Wat heb je allemaal gedaan in ruil voor die stem.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:07 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Ik had al een stem hoor, vorige topic haha.
Dus ja, waarom niet
Ik ben geen maagd meer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan in ruil voor die stem.
Alsof je daar hier veel voor moet doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan in ruil voor die stem.
Tactisch goed uitgespeeld, mijn complimenten.quote:
Dat zal per persoon verschillen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Alsof je daar hier veel voor moet doen
Maar goed, niks dus.
blijkbaar wel als je je zelf moet nomineren!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Alsof je daar hier veel voor moet doen
Maar goed, niks dus.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
blijkbaar wel als je je zelf moet nomineren!
Ja,quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ach dan kom je toch gewoon gezellig mee naar het 'wie is de grootste vieze trol' topic
en dat terwijl we zoooooooooooo waardeerbaar zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:04 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Ja,
we worden hier niet gewaardeerd SG.
Truequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
en dat terwijl we zoooooooooooo waardeerbaar zijn
![]()
![]()
quote:
U guise. =$quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:12 schreef Gridlok het volgende:
Jezus wat een walgelijk gifje in de OP, krijg er spontaan diarree van.
+1 stem krioro.
Gil maar, ik update de OP welquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Paul het volgende:
Morgen tussenstanden bij FOK! hunks en FOK! Babes wedstrijd!!!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef BesottedOrb het volgende:
Patricia![]()
Zat haar broertje niet elke avond te fappen op vakantie?![]()
of was dat een ander..
Hij fapte op jou. En terecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:14 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]ja
Gelukkig heb ik nu weer een eigen kamer
Kunnen we ook minpunten uitdelen?quote:
wat doet een zelfrespecterende vrouw überhaupt op FOK!?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:15 schreef Miss.X het volgende:
Elk zelfrespecterend vrouw zou hier toch voor geen goud tussen willen staan of ben ik nou gek?
Ik zie ze al voor me..helemaal blij worden als je in de top 3 staat ...lol
Aandacht krijgen van onzekere pubertjes in US.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat doet een zelfrespecterende vrouw überhaupt op FOK!?
Niks mis met wat aandacht opeisen. Als je dan ook de negatieve aandacht maar accepteert. Maar daar schort het nog wat aan hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Aandacht krijgen van onzekere pubertjes in US.
Btje aandachtshoerig dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat ik zat te fappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef BesottedOrb het volgende:
Patricia![]()
Zat haar broertje niet elke avond te fappen op vakantie?![]()
of was dat een ander..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken Veereli geeneens. Waarschijnlijk jonger dan 30, dus per definitie te jong.
Wel mooi dat je dit topic zo uiterst serieus neemt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:15 schreef Miss.X het volgende:
Elk zelfrespecterend vrouw zou hier toch voor geen goud tussen willen staan of ben ik nou gek?
Ik zie ze al voor me..helemaal blij worden als je in de top 3 staat ...lol
gwn jarlours togquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dit topic zo uiterst serieus neemt.
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:11 schreef DroogDok het volgende:
Ik vind die Dromenvangertje wel een schatje
ditquote:
Die heb ik al een tijdje niet meer op Fok! gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:16 schreef hugecooll het volgende:
Chanty verdient ook wel meer dan één stem btw
Moet je een keer in US/KPD kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer op Fok! gezien
Wacht, jij hebt als onderschrift Ezechiel 25:17 en je kijkt ook in KPD?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet je een keer in US/KPD kijken.
Hehehe, busted.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wacht, jij hebt als onderschrift Ezechiel 25:17 en je kijkt ook in KPD?Apart. Maar goed, tetten galore dus daar
is crapdump.nl van jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |