Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Jullie hebben niet goed geteld, ik had sowieso meer dan 1 stem
kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
gvdquote:
Waarom?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
gvd
Check het andere topiekje furdinand.
Moest je maar leren tellen op school, meneer. Scheelde me een hoop teleurstelling nu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een ervaring die je de rest van je leven nog vaker mee zult mee gaan maken.
Waarom zou dat veranderen als ik in het andere topic kijk?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Omdat je het je niet kon voorstellen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom zou dat veranderen als ik in het andere topic kijk?
Maar daarna toch weer DVquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
Schrik elke keer.. scroll je door een lijst van leuke dames heen en dan opeens boem.. heb je daar the exorcist twins
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar daarna toch weer DVom je pijn te verzachten.
Ik zal het je zo duidelijk mogelijk uit proberen uit te leggen:quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Moest je maar leren tellen op school, meneer. Scheelde me een hoop teleurstelling nu.
Helaesch pindakaesch. Ik gun het Yvonne wel hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal het je zo duidelijk mogelijk uit proberen uit te leggen:
Op wie er ook gestemd wordt is onbelangrijk....aan het einde wint Yvonne en staat de rest op 1 stem. Dit soort teleurstellingen neem je toch maar mooi mee als bagage voor de rest van je leven!
Waarom denk je dat ze op Yvonne stemmen.. get out of fok jail free card jweetzquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Volgens mij komt hier flink wat vriendjespolitiek aan te pas. Zo van, met die DM ik wel eens, als ik op haar stem vind ze me vast een stuk aardiger.
Ook echt denken dan dat Yvonne daarvoor gevoelig is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op Yvonne stemmen.. get out of fok jail free card jweetz
veer is best knap hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Als dit het beste is wat fok! heeft te bieden dan
Heb je liever big booty bitchesquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Als dit het beste is wat fok! heeft te bieden dan
Heb je daar wat tegenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Heb je liever big booty bitches
Natuurlijk, wie niet...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Oja, de enige geefbare hier op FOK! en summergirl mag ook wel meedoen. msacras mag meedoen voor de cuteness contestquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Rosepetals staat er niet tussen, trouwens.
Geen antwoord op mijn vraagquote:
Hallo, ben jij een flat booty bitchquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Neutraal, val niet op vrouwen. Maar ik ben verre van een big booty bitch, dus wie daar voor is is tegen mijquote:
Ik heb liever mooie dames met potentie. Pubers waaraan je kunt zien dat ze binnen vijf jaar zwaarder zijn dan ik en zich een bijpassend kapsel en dito mentaliteit zullen aanmeten, nee bedankt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik wel op jou gestemdquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee, heb klein kontje maar is heul niet plat.
Heb slanke bouw, blijft ook zo. Zit in familie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb liever mooie dames met potentie. Pubers waaraan je kunt zien dat ze binnen vijf jaar zwaarder zijn dan ik en zich een bijpassend kapsel en dito mentaliteit zullen aanmeten, nee bedankt.
Misschien...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:44 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Neutraal, val niet op vrouwen. Maar ik ben verre van een big booty bitch, dus wie daarvoor is is tegen mij![]()
Hoezo, heb je een Big Booty?
Ik ga op jou stemmen in ander topiekje. Schrik niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:46 schreef Rodawa het volgende:
TS, haal mijn stem bij SEMTEX eens weg, anders kan ik niet opnieuw stemmen...
1x..Er zat niks voor mijn gading bij, vandaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:01 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
hoe vaak heb je al gestemd?
Oh heb verkeerd gezien danquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:01 schreef koekwausss het volgende:
[..]
1x..Er zat niks voor mijn gading bij, vandaar
Ik vergeef het jou, buurvrouwquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Oh heb verkeerd gezien dan
Ja, alleen jammer dat ze ziek isquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:04 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je hebt wel een lekkere buurvrouw dan, al zeg ik het zelf.
Ik zie het, SUPERTOF. Ik moest een beetje blozen toen ik het las.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:48 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik ga op jou stemmen in ander topiekje. Schrik niet.
hihihiquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het, SUPERTOF. Ik moest een beetje blozen toen ik het las.
Nu hebben we op elkaar gestemd, dat betekent dat ik nu een koffie voor je mag kopen bij de Starbucks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:09 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
hihihi
Volledig terechte reactie
Starbucksquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nu hebben we op elkaar gestemd, dat betekent dat ik nu een koffie voor je mag kopen bij de Starbucks.
Moet ff opnieuw geteld worden volgens mijquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Nee jij staat sowieso bovenaan met je mooie hoofdquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet ff opnieuw geteld worden volgens mijjij staat nu wel bovenaan
![]()
Jullie zijn allebei beautiful!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee jij staat sowieso bovenaan met je mooie hoofd![]()
Waarom? Mag je hem niet onder werktijd bezoeken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Starbucks![]()
maar dat gaat mn vriend niet leuk vinden vrees ik![]()
Vast wel, maar kan niet weg van stage (tenzij vandaag)quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Waarom? Mag je hem niet onder werktijd bezoeken?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee jij staat sowieso bovenaan met je mooie hoofd![]()
woot, ik voorzie sexy times.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei beautiful!
laat maar,quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Vast wel, maar kan niet weg van stage (tenzij vandaag)
Kan wel in het weekend een keer misschien. Zie dan wel als rodawa zin heeft/ serieus meent![]()
D'awww liefquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei beautiful!
Waar staat jouw foto?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
woot, ik voorzie sexy times.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor verwijs ik je naar mijn fotoboek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef koekwausss het volgende:
[..]
ok..heb je ook nog niet bewegende kiekjes?
Fotoboek? Facebook?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je naar mijn fotoboek.
Je keek toch net in mn fotoboek??quote:
goed fobo, mijn stem heb je.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je keek toch net in mn fotoboek??ik zie je in de lijst staan.
Mijn foto staat beetje onderaan.
Oke, maar 1 foto vind ik een beetje matig in een fotoboek...zo leegquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja je vroeg om een niet bewegend kiekje. Voila
Jouw fobo is stampvol?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Oke, maar 1 foto vind ik een beetje matig in een fotoboek...zo leeg
Zou jij het daar wel op kunnen? Foto?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat rosepetals er nog niet bij staat.
dat jij er nog niet bij staatquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat rosepetals er nog niet bij staat.
Hahaha.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt overtuigendquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik vind AJ best mooi hoor
Hoe bedoel je niet wanhopigquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Zou jij het daar wel op kunnen? Foto?
Hoe weet je überhaupt hoe ik eruit zie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik vind AJ best mooi hoor
foboquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe weet je überhaupt hoe ik eruit zie?
Je had een foto op fobo van helft van gezicht erop staan (vanaf onderhelft gezicht). Weet niet of dat nu nog zo is, maar denk eigenlijk echt niet dat je lelijk bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe weet je überhaupt hoe ik eruit zie?
Alle dames op fok zijn lkkrquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je had een foto op fobo van helft van gezicht erop staan (vanaf onderhelft gezicht). Weet niet of dat nu nog zo is, maar denk eigenlijk echt niet dat je lelijk bent.
Dacht alquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je had een foto op fobo van helft van gezicht erop staan (vanaf onderhelft gezicht). Weet niet of dat nu nog zo is, maar denk eigenlijk echt niet dat je lelijk bent.
Dank jequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht al
Heb al best lang geen foto meer gepost namelijk.
Jouw gif in de OP is cute trouwens
Klein beetje, ik lig nu eigenlijk ook een beetje in een deukquote:
Ik heb honger opeensquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Klein beetje, ik lig nu eigenlijk ook een beetje in een deuk![]()
je wilt weten of je bovenaan staat he?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
PP heeft niks te doen, ik ga even de tussenstand opmaken in kladblok
Ik denk Yvonne, eigenlijk. Of DV natuurlijk. Hoe dan ook, Blow verwaarloost zijn eigen topiekje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wilt weten of je bovenaan staat he?
Partieten bedoel je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:28 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Hou je van vogels boven de borst
Picsquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:28 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Hou je van vogels boven de borst
Holy... Ik ga mn vriendin ff een mep geven, dit is niet het weer checkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bescheidenheid is ook iets moois weet je
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Holy... Ik ga mn vriendin ff een mep geven, dit is niet het weer checken![]()
Ik moet mijn tabbladen ook gewoon sluiten als ik niet achter mn laptop zit
Pics van je vriendinquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Holy... Ik ga mn vriendin ff een mep geven, dit is niet het weer checken![]()
Ik moet mijn tabbladen ook gewoon sluiten als ik niet achter mn laptop zit
aw babequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef Catch22- het volgende:
Dromenvangertje. Die is zooo mooi en leuk en knap
Sorry ik praat meer met Catch dus vandaar dat ik apart gereageerd had.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En ik stem ook op jou, maar mijn stem vind je niet lief
Ahzo, dat verklaartquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry ik praat meer met Catch dus vandaar dat ik apart gereageerd had.
Maar natuurlijk waardeer ik alle stemmen van de FOK!kers, dit maakt mijn dag.
Lief, maarquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Vind wel dat semtex lage score heeft terwijl ze er mooi uitziet.
omdatappel heeft te weinig stemmen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Officiele tussenstand:
[ afbeelding ]
---
Dromenvangertje, zei toch
geef mij maar een foto van je, weet zeker dat ik er ook zo'n kutopmerking over kan makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:12 schreef Gridlok het volgende:
Jezus wat een walgelijk gifje in de OP, krijg er spontaan diarree van.
+1 stem krioro.
Niet bepaald.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
geef mij maar een foto van je, weet zeker dat ik er ook zo'n kutopmerking over kan maken
Zit nu al te soppen in afwachtingquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik even een hair-twirl gifje voor je maken dan, kun je zien wat mooi haar is.
jezus hee, je ziet mijn haar daar amper en ik heb het vast. kom jij me vertellen wat mooi haar zou moeten zijn! Rot een eind op, van jou krijg ik diarree. Kutuser.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik even een hair-twirl gifje voor je maken dan, kun je zien wat mooi haar is.
Ben je zo onzekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
jezus hee, je ziet mijn haar daar amper en ik heb het vast. kom jij me vertellen wat mooi haar zou moeten zijn! Rot een eind op, van jou krijg ik diarree. Kutuser.
kijk maar naar mn fobo daar zie je me duidelijker. Hoef hier iig geen reactie op van jou.
Niet zo op de kast springen, volgens mij kom je lang genoeg op FOK! om een troll te herkennenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
jezus hee, je ziet mijn haar daar amper en ik heb het vast. kom jij me vertellen wat mooi haar zou moeten zijn! Rot een eind op, van jou krijg ik diarree. Kutuser.
kijk maar naar mn fobo daar zie je me duidelijker. Hoef hier iig geen reactie op van jou.
Nou nou niet zo boos, wordt je snel oud en lelijk van. En ik zie de foto, ja leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
godver, nee maar zijn felle reactie op iets wat ik post maakt me toch boos!quote:
Maak je niet druk...is het internet hequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
godver, nee maar zijn felle reactie op iets wat ik post maakt me toch boos!
Misschien moet ik ongesteld worden
Misschien moet je niet zo onzeker zijn, ik had het over het gifje zelf, de " cliche hair-twirl look at me being sexy " is alles behalve spannend. Alsof je het zo van tumblr probeert over te kopiëren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker, maar ik vond je reactie best wel beledigend. Dan ga ik daar niet gewoon om lachen ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo onzeker zijn, ik had het over het gifje zelf, de " cliche hair-twirl look at me being sexy " is alles behalve spannend. Alsof je het zo van tumblr probeert over te kopiëren.
Zou ik toch maar doen want het is hilarisch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker, maar ik vond je reactie best wel beledigend. Dan ga ik daar niet gewoon om lachen ofzo.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ik toch maar doen want het is hilarisch.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ik toch maar doen want het is hilarisch.
Wie'sda?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die voor Dromenvangertje gaan terwijl er ook dit voorhanden is
Meloewa heeft ook wel potentie, maar heb nog nooit pics van haar hele hoofd gezien. Misschien dat Chroestjov die kan delen nu ze fok beu is?
wutttquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:05 schreef Dven het volgende:
Smaken verschillen. Ik heb PatriciaPrecies haar gifje als link op mijn bureau opgeslagen. Soms kijk ik er na en fantaseer ik dat ze een liefdesliedje die ik naar haar gezonden heb aan het beluisteren is terwijl ze zachtjes met haar haren speelt en niet in de camera maar recht in mijn ziel kijkt.
Ik heb nog nooit zo veel gelogen als hierboven. Want stiekem doet het me nog veel meer dan dat. Sinds Patricia, is het leven zo veel meer volledig en zo compleet. Ik wil alleen nog maar zachtjes sterven.
Wie is dit dan? Maar je vergelijkt nu appels met peren. Deze foto is genomen door een fotograaf met goede makeup en gefotoshopt haha. Die van DV is dat niet. Post dan een natuurlijke foto van deze damequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Meloewa heeft ook wel potentie, maar heb nog nooit pics van haar hele hoofd gezien. Misschien dat Chroestjov die kan delen nu ze fok beu is?
Sorry, ik ontwikkel vrij rap obsessies.quote:
Veereli.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Maar je vergelijkt nu appels met peren. Deze foto is genomen door een fotograaf met goede makeup en gefotoshopt haha. Die van DV is dat niet. Post dan een natuurlijke foto van deze dame
is wel erg rap jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ik ontwikkel vrij rap obsessies.
Mwoah, beetje rare neus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je nu spijt dat je hier je foto überhaupt gepost hebtquote:
VeerEli. Laat het aan haar over om een 'natuurlijke' foto te posten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Maar je vergelijkt nu appels met peren. Deze foto is genomen door een fotograaf met goede makeup en gefotoshopt haha. Die van DV is dat niet. Post dan een natuurlijke foto van deze dame
Dat komt met name door SC.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind deze hele wedstrijd een organisatorische nachtmerrie, jullie maken er een rommel van.
Pools neusjequote:
Hmm, als jij nou eens pics van Meloewschka post, ter vergelijking en voor eerlijk wedstrijdverloop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind deze hele wedstrijd een organisatorische nachtmerrie, jullie maken er een rommel van.
Ik post helemaal niks hierquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu spijt dat je hier je foto überhaupt gepost hebtHoeveel dms heb je nu wel niet ontvangen?
[..]
VeerEli. Laat het aan haar over om een 'natuurlijke' foto te posten.
Als jij haar foto zou willen zien dan raad ik je aan om contact met haar op te nemen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
De therapie van de afgelopen zes jaar heeft al goed geholpen. Doch ontken ik niet dat er nog vrij veel werk aan de winkel isquote:
Ik vind jouw gifje wel leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Hahaprima prima. Veel modellen zien er zonder al die poeha niet zo mooi meer uit , op straat loop je ze dan zo voorbij , ben benieuwd of we een natuurlijke foto te zien krijgen. Tot die tijd blijf ik bij vera166quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu spijt dat je hier je foto überhaupt gepost hebtHoeveel dms heb je nu wel niet ontvangen?
[..]
VeerEli. Laat het aan haar over om een 'natuurlijke' foto te posten.
Cumtributesquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
*fap*fap*fap*fap
Ahh PatriciaPrecies... Hmn,,
*fap*fap*fap*fap
Watskeburt met Meloewa eigenlijk?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij haar foto zou willen zien dan raad ik je aan om contact met haar op te nemen.
maaruuh die van DV is ook niet natuurlijk hoor. 10/10 dat die ook een photoshopprogrammatje op haar computertje heeft om hier en daar wat egalisatie en kleurbewerking toe te passen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hahaprima prima. Veel modellen zien er zonder al die poeha niet zo mooi meer uit , op straat loop je ze dan zo voorbij , ben benieuwd of we een natuurlijke foto te zien krijgen. Tot die tijd blijf ik bij vera166
Is dat niet vrouweigen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maaruuh die van DV is ook niet natuurlijk hoor. 10/10 dat die ook een photoshopprogrammatje op haar computertje heeft om hier en daar wat egalisatie en kleurbewerking toe te passen.
Veereli ziet er prima uit naturel, volgens mij heeft ze in [FOT] wel eens een heel natuurlijk portret gepost.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hahaprima prima. Veel modellen zien er zonder al die poeha niet zo mooi meer uit , op straat loop je ze dan zo voorbij , ben benieuwd of we een natuurlijke foto te zien krijgen. Tot die tijd blijf ik bij vera166
Zou die trein nooit overleven. Meloewa is een keihardequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er was vandaan een springer voor de trein
zou het.......................................?
Maken we van jou de uitzondering die de regel doet bevestigen. Opgelostquote:
een keihardequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou die trein nooit overleven. Meloewa is een keiharde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef chroestjov het volgende:
Die trein stuitert gewoon terug op haar voorgevel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou die trein nooit overleven. Meloewa is een keiharde
Ik zie wel heil in een FOK!kalender met de babes van het jaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
TrueWe hadden een tijdje een echte Fok! beeb-verkiezing, dunno wat daarmee gebeurd is.
ja, die babes alleen niet zo, vermoed ik... fapperdquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie wel heil in een FOK!kalender met de babes van het jaar.
Een beetje babe heeft dat over voor het goede doelquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, die babes alleen niet zo, vermoed ik... fapperd
Straks er weer een flinke slinger aan geven, of niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:19 schreef polderturk het volgende:
De kwijl loopt me uit de mond sinds de gif van PatriciaPrecies.
Hmm misschien wel klein beetje. Maar igg van ander kwaliteit dan die van veereli. Bij veereli is haar hele gezicht bewerkt met zo een gladstrijkknopje ( ik ben de naam ervan kwijtquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maaruuh die van DV is ook niet natuurlijk hoor. 10/10 dat die ook een photoshopprogrammatje op haar computertje heeft om hier en daar wat egalisatie en kleurbewerking toe te passen.
Dat zei SHE ook eens...quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Een beetje babe heeft dat over voor het goede doel
Hoor ik hier lichte jaloezie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hmm misschien wel klein beetje. Maar igg van ander kwaliteit dan die van veereli. Bij veereli is haar hele gezicht bewerkt met zo een gladstrijkknopje ( ik ben de naam ervan kwijt) en visagie en doet ook een hoop.
Ook jou raad ik aan om contact op te nemen met Meloewa zelf aangezien ze het vermogen heeft om voor zichzelf te kunnen spreken.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er was vandaan een springer voor de trein
zou het.......................................?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
een keiharde
boehoe ze deden lelijk in de klas en toen ging ik huilenIk zie hier een tendens supergirl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
En toen?quote:
Jammer van.die tattoo. Minpuntenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom spreek jij dan voor haar?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:22 schreef chroestjov het volgende:
Ook jou raad ik aan om contact op te nemen met Meloewa zelf aangezien ze het vermogen heeft om voor zichzelf te kunnen spreken.
haha nee ik vind vera166 gewoon een mooie meid:) en ik neem t op voor DV omdat die vergelijking nergens op slaat. maar ik weet niet hoe Veereli er normaal uitziet, jij dus wel? dan geloof ik jou maar gewoonquote:
Er wordt nog steeds gewachtquote:
Zeker. Mijn rechter arm zal na vandaag een stuk gespierder zijn dan mijn linkerarm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks er weer een flinke slinger aan geven, of niet?
Nee, ik ga ook af op foto's, ken haar verder niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha nee ik vind vera166 gewoon een mooie meid:) en ik neem t op voor DV omdat die vergelijking nergens op slaat. maar ik weet niet hoe Veereli er normaal uitziet, jij dus wel? dan geloof ik jou maar gewoon
Protip : Afwisselenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zeker. Mijn rechter arm zal na vandaag een stuk gespierder zijn dan mijn linkerarm.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....je leest het mss, maar dat je het hoort is niet mogelijk.
nee oke maar je hebt natuurlijke fotos van haar gezien bedoel ik;)quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook af op foto's, ken haar verder niet.
Ik spreek niet voor haar, ik verwijs mensen met vragen en verzoeken m.b.t. Meloewa door naar haarzelf.quote:
Broodje aap?quote:
PA chroestjov, tot uw dienstquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik spreek niet voor haar, ik verwijs mensen met vragen en verzoeken m.b.t. Meloewa door naar haarzelf.
Mooie knul inderdaad. Had ik eigenlijk op moeten stemmen bij de hunkverkiezingquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:27 schreef polderturk het volgende:
Chroestjov ziet er trouwens ook helemaal niet slecht uit. Een prachtig lichaam met een heel mooi gezicht.
Ah. U spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hmm misschien wel klein beetje. Maar igg van ander kwaliteit dan die van veereli. Bij veereli is haar hele gezicht bewerkt met zo een gladstrijkknopje ( ik ben de naam ervan kwijt) en visagie en doet ook een hoop.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:27 schreef polderturk het volgende:
Chroestjov ziet er trouwens ook helemaal niet slecht uit. Een prachtig lichaam met een heel mooi gezicht.
Deze wedstrijd slaat helemaal nergens op, van maar enkele kandidaten is er eerlijk beeldmateriaal beschikbaar en zelfs sommige van die kandidaten willen niet eens participeren aan deze wedstrijd, het is een farce, totaal niet serieus te nemen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
TrueWe hadden een tijdje een echte Fok! beeb-verkiezing, dunno wat daarmee gebeurd is.
Ik ken die pic, vraag me alleen af of dat SHE was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag er best wel echt uit.
Eens kijken of ik linkje nog kan vinden.
Ik ben dan ook voor een officiële verkiezing, vorige is veel te lang geleden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deze wedstrijd slaat helemaal nergens op, van maar enkele kandidaten is er eerlijk beeldmateriaal beschikbaar en zelfs sommige van die kandidaten willen niet eens participeren aan deze wedstrijd, het is een farce, totaal niet serieus te nemen.
Daarom onthoud ik mij ook van stemming.
Nah meid, nah. Als ik foto's bewerk doe ik dat op m'n mobiel met semi instagram effecten eroverheen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is chroestjov geen vrouw dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie knul inderdaad. Had ik eigenlijk op moeten stemmen bij de hunkverkiezing
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. In mijn hoofd is het een kerel omdat hij/zij Chroestjov heet in plaats van Chroestjovaquote:
chroest deed meloewa man, dan moet t wel een vent zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. In mijn hoofd is het een kerel omdat hij/zij Chroestjov heet in plaats van Chroestjova
Die wimpers zijn dan wel weer nep....dat levert een hoop minpunten op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah meid, nah. Als ik foto's bewerk doe ik dat op m'n mobiel met semi instagram effecten eroverheen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef polderturk het volgende:
Ik dacht dat deze dame chroestjov was. wie is de dame in deze foto dan? Ik ben nu aan het internetten op mijn mobieltje dus ik kan niet aan een poppetje zien of iemand een man of vrouw is.
En dan de lelijke afschietenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:35 schreef ntm het volgende:
Eigenlijk zou je iedereen in het echt op een rij moeten zien om echt goed een oordeel te kunnen vellen.
Gewoon een jury en dan mogen de kandidaten een rondje lopen. Bordje inkalken met het cijfer dat je de kandidate gegeven hebt en aan het eind een optelling. Het kan zo simpel zijn. Moeten we wel juryleden vinden natuurlijk. Ik offer mijzelf wel op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:35 schreef ntm het volgende:
Eigenlijk zou je iedereen in het echt op een rij moeten zien om echt goed een oordeel te kunnen vellen.
Scherpe knieën ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die wimpers zijn dan wel weer nep....dat levert een hoop minpunten op.
Polderturk heeft altijd zitten fappen op een foto van iemand met een vent in zijn gedachte!quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef polderturk het volgende:
Ik dacht dat deze dame chroestjov was. wie is de dame in deze foto dan? Ik ben nu aan het internetten op mijn mobieltje dus ik kan niet aan een poppetje zien of iemand een man of vrouw is.
-knip afbeelding-
Geen vrouw die meloewa zou doen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
chroest deed meloewa man, dan moet t wel een vent zijn.
Ik bewonder mijzelf ook dagelijks urenlang in de spiegel, een wonder noem ik het.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:27 schreef polderturk het volgende:
Nooit van gehoordquote:
Die kan je nog afkappenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een jury en dan mogen de kandidaten een rondje lopen. Bordje inkalken met het cijfer dat je de kandidate gegeven hebt en aan het eind een optelling. Het kan zo simpel zijn. Moeten we wel juryleden vinden natuurlijk. Ik offer mijzelf wel op.
Maar schoonheid is er om bewonderd te worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:37 schreef VeerEli het volgende:
Mogen mijn foto's uit dit topic please?
Logische beredenering, goede analyse. (9,2/10)quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
chroest deed meloewa man, dan moet t wel een vent zijn.
En verzoeken om te worden gehonoreerd!quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar schoonheid is er om bewonderd te worden.
Ja dat wel ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die wimpers zijn dan wel weer nep....dat levert een hoop minpunten op.
madeliefff vindt van niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ow. Veereli is dus een prachtige vrouw.
Dat was een misverstand. Mijn excuses.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik bewonder mijzelf ook dagelijks urenlang in de spiegel, een wonder noem ik het.
Ja leuk, maar ten eerste is die foto erg oud en ten tweede hoeft het van mij gewoon echt niet in dit topic te staan..quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar schoonheid is er om bewonderd te worden.
Je wordt niet graag geconfronteerd met je verleden?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja leuk, [b]maar ten eerste is die foto erg oud [/b]en ten tweede hoeft het van mij gewoon echt niet in dit topic te staan..
Waarom krijg ik.zulke complimenten nooitquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik bewonder mijzelf ook dagelijks urenlang in de spiegel, een wonder noem ik het.
Maar wat is nu je sekse.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Logische beredenering, goede analyse. (9,2/10)
Zegt ze hierbovenquote:
En ook het poppetje aan de linkerkant verschaft daar duidelijkheid over.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. In mijn hoofd is het een kerel omdat hij/zij Chroestjov heet in plaats van Chroestjova
Ben allang niet meer blond zoals op die foto en naast dat, ik vind het niet fijn om in een topic als deze onderwerp van gesprek te zijn inclusief het beeldmateriaal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wordt niet graag geconfronteerd met je verleden?
Je zal niet de eerste zijn met het foutieve poppetje. Kijk naar mijquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En ook het poppetje aan de linkerkant verschaft daar duidelijkheid over.
Ergens snap ik je punt. Je foto is in ieder geval uit mijn quote verdwenen. Vrees alleen dat het weinig uithaaltquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben allang niet meer blond zoals op die foto en naast dat, ik vind het niet fijn om in een topic als deze onderwerp van gesprek te zijn inclusief het beeldmateriaal.
Jaja en dan zeker ook een bikinironde doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een jury en dan mogen de kandidaten een rondje lopen. Bordje inkalken met het cijfer dat je de kandidate gegeven hebt en aan het eind een optelling. Het kan zo simpel zijn. Moeten we wel juryleden vinden natuurlijk. Ik offer mijzelf wel op.
ik heb t alleen maar gehad over dat je geen appels met peren moet vergelijkenquote:
Zie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb t alleen maar gehad over dat je geen appels met peren moet vergelijken
Of gewoon lekker tegendraads zijn en ze allemaal een jokkingbroek plus grote slobbertrui aan laten trekken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaja en dan zeker ook een bikinironde doen
We doen niet anders in dit topic, toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb t alleen maar gehad over dat je geen appels met peren moet vergelijken
Deels heb je wel gelijk hoor, want de foto is inderdaad bewerkt. Vind het alleen altijd zo typisch dat er overal en nergens zulke foto's van celebs of chicks gepost worden en er dan op gekwijld wordt, maar als het om een random chick gaat is het ineens zwaar bewerkt en zal diegene vast niet echt mooi zijn zonder de photoshop etc.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb t alleen maar gehad over dat je geen appels en peren moet vergelijken
Is je baard al een beetje gegroeid?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Logische beredenering, goede analyse. (9,2/10)
Het grote verschil tussen celeb en random chickquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deels heb je wel gelijk hoor, want de foto is inderdaad bewerkt. Vind het alleen altijd zo typisch dat er overal en nergens zulke foto's van celebs of chicks gepost worden en er dan op gekwijld wordt, maar als het om een random chick gaat is het ineens zwaar bewerkt en zal diegene vast niet echt mooi zijn zonder de photoshop etc.
Die van DV lijkt me ook bewerkt, en zo zullen ze er nog wel meer zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deels heb je wel gelijk hoor, want de foto is inderdaad bewerkt. Vind het alleen altijd zo typisch dat er overal en nergens zulke foto's van celebs of chicks gepost worden en er dan op gekwijld wordt, maar als het om een random chick gaat is het ineens zwaar bewerkt en zal diegene vast niet echt mooi zijn zonder de photoshop etc.
Niet perse celeb als je verder leest, maar ik hoop dat je m'n punt begrijpt, toch? Photoshop is photoshop, van elke foto op internet die gemaakt zijn door een prof fotograaf is photoshop aan te pas gekomen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen celeb en random chick
ja ik snap je. mannen zijn niet zo snugger af en toe:p ze posten vaak fotos van vrouwen waarvan de foto helemaal bewerkt is. en dan zie je die vrouwen zonder makeup en is t een heel ander verhaal. T is wel een hele mooie foto van je verder hoor:) en volgens semtex zie je er op natuurlijke fotos goed uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tr doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef VeerEli het volgende:
Waarom ga ik de discussie ook aan eigenlijk
Ik wil helemaal niet in dit topic staanNogmaals, mag mijn foto er gewoon uitgehaald worden?
Als Fok!ker mag je nou eenmaal geen scherpe knieën hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet perse celeb als je verder leest, maar ik hoop dat je m'n punt begrijpt, toch? Photoshop is photoshop, van elke foto op internet die gemaakt zijn door een prof fotograaf is photoshop aan te pas gekomen.
Beter rapporteer je de posts en vraag je het aan want dit gaat natuurlijk never-nooit-niet werkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef VeerEli het volgende:
Waarom ga ik de discussie ook aan eigenlijk
Ik wil helemaal niet in dit topic staanNogmaals, mag mijn foto er gewoon uitgehaald worden?
Ach ja, dacht ik vraag het eerst hier voor ik gelijk een TR doe.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter rapporteer je de posts en vraag je het aan want dit gaat natuurlijk never-nooit-niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |