Ben allang niet meer blond zoals op die foto en naast dat, ik vind het niet fijn om in een topic als deze onderwerp van gesprek te zijn inclusief het beeldmateriaal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wordt niet graag geconfronteerd met je verleden?
Je zal niet de eerste zijn met het foutieve poppetje. Kijk naar mijquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En ook het poppetje aan de linkerkant verschaft daar duidelijkheid over.
Ergens snap ik je punt. Je foto is in ieder geval uit mijn quote verdwenen. Vrees alleen dat het weinig uithaaltquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben allang niet meer blond zoals op die foto en naast dat, ik vind het niet fijn om in een topic als deze onderwerp van gesprek te zijn inclusief het beeldmateriaal.
Jaja en dan zeker ook een bikinironde doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een jury en dan mogen de kandidaten een rondje lopen. Bordje inkalken met het cijfer dat je de kandidate gegeven hebt en aan het eind een optelling. Het kan zo simpel zijn. Moeten we wel juryleden vinden natuurlijk. Ik offer mijzelf wel op.
ik heb t alleen maar gehad over dat je geen appels met peren moet vergelijkenquote:
Zie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb t alleen maar gehad over dat je geen appels met peren moet vergelijken
Of gewoon lekker tegendraads zijn en ze allemaal een jokkingbroek plus grote slobbertrui aan laten trekken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaja en dan zeker ook een bikinironde doen
We doen niet anders in dit topic, toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb t alleen maar gehad over dat je geen appels met peren moet vergelijken
Deels heb je wel gelijk hoor, want de foto is inderdaad bewerkt. Vind het alleen altijd zo typisch dat er overal en nergens zulke foto's van celebs of chicks gepost worden en er dan op gekwijld wordt, maar als het om een random chick gaat is het ineens zwaar bewerkt en zal diegene vast niet echt mooi zijn zonder de photoshop etc.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb t alleen maar gehad over dat je geen appels en peren moet vergelijken
Is je baard al een beetje gegroeid?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Logische beredenering, goede analyse. (9,2/10)
Het grote verschil tussen celeb en random chickquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deels heb je wel gelijk hoor, want de foto is inderdaad bewerkt. Vind het alleen altijd zo typisch dat er overal en nergens zulke foto's van celebs of chicks gepost worden en er dan op gekwijld wordt, maar als het om een random chick gaat is het ineens zwaar bewerkt en zal diegene vast niet echt mooi zijn zonder de photoshop etc.
Die van DV lijkt me ook bewerkt, en zo zullen ze er nog wel meer zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deels heb je wel gelijk hoor, want de foto is inderdaad bewerkt. Vind het alleen altijd zo typisch dat er overal en nergens zulke foto's van celebs of chicks gepost worden en er dan op gekwijld wordt, maar als het om een random chick gaat is het ineens zwaar bewerkt en zal diegene vast niet echt mooi zijn zonder de photoshop etc.
Niet perse celeb als je verder leest, maar ik hoop dat je m'n punt begrijpt, toch? Photoshop is photoshop, van elke foto op internet die gemaakt zijn door een prof fotograaf is photoshop aan te pas gekomen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen celeb en random chick
ja ik snap je. mannen zijn niet zo snugger af en toe:p ze posten vaak fotos van vrouwen waarvan de foto helemaal bewerkt is. en dan zie je die vrouwen zonder makeup en is t een heel ander verhaal. T is wel een hele mooie foto van je verder hoor:) en volgens semtex zie je er op natuurlijke fotos goed uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tr doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef VeerEli het volgende:
Waarom ga ik de discussie ook aan eigenlijk
Ik wil helemaal niet in dit topic staanNogmaals, mag mijn foto er gewoon uitgehaald worden?
Als Fok!ker mag je nou eenmaal geen scherpe knieën hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet perse celeb als je verder leest, maar ik hoop dat je m'n punt begrijpt, toch? Photoshop is photoshop, van elke foto op internet die gemaakt zijn door een prof fotograaf is photoshop aan te pas gekomen.
Beter rapporteer je de posts en vraag je het aan want dit gaat natuurlijk never-nooit-niet werkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef VeerEli het volgende:
Waarom ga ik de discussie ook aan eigenlijk
Ik wil helemaal niet in dit topic staanNogmaals, mag mijn foto er gewoon uitgehaald worden?
Ach ja, dacht ik vraag het eerst hier voor ik gelijk een TR doe.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter rapporteer je de posts en vraag je het aan want dit gaat natuurlijk never-nooit-niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |