Waarom schaar je een sterke squat niet onder functionele kracht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yes klopt.. Maar je hebt veel meer aan conditie en functionele kracht dan dat je 85 kg kan squatten.
vandaag ik heb het ijskoud man, 3 lagenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef Beach het volgende:
Wanneer word het weer hoodieweer? Wil mijn gains kunnen verbergen.
Ja dat is zo, toen ik net begon met trainen kwam ik ook maar tot halverwege en dan was het voorbijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen (buitenom je gymfriends) en maak eens een inschatting van hoeveel mensen die hier 4 perfecte pullups zouden kunnen uitvoeren. Ik kan bijna iedereen afschrijven.
bedankt voor de updatequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Godver zit bij de waxbar. Gaan 2 van die miepjes het uitgebreid hebben over hun ex bladiebla.
bn jij toevallig schrijver in regio 026, in die contreien hoor ik ook iedereen young zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:08 schreef ChesterPerry het volgende:
ga sniffa gebruiken dan ben je young kapitein kroon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nja schrijver niet, lyriciaal meester is mss een betere omschrijvingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
bn jij toevallig schrijver in regio 026, in die contreien hoor ik ook iedereen young zeggen
Je moet toch snel weg kunnen rennen als je de bom aangestoken hebt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Sprinten doe je niet veul aan bij Defensie..
Ja of wanneer je de granaat verkeerd gooitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je moet toch snel weg kunnen rennen als je de bom aangestoken hebt?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of wanneer je de granaat verkeerd gooit
[ afbeelding ]
This update is worthless without pics.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Godver zit bij de waxbar. Gaan 2 van die miepjes het uitgebreid hebben over hun ex bladiebla.
heb natuurlijk weer een wijf aangezetehquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of wanneer je de granaat verkeerd gooit
[ afbeelding ]
Wat zit erin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dikke doos van Xxl binnen.... Alleen hem van de straat hierheen tillen was al training opzich.
Heb je ook UNLEASH V3?????quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dikke doos van Xxl binnen.... Alleen hem van de straat hierheen tillen was al training opzich.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
This update is worthless without pics.
Ja ook echt zo'n vrouwenworp datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb natuurlijk weer een wijf aangezeteh
http://www.dailymotion.co(...)ail-nl_fun&start=118
Dit. Je bodyweight (aan gewicht op de bar) kunnen squatten voor reps is toch zeker wel functionele kracht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom schaar je een sterke squat niet onder functionele kracht?
Hoeveel curl jij inmiddels?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Je bodyweight (aan gewicht op de bar) kunnen squatten voor reps is toch zeker wel functionele kracht.
Zelfde voor pullups. Curls daarentegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |