Ja maar die switch is zo moeilijk!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Eigenlijk kan je beter gaan hardlopen en crossfit achtige oefeningen doen. Aan halve bodybuilders hebben ze niks. Dit heb ik trouwens van zowel personal trainers als mariniers gehoord.
Ik begin heel stiekem rennen enzo leuker te vinden dan krachttrainingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maar die switch is zo moeilijk!!!!
Nee. Maar puntentelling met vrienden zorgde voor competitiedrang. Het klinkt nu allemaal ook heel stom maar stel je eens voor dat je 2de staat in een fictief klassement. Doe eens.quote:
Dit idd... Met HIV kan je officiersdroom wel gedag zeggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar is inderdaad ook niet een beetje kans op op zo'n festival
Dus zolang je maar op een eco-toilet paalt krijg je geen soa?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
vrient van me had eens n wijv bij awakenings gepaald op eco toilet resultaat: geen soa
dus nooit rubber gebruiken vriende, soa's zijn door de hoge heren in den haag verzonne
lekkere troll van me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee. Maar puntentelling met vrienden zorgde voor competitiedrang. Het klinkt nu allemaal ook heel stom maar stel je eens voor dat je 2de staat in een fictief klassement. Doe eens.
Dat wil je toch niet?
Je wordt gewoon droger me dushi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik begin heel stiekem rennen enzo leuker te vinden dan krachttraining. Mijn lichaam wordt ook veel strakker en bilspieren groeien juist. En meer spierpijn achteraf. Terwijl ik hardlopen en alles wat verder met cardio te maken heeft 10x niks vond.
Zag ook dikke progressie trouwens. Eerst deed ik nog 7"17 min over 1 km en nu 5"50 min over een km en dan ren ik nog niet eens vol vermogen.
Als je een baan in het leger ambieert is het toch beter om dan crossfit oid te doen. Als je daar krachttraining naast doet is het het beste vooral op explosiviteit te trainen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jep.. Ikzelf ben ook te zwaar om echt snelheid te kunnen maken. Voor mijn uiterlijk zal ik het niet doen maar zou graag tussen de 60-65 willen wegen.
tjek crossfit games 2013 ff man.. 50quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je wordt gewoon droger me dushi.die shit voelt ook goed aan maar als man zijn je muscle gains het enige echte statussymbool wat telt. Niemand cared om halve marathontijden van een man. Het is wat je opgeteld op de big 3 doet wat je onderscheidt van de jongens.
Yes klopt.. Maar je hebt veel meer aan conditie en functionele kracht dan dat je 85 kg kan squatten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je een baan in het leger ambieert is het toch beter om dan crossfit oid te doen. Als je daar krachttraining naast doet is het het beste vooral op explosiviteit te trainen.
Maar dat wist je waarschijnlijk al.
Sprinten doe je niet veul aan bij Defensie..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De gemiddelde sprintster ziet er best wel buff uit, dus het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Voor LMB mogen daar nog wel een paar schepjes bovenop meid. 1 km op iets meer dan 10 km per uur stelt niet veel voor imho. En 85 kg squatten is een goed begin, want met 25 kg rondsjouwen gaat ook snel vervelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik begin heel stiekem rennen enzo leuker te vinden dan krachttraining. Mijn lichaam wordt ook veel strakker en bilspieren groeien juist. En meer spierpijn achteraf. Terwijl ik hardlopen en alles wat verder met cardio te maken heeft 10x niks vond.
Zag ook dikke progressie trouwens. Eerst deed ik nog 7"17 min over 1 km en nu 5"50 min over een km en dan ren ik nog niet eens vol vermogen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je een baan in het leger ambieert is het toch beter om dan crossfit oid te doen. Als je daar krachttraining naast doet is het het beste vooral op explosiviteit te trainen.
Maar dat wist je waarschijnlijk al.
Cluster 4 is 4 pullups in 2 minuten toch? Hoeft volgens mij niet eens een serie van 4 te zijn. In welke functie heb jij eigenlijk mogen schijnen, Chubbyhenk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Pullups kunnen nog best lastig zijn als je 12 minuten compleet aan het gas bent gegaan om een goeie afstand te lopen.
Kijk eens om je heen (buitenom je gymfriends) en maak eens een inschatting van hoeveel mensen die hier 4 perfecte pullups zouden kunnen uitvoeren. Ik kan bijna iedereen afschrijven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
4 pullups in 2 minuten? Dat moet wel lukken toch
Weet niet precies hoe de eisen zijn bij de kennismakingsdagen die je tegenwoordig eerst moet doorlopen, dacht 7 pullups maar kan me vergissen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Cluster 4 is 4 pullups in 2 minuten toch? Hoeft volgens mij niet eens een serie van 4 te zijn. In welke functie heb jij eigenlijk mogen schijnen, Chubbyhenk?
Ik ben nog steeds slecht in pull-ups. Ik kan er max. 5, maar dan wel netjes, volledige ROM en zonder crossfit-achtig gezwieber en gezwaai.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen (buitenom je gymfriends) en maak eens een inschatting van hoeveel mensen die hier 4 perfecte pullups zouden kunnen uitvoeren. Ik kan bijna iedereen afschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |