Die zijn bang voor de scheten die gaan komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
De blikken van je collega's wanneer je in de pauze 7 eieren achter elkaar eet.
Terechte angst.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn bang voor de scheten die gaan komen.
ik niet iig..:')...maar bij luchtmobiel hoefdedat volens mij ook niet. Heb alles gedubbelcheckt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen (buitenom je gymfriends) en maak eens een inschatting van hoeveel mensen die hier 4 perfecte pullups zouden kunnen uitvoeren. Ik kan bijna iedereen afschrijven.
Puur bodybuilden is idd onzin op het moment dat je echt moet presteren met je lichaam. Je hebt dan relatief veel massa en relatief weinig kracht. Juist met kracht krijg je dingen gedaan en kracht bevordert explosieviteit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Eigenlijk kan je beter gaan hardlopen en crossfit achtige oefeningen doen. Aan halve bodybuilders hebben ze niks. Dit heb ik trouwens van zowel personal trainers als mariniers gehoord.
Dit. Plus dat dat natuurlijk nooit gezond kan zijn, aldus de frituurvretende, 2-pakjes-per-dag-rokende, met-de-lift-naar-de-eerste-verdieping collega's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn bang voor de scheten die gaan komen.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
@carbon ma wo vrij fullbody in gym 4x 12-15 reps. Di do en za hardlopen
ohnee geen pull ups zie ik bij LMB.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik niet iig..:')...maar bij luchtmobiel hoefdedat volens mij ook niet. Heb alles gedubbelcheckt.
@Dikkehenk, ik weet dat ik gemiddeld 14 km/ u moet rennen maar weet dat ik bijvoorbeeld 30 minuten lang 5"50/km ren. 12 min over 2,7 km moet lukken met wat meer gas erop.
@carbon ma wo vrij fullbody in gym 4x 12-15 reps. Di do en za hardlopen
Ja het is vooral dat, cholesterol verhaal enz.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Plus dat dat natuurlijk nooit gezond kan zijn, aldus de frituurvretende, 2-pakjes-per-dag-rokende, met-de-lift-naar-de-eerste-verdieping collega's.
Desalniettemin: pics s.v.p.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
HO HO fucking HO!!!! 1 tegelijk jongens!!! Voornamelijk whey eigenijk. Bestel altijd heel veel in 1 keer. Dan krijg je allemaal leuke spullen, HAHA!
Pics van in de whey pot? De pot isolaa whey van de buitenkant? of van de doos met inhoud?quote:
Doos met inhoud + alles op een tafel o.i.d. Die doos was niet zo zwaar vanwege 1 wheypot van 2,5kg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Pics van in de whey pot? De pot isolaa whey van de buitenkant? of van de doos met inhoud?
kijk als ik dan train dus op ma woe en vrij doe ik free weight oefeningen, compounds en bodyweight oefeningen. Sowieso zijn sterke heupen en onderrug wel handig voor het marsen. Uiteraard doe ik op dit moment niks van dit alles vanwege mijn blessure en het "jeukt" aardig. Maakt me echt gek dat ik en geen progressie kan boeken en alleen maar achteruit ga. Omdat ik natuurlijk niet alleen mijn pijlen richt op de loadmaster functie maar ook op de fysiek nog zwaardere LMB is het al helemaal een bummer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Puur bodybuilden is idd onzin op het moment dat je echt moet presteren met je lichaam. Je hebt dan relatief veel massa en relatief weinig kracht. Juist met kracht krijg je dingen gedaan en kracht bevordert explosieviteit.
Je kan beter in de 1-5 reprange blijven en je focussen op de big 3 +press&powerclean en assistentie lifts alleen gebruiken indien ze je helpen de mainlifts omhoog te krijgen. Dat levert je minder hyperthrophy op maar wel de kracht. En kracht is juist heel erg functioneel
Je callt z'n bluf. Ai. Sta je mooi met je potje supercreatine JMP. Je daalt in waarde vriend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Doos met inhoud + alles op een tafel o.i.d. Die doos was niet zo zwaar vanwege 1 wheypot van 2,5kg.
Is er een beetje zicht op wanneer je weer in de running bent?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kijk als ik dan train dus op ma woe en vrij doe ik free weight oefeningen, compounds en bodyweight oefeningen. Sowieso zijn sterke heupen en onderrug wel handig voor het marsen. Uiteraard doe ik op dit moment niks van dit alles vanwege mijn blessure en het "jeukt" aardig. Maakt me echt gek dat ik en geen progressie kan boeken en alleen maar achteruit ga. Omdat ik natuurlijk niet alleen mijn pijlen richt op de loadmaster functie maar ook op de fysiek nog zwaardere LMB is het al helemaal een bummer.
Al contact gehad met werving en selectie en die zijn op de hoogte van mijn blessure. Want de loadmaster testen zijn binnenkort (geen fysieke inspanning) en de LMB kennismakingsdagen zijn 16 oktober. Wat dus nog 1 maand is om conditie op te bouwen vanaf de dag dat ik volledig hersteld ben gezien. Als de hele droom van defensie niet door kan gaan om wat voor reden ga ik me richten op mijn studie en daarnaast MMA weer oppakken. Nu durf ik dat sowieso niet te doen ivm blessuregevoeligheid.
klein maandje denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is er een beetje zicht op wanneer je weer in de running bent?
Of er zaten de nodige "potentie"verhogende middelen in, omdat hij zijn pielemuisje niet meer omhoog krijgt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je callt z'n bluf. Ai. Sta je mooi met je potje supercreatine JMP. Je daalt in waarde vriend.
Mijn opmerking was niet zozeer naar jou als persoon gericht, maar meer op de crossfit aanbeveling i.p.v. bodybuilden. De big 3+press&press voor kracht + conditioning beschouw ik als beter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kijk als ik dan train dus op ma woe en vrij doe ik free weight oefeningen, compounds en bodyweight oefeningen. Sowieso zijn sterke heupen en onderrug wel handig voor het marsen. Uiteraard doe ik op dit moment niks van dit alles vanwege mijn blessure en het "jeukt" aardig. Maakt me echt gek dat ik en geen progressie kan boeken en alleen maar achteruit ga. Omdat ik natuurlijk niet alleen mijn pijlen richt op de loadmaster functie maar ook op de fysiek nog zwaardere LMB is het al helemaal een bummer.
Al contact gehad met werving en selectie en die zijn op de hoogte van mijn blessure. Want de loadmaster testen zijn binnenkort (geen fysieke inspanning) en de LMB kennismakingsdagen zijn 16 oktober. Wat dus nog 1 maand is om conditie op te bouwen vanaf de dag dat ik volledig hersteld ben gezien. Als de hele droom van defensie niet door kan gaan om wat voor reden ga ik me richten op mijn studie en daarnaast MMA weer oppakken. Nu durf ik dat sowieso niet te doen ivm blessuregevoeligheid.
Studenten die ijverig zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef fathank het volgende:
Wie haalt er tegenwoordig in 1 jaar zn propedeuse?
Dat vlakt er een hele hoop uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |