Inmiddels sta je op 14 stemmen. En omdat sowyso meer dan de helft op dromenvangertje dubbel is sta je bovenaanquote:
heb je een pic van die ho danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik stem op vaseline_, zij is echt moeilijk lekker
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
heb je een pic van die ho dan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inmiddels sta je op 14 stemmen. En omdat sowyso meer dan de helft op dromenvangertje dubbel is sta je bovenaan
Die heeft iedereen al gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Bij eerst plaats showt vas haar tetten hoorde ik van betrouwbare bronnen.
Pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heeft iedereen al gezien
Dat was een kladblok document, schatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hou je de stand dan nu ook niet meer bij in je excell sheet?
fapwaardig toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
De 2e hit @ google als ik op "vaseline_ fok" zoek.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[ afbeelding ]
lekkere bakkes, zou tandjes eruit raggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[ afbeelding ]
In datzelfde fobo waar die gif vandaan komt staat ook:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[ afbeelding ]
sorry, heb al op CY gestemd, anders zou ik nog overwegen om op jou te stemmenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
Ohja ik had op Monopoly gestemd, da's ook wel een lekker wijf.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Bij Kore lijkt het net of ze een minuut er voor seks heeft gehad.
Wat een eerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, heb al op CY gestemd, anders zou ik nog overwegen om op jou te stemmen
schijnbaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is iedereen Unfckngtitled vergeten?
Ja, maar die heeft geen zielquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Bij Kore lijkt het net of ze een minuut er voor seks heeft gehad.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer het bij de bergtrol competitie.
quote:
quote:een gek lief iemand heb ik al gevonden. voor de mensen die denken dat ik voor de lol heb staan dat ik een relatie heb. het staat er om dat het zo is. dus geen sex aanbiedingen want daar reageer ik niet op
meer tetten, minder van die kop = meer stemmenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Jv1994 het volgende:
krullenbolletje ik zou nog meer van je tieten laten zien dan krijg je nog meer stemmen
zou niet zo'n probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef Greyson het volgende:
Ik zou nog liever doodgeknuppeld willen worden
lekker gemeen tegen een tienermeisje, stoer hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef feyregy het volgende:
[..]
meer tetten, minder van die kop = meer stemmen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef feyregy het volgende:
[..]
Is toch zo? Kijk KPD daar is het helemaal erg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou niet zo'n probleem moeten zijn.
whaha ja daarom toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef feyregy het volgende:
[..]
En je anus met respect zal behandelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Vaseline, omdat ze een piemel heeft.
Jij bent toch de tweelingzus van Erdogan die Turkse president?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je anus met respect zal behandelen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je anus met respect zal behandelen
Wat een afgunstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef Greyson het volgende:
Wat is deze... Toch triest als je met je kop op FOK! staat.
Ik zou nog liever doodgeknuppeld willen worden dan ik op FOK! komt te staan.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik heb gehoord dat vaseline drie modellen heeft verorberd en hun gedaante heeft overgenomen
Niet op vaseline stemmenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
whaha ja daarom toch.
ik stem trouwens op vera166
mensen die niet weten dat zij hier de lekkerste is
dat is geen konijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
graag close-up pics van dat konijn wat daar linksboven aan de wand hangt
jmmrquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
dat is geen konijnis een soort origamivogel uit hout gesneden
Jammer voor die vogel. Heb best wel medelijden met em dat ie elke ochtend als ie wakker wordt jou kop moet zien..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
dat is geen konijnis een soort origamivogel uit hout gesneden
Smoothquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef feyregy het volgende:
[..]
Jammer voor die vogel. Heb best wel medelijden met em dat ie elke ochtend als ie wakker wordt jou kop moet zien..
hij is van hout. Tevens neem ik kritiek in onz niet meer serieus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef feyregy het volgende:
[..]
Jammer voor die vogel. Heb best wel medelijden met em dat ie elke ochtend als ie wakker wordt jou kop moet zien..
Waarom reageer je dan op me?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
hij is van hout. Tevens neem ik kritiek in onz niet meer serieus.
Niet van deze kant neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Dat ding lijkt niet echt op een vogel
En origami staat synoniem voor papier dus dat kan ook al niet. Het is een groot leugen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Dat ding lijkt niet echt op een vogel
ik gniffelde een beetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer het bij de bergtrol competitie.
Nou, ben ik weer wat wijzer geworden vandaag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
zodat je het weet, makker. zodat je het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |