hey JMF leuk berigje dank jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hey Jacky wat leuk om jou weer eens te zien.
[ afbeelding ]
SPOILER: semigay geworden van deze chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef JackieBrown het volgende:
Serieus terug zijn van vakantie feels bad manecht after-37-graden-dip en alles. Nu maar storten op echt teringgg ripped worden
Wow, beste ass die ik in tijden heb gezien.SPOILER: semigay geworden van deze chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
legit 10/10.
wrom so doen bbyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef seto het volgende:
wrm ben je hier nog dan als het je niet bevalt
vol = vol
I know right,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow, beste ass die ik in tijden heb gezien.
legit 10/10.
Toch weer een 'bby' die je in je zak kan steken bro. Ze trappen er ook elke keer in die wijven hahahahahaquote:
he mcnulty wat vind je nou van die chick die JB in die spoiler postte danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:52 schreef McNulty het volgende:
ik kyk lkkr naar Buried op dat masjiene die teevee heet.
/truestory
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Toch weer een 'bby' die je in je zak kan steken bro. Ze trappen er ook elke keer in die wijven hahahahaha
De foto met bar in de hand bedoel ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie geen foto 1, alleen eentje met een bar in haar hand en een stiff legged deadift.
ik kan hier maar niet aan wennen ;squote:
echt he en dit is pas de basisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Toch weer een 'bby' die je in je zak kan steken bro. Ze trappen er ook elke keer in die wijven hahahahaha
In dziget ook. Maat van me hele avond aan het praten met een chick. Ik totaal genegeerd maar ondertussen wel keihard peacocken met roze 2eros en dito zonnebril Elke keer als ze me kwam vertellen hoe verschrikkelijk ik er wel niet uit zag zei ik: 'het is maar goed dat ik jou niet hoef te versieren dan, ga weg gek.'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |