar gewoon bij dit blijven
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die is hard. Maar het kan harder!
quote:
Gewoon een hater.quote:
Het is jouw mening dat het brostep is, dat maakt het geen feit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee maar was wel hypocriet van je man
gizmodo nerd alertquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef McNulty het volgende:
Hoe goed zijn jullie oren?
Bij 18.000 hoor ik alleen klikgeluidjes.
U.o.e.n.o. no1ukow? Ik accepteer geen autoriteit van een ado pijpert.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gizmodo nerd alert
en alles wat ik zeg zijn feiten, accepteer mijn autoriteit
Wederom geweldig. Herhalingsgevaar ligt zeer hoog daar. Goed betaalbaar, iedereen is je maat, goed weer, tan pakken, losbandige vrouwen en harde beats.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef no1uknow het volgende:
was je vakantie nog een beetje awesome?
ik doe alleen aan zelfpijperijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
U.o.e.n.o. no1ukow? Ik accepteer geen autoriteit van een ado pijpert.
waar ben je eigenlijk heen geweestquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wederom geweldig. Herhalingsgevaar ligt zeer hoog daar. Goed betaalbaar, iedereen is je maat, goed weer, tan pakken, losbandige vrouwen en harde beats.
Daarom komt er ook een dampende zaadlucht vrij elke keer dat je praat.quote:
boba fett geeft geen fuck en ik ook nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Daarom komt er ook een dampende zaadlucht vrij elke keer dat je praat.
Szigetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk heen geweest
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:34 schreef no1uknow het volgende:
mijn sperma is zo zoet als aardbeien en zo smaakvol als ikzelf
1000-1200 schat ik zo ong. Wel echt nergens naar gekeken, vervoer met auto, tussenstop in Praag, vip camping etc.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
achso, tof, wat was je in totaal kwijt?
ik ben die wachtwoord vergete man hahahquote:
Nee hoor. Eet gerust je eigen slagroom op.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee hoor. Eet gerust je eigen slagroom op.
VIP camping??quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
1000-1200 schat ik zo ong. Wel echt nergens naar gekeken, vervoer met auto, tussenstop in Praag, vip camping etc.
Was het eerste wat ik in de ochtend deed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:48 schreef no1uknow het volgende:
ga is naar negerinnenbillen kijken misschien wordt je dan wat vrolijker nulty
Klinkt interessanter dan het is. Gewoon een afgezet stuk met zwembad en goede wc's en douches ipv dixies en smerige douches, wifi en bagageopslag. Tegen extra 150euro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
zolang je in een tent slaapt is het lowerclassquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Klinkt interessanter dan het is. Gewoon een afgezet stuk met zwembad en goede wc's en douches ipv dixies en smerige douches, wifi en bagageopslag. Tegen extra 150euro.
alleen iemand van de lower class zou het aan elkaar schrijvenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zolang je in een tent slaapt is het lowerclass
hey JMF leuk berigje dank jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hey Jacky wat leuk om jou weer eens te zien.
[ afbeelding ]
SPOILER: semigay geworden van deze chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef JackieBrown het volgende:
Serieus terug zijn van vakantie feels bad manecht after-37-graden-dip en alles. Nu maar storten op echt teringgg ripped worden
Wow, beste ass die ik in tijden heb gezien.SPOILER: semigay geworden van deze chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
legit 10/10.
wrom so doen bbyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef seto het volgende:
wrm ben je hier nog dan als het je niet bevalt
vol = vol
I know right,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow, beste ass die ik in tijden heb gezien.
legit 10/10.
Toch weer een 'bby' die je in je zak kan steken bro. Ze trappen er ook elke keer in die wijven hahahahahaquote:
he mcnulty wat vind je nou van die chick die JB in die spoiler postte danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:52 schreef McNulty het volgende:
ik kyk lkkr naar Buried op dat masjiene die teevee heet.
/truestory
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Toch weer een 'bby' die je in je zak kan steken bro. Ze trappen er ook elke keer in die wijven hahahahaha
De foto met bar in de hand bedoel ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie geen foto 1, alleen eentje met een bar in haar hand en een stiff legged deadift.
ik kan hier maar niet aan wennen ;squote:
echt he en dit is pas de basisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Toch weer een 'bby' die je in je zak kan steken bro. Ze trappen er ook elke keer in die wijven hahahahaha
In dziget ook. Maat van me hele avond aan het praten met een chick. Ik totaal genegeerd maar ondertussen wel keihard peacocken met roze 2eros en dito zonnebril Elke keer als ze me kwam vertellen hoe verschrikkelijk ik er wel niet uit zag zei ik: 'het is maar goed dat ik jou niet hoef te versieren dan, ga weg gek.'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |