whyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:17 schreef no1uknow het volgende:
was me het avondje wel in de klb sc zeg sjonge
Oh nee die oude taart is niks gewend!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gvd: ik zit hier op mijn werk!!!
Svp even NSFW erbij zetten in het vervolg.
(hoe kom jij op die site terecht??)
arme papaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh nee die oude taart is niks gewend!.
suc6 ermee vrientquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:57 schreef Awesome_ het volgende:
Schade van sziget is trouwens best meegevallen in de fatdepartment. Nu weer volle focus op m'n esthetics. Met mijn carrièreperspectief in het achterhoofd wil ik iets hoger in de reps gaan zitten (10-ish). Echter heb ik altijd ziek veel meer doms bij deze ongein en vroeg me af of mensen hier last van hebben en hoe ze hun schema hieromheen hebben gemaakt. Gewoon splitten? Kom van UB/LB 4x pw
haha die is gewoon aan het trollen kan niet anders!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ondertussen, Diana went full creepmode, Carbon Style.
[ afbeelding ]
Te groot en te zwaar. Hoewel dat voor vrouwen niet snel op zal gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Eigenlijk kan je beter gaan hardlopen en crossfit achtige oefeningen doen. Aan halve bodybuilders hebben ze niks. Dit heb ik trouwens van zowel personal trainers als mariniers gehoord.
Ik kan wel wat hebben, maar ik zit wel in een bepaalde zakelijke omgeving.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet even van te voren uitzoeken waar in Boedapest een goede gym zit:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:57 schreef Awesome_ het volgende:
Schade van sziget is trouwens best meegevallen in de fatdepartment. Nu weer volle focus op m'n esthetics. Met mijn carrièreperspectief in het achterhoofd wil ik iets hoger in de reps gaan zitten (10-ish). Echter heb ik altijd ziek veel meer doms bij deze ongein en vroeg me af of mensen hier last van hebben en hoe ze hun schema hieromheen hebben gemaakt. Gewoon splitten? Kom van UB/LB 4x pw
Welke "ze"? Of mis ik iets.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Eigenlijk kan je beter gaan hardlopen en crossfit achtige oefeningen doen. Aan halve bodybuilders hebben ze niks. Dit heb ik trouwens van zowel personal trainers als mariniers gehoord.
Cortisolejaculaties all over the place. Overmatig drankgebruik bij 40+ graden, bij 2-3 uurtjes slaap per dag is een no-go om te trainen. Lichte calisthenics wel nog ff gedaan though.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet even van te voren uitzoeken waar in Boedapest een goede gym zit:
Verder nog geen antwoord op mijn vraag voorbij zien komen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jep.. Ikzelf ben ook te zwaar om echt snelheid te kunnen maken. Voor mijn uiterlijk zal ik het niet doen maar zou graag tussen de 60-65 willen wegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Te groot en te zwaar. Hoewel dat voor vrouwen niet snel op zal gaan.
hoeveel wijve heb je gepaaltquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Cortisolejaculaties all over the place. Overmatig drankgebruik bij 40+ graden, bij 2-3 uurtjes slaap per dag is een no-go om te trainen. Lichte calisthenics wel nog ff gedaan though.
Thanks vriend. Ben blij dat jij (en met jij bedoel ik je vriendin) er altijd voor me bent.quote:
De gemiddelde sprintster ziet er best wel buff uit, dus het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jep.. Ikzelf ben ook te zwaar om echt snelheid te kunnen maken. Voor mijn uiterlijk zal ik het niet doen maar zou graag tussen de 60-65 willen wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |