Niemand heeft hiervoor gekozen, geloof mij maar. Lees vorig topiekje en je weet het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:15 schreef Miss.X het volgende:
Elk zelfrespecterend vrouw zou hier toch voor geen goud tussen willen staan of ben ik nou gek?
Ik zie ze al voor me..helemaal blij worden als je in de top 3 staat ...lol
Liefjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:07 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Niemand heeft hiervoor gekozen, geloof mij maar. Lees vorig topiekje en je weet het.
dit bericht kan niet worden weergegevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef Paul het volgende:
MENSEN DE VERKIEZING STAAT OP DE FRONTPAGE!!!
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
Paultjuhhh is een beetje te vlotquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dit bericht kan niet worden weergegeven
Het bericht dat je probeert te bekijken is niet beschikbaar. Mogelijk is het nog niet gepubliceerd of is een verwijzende link verouderd.
Vind het wel grappig, niet om serieus te nemenquote:
Oh liefje toch, wat ben je toch bescheidenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Vind het wel grappig, niet om serieus te nemenheb sowieso mezelf niet opgegeven dus vind het al lief dat jullie op me hebben gestemd
Hot mamaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
pfrr er zijn veel hetere chicks op Fok
Milfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
pfrr er zijn veel hetere chicks op Fok
Zoals Scandy iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Dromenvangertje op 113 in een dozijn hoofd, waarom staat de mooiste vrouw ooit op Fok Scandalous er niet bij?
[ afbeelding ]Als je wilt dat ik hem verwijder dan doe ik dat uiteraard
Hou je de stand dan nu ook niet meer bij in je excell sheet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Vind het wel grappig, niet om serieus te nemen![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Btje aandachtshoerig dit.Mee doen..stuur foto 😆👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |