quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
En in dit deel posten we geen foto's van Veereli
Foto's?quote:
Kan zich voordoen, moet kunnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat was een misverstand. Mijn excuses.
Nobel maar dat zijn de heren FOK!kers nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach ja, dacht ik vraag het eerst hier voor ik gelijk een TR doe.
Verstandig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
En in dit deel posten we geen foto's van Veereli
quote:
Meer aandachtshoeren en vissen naar complimentjes door te zeggen dat je jezelf heel lelijk vindt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom krijg ik.zulke complimenten nooit
Of dat de foto mislukt wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Meer aandachtshoeren en vissen naar complimentjes door te zeggen dat je jezelf heel lelijk vindt.
Must... Resist... Lurkingquote:
Of dat je vermoeid bentquote:
Zou kunnen, maar dat is niet de waarheid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn met het foutieve poppetje. Kijk naar mij
Die is aardig op de terugweg, ik houd je op de hoogte.quote:
Heb jij ooit pics gepost dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef Snowbells het volgende:
Wie heeft trouwens op mij gestemd? Op mijn eigen stem na
Sowieso best schaamtelijk dat je Veereli haar fobo niet uit je hoofd kent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al dat geklik is erg lastig.
Beter in de OP, dan kun je in 1 oogopslag alles vergelijken.
Ik ken Veereli geeneens. Waarschijnlijk jonger dan 30, dus per definitie te jong.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso best schaamtelijk dat je Veereli haar fobo niet uit je hoofd kent.
Oh, bij deze solliciteer ik daar dan voor. Heb natuurlijk alles over voor een zo eerlijk mogelijke verkiezingquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee. Maar genoeg mensen die me op tinychat hebben gezien of pics kregen
Praat voor jezelf, daar ga jij helemaal niet over.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:46 schreef CristinaYang het volgende:
Veer is kenser lekker, en daarmee is de discussie klaar.
Daarnaast staat DV bovenaan de lijst, dus denk ik niet dat we ons al te veel zorgen hoeven maken over haar ego.
Laten we het dan in ieder geval in een spoiler zetten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef polderturk het volgende:
Mag er wel een foto van Veereli geplaatst worden met een balk voor de ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik vind wel dat er nu "Wie is de lekkerste boy van FOK" wedstrijd moet komen, die ik natuurlijk makkelijk win, tenzij jogy meedoet want daar krijg ik zelfs een hele lange piemel van.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, al lang, maar ze doen er te lang over.
Vooralsnog ben je in dat topic nog niet genoemdquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er nu "Wie is de lekkerste boy van FOK" wedstrijd moet komen, die ik natuurlijk makkelijk win, tenzij jogy meedoet want daar krijg ik zelfs een hele lange piemel van.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we het dan in ieder geval in een spoiler zetten.
Foto van Veereli met balk voor de ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er nu "Wie is de lekkerste boy van FOK" wedstrijd moet komen, die ik natuurlijk makkelijk win, tenzij jogy meedoet want daar krijg ik zelfs een hele lange piemel van.
Meteen paultjuhhh gedmed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK?_____
Beetje jammer wel
Amenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deels heb je wel gelijk hoor, want de foto is inderdaad bewerkt. Vind het alleen altijd zo typisch dat er overal en nergens zulke foto's van celebs of chicks gepost worden en er dan op gekwijld wordt, maar als het om een random chick gaat is het ineens zwaar bewerkt en zal diegene vast niet echt mooi zijn zonder de photoshop etc.
Coole stekkerdoosquote:
Montelly wilde deelnemer foto's.quote:
en jij vond je zelf wel een lekkere babe dat je zelf nomineert?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:04 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Montelly wilde deelnemer foto's.
Ik had al een stem hoor, vorige topic haha.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
en jij vond je zelf wel een lekkere babe dat je zelf nomineert?
Wat heb je allemaal gedaan in ruil voor die stem.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:07 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Ik had al een stem hoor, vorige topic haha.
Dus ja, waarom niet
Ik ben geen maagd meer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan in ruil voor die stem.
Alsof je daar hier veel voor moet doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan in ruil voor die stem.
Tactisch goed uitgespeeld, mijn complimenten.quote:
Dat zal per persoon verschillen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Alsof je daar hier veel voor moet doen
Maar goed, niks dus.
blijkbaar wel als je je zelf moet nomineren!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Alsof je daar hier veel voor moet doen
Maar goed, niks dus.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
blijkbaar wel als je je zelf moet nomineren!
Ja,quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ach dan kom je toch gewoon gezellig mee naar het 'wie is de grootste vieze trol' topic
en dat terwijl we zoooooooooooo waardeerbaar zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:04 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Ja,
we worden hier niet gewaardeerd SG.
Truequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
en dat terwijl we zoooooooooooo waardeerbaar zijn
![]()
![]()
quote:
U guise. =$quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:12 schreef Gridlok het volgende:
Jezus wat een walgelijk gifje in de OP, krijg er spontaan diarree van.
+1 stem krioro.
Gil maar, ik update de OP welquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Paul het volgende:
Morgen tussenstanden bij FOK! hunks en FOK! Babes wedstrijd!!!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef BesottedOrb het volgende:
Patricia![]()
Zat haar broertje niet elke avond te fappen op vakantie?![]()
of was dat een ander..
Hij fapte op jou. En terecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:14 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]ja
Gelukkig heb ik nu weer een eigen kamer
Kunnen we ook minpunten uitdelen?quote:
wat doet een zelfrespecterende vrouw überhaupt op FOK!?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:15 schreef Miss.X het volgende:
Elk zelfrespecterend vrouw zou hier toch voor geen goud tussen willen staan of ben ik nou gek?
Ik zie ze al voor me..helemaal blij worden als je in de top 3 staat ...lol
Aandacht krijgen van onzekere pubertjes in US.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat doet een zelfrespecterende vrouw überhaupt op FOK!?
Niks mis met wat aandacht opeisen. Als je dan ook de negatieve aandacht maar accepteert. Maar daar schort het nog wat aan hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Aandacht krijgen van onzekere pubertjes in US.
Btje aandachtshoerig dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat ik zat te fappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef BesottedOrb het volgende:
Patricia![]()
Zat haar broertje niet elke avond te fappen op vakantie?![]()
of was dat een ander..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken Veereli geeneens. Waarschijnlijk jonger dan 30, dus per definitie te jong.
Wel mooi dat je dit topic zo uiterst serieus neemt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:15 schreef Miss.X het volgende:
Elk zelfrespecterend vrouw zou hier toch voor geen goud tussen willen staan of ben ik nou gek?
gwn jarlours togquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dit topic zo uiterst serieus neemt.
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:11 schreef DroogDok het volgende:
Ik vind die Dromenvangertje wel een schatje
ditquote:
Die heb ik al een tijdje niet meer op Fok! gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:16 schreef hugecooll het volgende:
Chanty verdient ook wel meer dan één stem btw
Moet je een keer in US/KPD kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer op Fok! gezien
Wacht, jij hebt als onderschrift Ezechiel 25:17 en je kijkt ook in KPD?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet je een keer in US/KPD kijken.
Hehehe, busted.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wacht, jij hebt als onderschrift Ezechiel 25:17 en je kijkt ook in KPD?Apart. Maar goed, tetten galore dus daar
is crapdump.nl van jou?quote:
Ja, doe er alleen weinig meer mee.quote:
ik merk het, wat een crapquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, doe er alleen weinig meer mee.
Ja eens, zoals de naam doet vermoeden is dat het hele idee er achter.quote:
Ik vind je er leuk uit zien hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:07 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Ik had al een stem hoor, vorige topic haha.
Dus ja, waarom niet
en niet op mij stemmenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paul ,wat is deze?
Ik had op ChipsZak. gestemt en ze staat er niet eens bij!
kan ik zo krijgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt geen prachtig lang blond haar.
Ik stem op kaneelstokje.quote:
marry me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:00 schreef TheOnlyException het volgende:
Ik stem ook op Kaneelstokje.
wie niet, toch?quote:
haha, is goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
Alleen als ik je mag ontmaagden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
She is blind.quote:
Idd. ze word de dag dikker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef TwyLight het volgende:
Zo lekker is Dromenvangertje helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
PM mij haar adres en nummer. (alles komt goed)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, misschien moet je eens met haar praten.
Je kunt haar vinden op mijn fbquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
PM mij haar adres en nummer. (alles komt goed)
Dromenvangertje op 1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef Paul het volgende:
Ik heb tussen de slowchat proberen de stemmen te tellen en mensen die steeds wisselen van stem, zijn niet meegerekend. Alleen de 1e stem.
TUSSENSTANDTUSSENSTANDTUSSENSTANDTUSSENSTANDTUSSENSTANDTUSSENSTANDTUSSENSTANDTUSSENSTAND
Dromenvangertje 12
patricia precies 8
yvonne 7
Karina 7
Littlebrownie 6
Kore 5
Krullenbolletje 5
Supergirl 5
Semtex 4
VeerEli 4
Krioro 3
Chanty 3
Vera 2
CristinaYang 2
X-lily 2
Wolvendagen 2
Omdatappel 2
chowi
Snowbells
Brennie
Sanasoufi
Krul
Rocknijntje
Dolfijntjeslove
Lovelygirl19
Moira
Murmelli
Marie30
Gerda Tolsteyn
Missblackhairhighheels
4everblackeyed
BobbyB
Amangold
Titta92
ATOMIC_FUUU
Snowbells
Njosnavelin
Jerney
Rosepetals
VulpesVulpes
Ntm
Ep2e
Miss x
Wut, ik typ dit en even daarna krijg ik een smsje van haar. Wut.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
PM mij haar adres en nummer. (alles komt goed)
Ik ben je vriendinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut, ik typ dit en even daarna krijg ik een smsje van haar. Wut.
Ik schrok wel eventjes. Zou wat zijn als ze meeleest en weet wie ik ben hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ben je vriendin
Nee, even serieus ik kan haar niet vinden op je FB, harharhar.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schrok wel eventjes. Zou wat zijn als ze meeleest en weet wie ik ben hier.
Ik snap t ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef TwyLight het volgende:
Zo lekker is Dromenvangertje helemaal niet
Denken dat Dromenvangetje zich nog laat raken door haters terwijl ze weet dat ze de populairste vrouw is van fokquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:41 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Je hebt net zo,n rot kop als Kim-Lian
Niemand kan Scandalous verslaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Denken dat Dromenvangetje zich nog laat raken door haters terwijl ze weet dat ze de populairste vrouw is van fok
Dit! En dat kutje is pas 18 jaar word net zo,n verslaafde als Ben Saundersquote:
Veel beterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Dromenvangertje op 113 in een dozijn hoofd, waarom staat de mooiste vrouw ooit op Fok Scandalous er niet bij?
[ afbeelding ]Als je wilt dat ik hem verwijder dan doe ik dat uiteraard
Dat was het ouwe fok uit 2004,2005 zucht was mis ik die tijdquote:
Omdat ze aandacht te kort krijgtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:49 schreef Furdinand het volgende:
Niets mooier dan een puur ongeschonden huidje van een schone deerne. Waarom verpesten met stomme kindertekeningen.
Niemand heeft hiervoor gekozen, geloof mij maar. Lees vorig topiekje en je weet het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:15 schreef Miss.X het volgende:
Liefjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:07 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Niemand heeft hiervoor gekozen, geloof mij maar. Lees vorig topiekje en je weet het.
dit bericht kan niet worden weergegevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef Paul het volgende:
MENSEN DE VERKIEZING STAAT OP DE FRONTPAGE!!!
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
Paultjuhhh is een beetje te vlotquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dit bericht kan niet worden weergegeven
Het bericht dat je probeert te bekijken is niet beschikbaar. Mogelijk is het nog niet gepubliceerd of is een verwijzende link verouderd.
Vind het wel grappig, niet om serieus te nemenquote:
Oh liefje toch, wat ben je toch bescheidenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Vind het wel grappig, niet om serieus te nemenheb sowieso mezelf niet opgegeven dus vind het al lief dat jullie op me hebben gestemd
Hot mamaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
pfrr er zijn veel hetere chicks op Fok
Milfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
pfrr er zijn veel hetere chicks op Fok
Zoals Scandy iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Dromenvangertje op 113 in een dozijn hoofd, waarom staat de mooiste vrouw ooit op Fok Scandalous er niet bij?
Hou je de stand dan nu ook niet meer bij in je excell sheet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Vind het wel grappig, niet om serieus te nemen![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Btje aandachtshoerig dit.Mee doen..stuur foto 😆👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
Ik stem ook op Vaselinequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef hoenselman het volgende:
Bij deze wil ik graag Vaseline voorstellen en op haar stemmen!
Een kut.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef F1978 het volgende:
Te moeilijk om te kiezen eigenlijk, want elke vrouw heeft iets speciaals van nature
Oef zij is moooi!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Inmiddels sta je op 14 stemmen. En omdat sowyso meer dan de helft op dromenvangertje dubbel is sta je bovenaanquote:
heb je een pic van die ho danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik stem op vaseline_, zij is echt moeilijk lekker
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
heb je een pic van die ho dan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inmiddels sta je op 14 stemmen. En omdat sowyso meer dan de helft op dromenvangertje dubbel is sta je bovenaan
Die heeft iedereen al gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Bij eerst plaats showt vas haar tetten hoorde ik van betrouwbare bronnen.
Pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heeft iedereen al gezien
Dat was een kladblok document, schatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hou je de stand dan nu ook niet meer bij in je excell sheet?
fapwaardig toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
De 2e hit @ google als ik op "vaseline_ fok" zoek.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[ afbeelding ]
lekkere bakkes, zou tandjes eruit raggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[ afbeelding ]
In datzelfde fobo waar die gif vandaan komt staat ook:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[ afbeelding ]
sorry, heb al op CY gestemd, anders zou ik nog overwegen om op jou te stemmenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
Ohja ik had op Monopoly gestemd, da's ook wel een lekker wijf.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Bij Kore lijkt het net of ze een minuut er voor seks heeft gehad.
Wat een eerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, heb al op CY gestemd, anders zou ik nog overwegen om op jou te stemmen
schijnbaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is iedereen Unfckngtitled vergeten?
Ja, maar die heeft geen zielquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Bij Kore lijkt het net of ze een minuut er voor seks heeft gehad.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer het bij de bergtrol competitie.
quote:
quote:een gek lief iemand heb ik al gevonden. voor de mensen die denken dat ik voor de lol heb staan dat ik een relatie heb. het staat er om dat het zo is. dus geen sex aanbiedingen want daar reageer ik niet op
meer tetten, minder van die kop = meer stemmenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Jv1994 het volgende:
krullenbolletje ik zou nog meer van je tieten laten zien dan krijg je nog meer stemmen
zou niet zo'n probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef Greyson het volgende:
Ik zou nog liever doodgeknuppeld willen worden
lekker gemeen tegen een tienermeisje, stoer hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef feyregy het volgende:
[..]
meer tetten, minder van die kop = meer stemmen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef feyregy het volgende:
[..]
Is toch zo? Kijk KPD daar is het helemaal erg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou niet zo'n probleem moeten zijn.
whaha ja daarom toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef feyregy het volgende:
[..]
En je anus met respect zal behandelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Vaseline, omdat ze een piemel heeft.
Jij bent toch de tweelingzus van Erdogan die Turkse president?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je anus met respect zal behandelen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je anus met respect zal behandelen
Wat een afgunstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef Greyson het volgende:
Wat is deze... Toch triest als je met je kop op FOK! staat.
Ik zou nog liever doodgeknuppeld willen worden dan ik op FOK! komt te staan.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik heb gehoord dat vaseline drie modellen heeft verorberd en hun gedaante heeft overgenomen
Niet op vaseline stemmenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
whaha ja daarom toch.
ik stem trouwens op vera166
mensen die niet weten dat zij hier de lekkerste is
dat is geen konijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
graag close-up pics van dat konijn wat daar linksboven aan de wand hangt
jmmrquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
dat is geen konijnis een soort origamivogel uit hout gesneden
Jammer voor die vogel. Heb best wel medelijden met em dat ie elke ochtend als ie wakker wordt jou kop moet zien..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
dat is geen konijnis een soort origamivogel uit hout gesneden
Smoothquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef feyregy het volgende:
[..]
Jammer voor die vogel. Heb best wel medelijden met em dat ie elke ochtend als ie wakker wordt jou kop moet zien..
hij is van hout. Tevens neem ik kritiek in onz niet meer serieus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef feyregy het volgende:
[..]
Jammer voor die vogel. Heb best wel medelijden met em dat ie elke ochtend als ie wakker wordt jou kop moet zien..
Waarom reageer je dan op me?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
hij is van hout. Tevens neem ik kritiek in onz niet meer serieus.
Niet van deze kant neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Dat ding lijkt niet echt op een vogel
En origami staat synoniem voor papier dus dat kan ook al niet. Het is een groot leugen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Dat ding lijkt niet echt op een vogel
ik gniffelde een beetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer het bij de bergtrol competitie.
Nou, ben ik weer wat wijzer geworden vandaag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
zodat je het weet, makker. zodat je het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |