Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Jullie hebben niet goed geteld, ik had sowieso meer dan 1 stem
kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Jullie hebben niet goed geteld, ik had sowieso meer dan 1 stem
gvdquote:
Waarom?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
gvd
Check het andere topiekje furdinand.
Moest je maar leren tellen op school, meneer. Scheelde me een hoop teleurstelling nu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een ervaring die je de rest van je leven nog vaker mee zult mee gaan maken.
Waarom zou dat veranderen als ik in het andere topic kijk?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Omdat je het je niet kon voorstellen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom zou dat veranderen als ik in het andere topic kijk?
Maar daarna toch weer DVquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
Schrik elke keer.. scroll je door een lijst van leuke dames heen en dan opeens boem.. heb je daar the exorcist twins
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar daarna toch weer DVom je pijn te verzachten.
Ik zal het je zo duidelijk mogelijk uit proberen uit te leggen:quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Moest je maar leren tellen op school, meneer. Scheelde me een hoop teleurstelling nu.
Helaesch pindakaesch. Ik gun het Yvonne wel hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal het je zo duidelijk mogelijk uit proberen uit te leggen:
Op wie er ook gestemd wordt is onbelangrijk....aan het einde wint Yvonne en staat de rest op 1 stem. Dit soort teleurstellingen neem je toch maar mooi mee als bagage voor de rest van je leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |