quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
En in dit deel posten we geen foto's van Veereli
Foto's?quote:
Kan zich voordoen, moet kunnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat was een misverstand. Mijn excuses.
Nobel maar dat zijn de heren FOK!kers nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach ja, dacht ik vraag het eerst hier voor ik gelijk een TR doe.
Verstandig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
En in dit deel posten we geen foto's van Veereli
quote:
Meer aandachtshoeren en vissen naar complimentjes door te zeggen dat je jezelf heel lelijk vindt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom krijg ik.zulke complimenten nooit
Of dat de foto mislukt wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Meer aandachtshoeren en vissen naar complimentjes door te zeggen dat je jezelf heel lelijk vindt.
Must... Resist... Lurkingquote:
Of dat je vermoeid bentquote:
Zou kunnen, maar dat is niet de waarheid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn met het foutieve poppetje. Kijk naar mij
Die is aardig op de terugweg, ik houd je op de hoogte.quote:
Heb jij ooit pics gepost dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef Snowbells het volgende:
Wie heeft trouwens op mij gestemd? Op mijn eigen stem na
Sowieso best schaamtelijk dat je Veereli haar fobo niet uit je hoofd kent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al dat geklik is erg lastig.
Beter in de OP, dan kun je in 1 oogopslag alles vergelijken.
Ik ken Veereli geeneens. Waarschijnlijk jonger dan 30, dus per definitie te jong.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso best schaamtelijk dat je Veereli haar fobo niet uit je hoofd kent.
Oh, bij deze solliciteer ik daar dan voor. Heb natuurlijk alles over voor een zo eerlijk mogelijke verkiezingquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee. Maar genoeg mensen die me op tinychat hebben gezien of pics kregen
Praat voor jezelf, daar ga jij helemaal niet over.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:46 schreef CristinaYang het volgende:
Veer is kenser lekker, en daarmee is de discussie klaar.
Daarnaast staat DV bovenaan de lijst, dus denk ik niet dat we ons al te veel zorgen hoeven maken over haar ego.
Laten we het dan in ieder geval in een spoiler zetten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef polderturk het volgende:
Mag er wel een foto van Veereli geplaatst worden met een balk voor de ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik vind wel dat er nu "Wie is de lekkerste boy van FOK" wedstrijd moet komen, die ik natuurlijk makkelijk win, tenzij jogy meedoet want daar krijg ik zelfs een hele lange piemel van.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, al lang, maar ze doen er te lang over.
Vooralsnog ben je in dat topic nog niet genoemdquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er nu "Wie is de lekkerste boy van FOK" wedstrijd moet komen, die ik natuurlijk makkelijk win, tenzij jogy meedoet want daar krijg ik zelfs een hele lange piemel van.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we het dan in ieder geval in een spoiler zetten.
Foto van Veereli met balk voor de ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er nu "Wie is de lekkerste boy van FOK" wedstrijd moet komen, die ik natuurlijk makkelijk win, tenzij jogy meedoet want daar krijg ik zelfs een hele lange piemel van.
Meteen paultjuhhh gedmed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK?_____
Beetje jammer wel
Amenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deels heb je wel gelijk hoor, want de foto is inderdaad bewerkt. Vind het alleen altijd zo typisch dat er overal en nergens zulke foto's van celebs of chicks gepost worden en er dan op gekwijld wordt, maar als het om een random chick gaat is het ineens zwaar bewerkt en zal diegene vast niet echt mooi zijn zonder de photoshop etc.
Coole stekkerdoosquote:
Montelly wilde deelnemer foto's.quote:
en jij vond je zelf wel een lekkere babe dat je zelf nomineert?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:04 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Montelly wilde deelnemer foto's.
Ik had al een stem hoor, vorige topic haha.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
en jij vond je zelf wel een lekkere babe dat je zelf nomineert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |