Je kan maar één keer stemmen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:21 schreef ZarB het volgende:
Ik wens niet mee te doen aan deze flauwekul. En als je dan toch op jezelf stemt kullie, stem dan ook even op mij pls
Oja, ik stemde per ongeluk op jou, dus trek er maar 1 vanafquote:
Een babecontest zonder foto's...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:20 schreef JenHermes het volgende:
Dromenvangertje 12
patricia precies 8
yvonne 7
Karina 7
Littlebrownie 6
Kore 5
Krullenbolletje 5
Supergirl 5
Semtex 4
VeerEli 4
Krioro 3
Chanty 3
Vera 2
CristinaYang 2
X-lily 2
Wolvendagen 2
Omdatappel 2
![]()
Proberen te whiteknighten in KLBquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
echt onbegrijpelijk dat rosepetals er niet in staat
Rot op met die onzinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
STEMMEN MENSEN
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #3
alsof dat whiteknighten isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Proberen te whiteknighten in KLB
En hou je flauwe grappen bij je. Zorg er maar eerst eens voor dat je een volwaardige nieuwssite wordt in plaats van die meuk die er vaak op staatquote:
Djeez brengt het beste nieuws, hij is de enige reden dat ik op de FOK! FP komquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En hou je flauwe grappen bij je. Zorg er maar eerst eens voor dat je een volwaardige nieuwssite wordt in plaats van die meuk die er vaak op staat
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
alsof dat whiteknighten isdat is gewoon de feiten boven tafel halen
Ik hoorde vandaag dat stemmen voor linkshandigen uiterst onhandig is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef TwentyFourr het volgende:
Mijn stem is intussen gereserveerd.
Hoe weet jij in hemelsnaam nou weer dat ik linkshandig ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat stemmen voor linkshandigen uiterst onhandig is.
Omdat je de inkt nog aan je linkerhand heb zitten als je van links naar rechts typt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hoe weet jij in hemelsnaam nou weer dat ik linkshandig ben.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:33 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Omdat je de inkt nog aan je linkerhand heb zitten als je van links naar rechts typt.
Carice is lekker en daarom is je argument ongeldig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Waaghals het volgende:
Patries lijkt op Carice
Carice is lelijk
Welk argument?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Carice is lekker en daarom is je argument ongeldig.
Nee stop, leg uit!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Welk argument?
Of weet je het verschil niet tussen een mening en een argument?
Loop maar ff naar beneden naar je moekequote:
Goede grap. Ik geef hem een 7.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:00 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Loop maar ff naar beneden naar je moeke
Dit wel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef ntm het volgende:
Wel jammer dat de lekkerste hunk verkiezing niet zo serieus wordt genomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |