jezus hee, je ziet mijn haar daar amper en ik heb het vast. kom jij me vertellen wat mooi haar zou moeten zijn! Rot een eind op, van jou krijg ik diarree. Kutuser.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik even een hair-twirl gifje voor je maken dan, kun je zien wat mooi haar is.
Ben je zo onzekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
jezus hee, je ziet mijn haar daar amper en ik heb het vast. kom jij me vertellen wat mooi haar zou moeten zijn! Rot een eind op, van jou krijg ik diarree. Kutuser.
kijk maar naar mn fobo daar zie je me duidelijker. Hoef hier iig geen reactie op van jou.
Niet zo op de kast springen, volgens mij kom je lang genoeg op FOK! om een troll te herkennenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
jezus hee, je ziet mijn haar daar amper en ik heb het vast. kom jij me vertellen wat mooi haar zou moeten zijn! Rot een eind op, van jou krijg ik diarree. Kutuser.
kijk maar naar mn fobo daar zie je me duidelijker. Hoef hier iig geen reactie op van jou.
Nou nou niet zo boos, wordt je snel oud en lelijk van. En ik zie de foto, ja leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
godver, nee maar zijn felle reactie op iets wat ik post maakt me toch boos!quote:
Maak je niet druk...is het internet hequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
godver, nee maar zijn felle reactie op iets wat ik post maakt me toch boos!
Misschien moet ik ongesteld worden
Misschien moet je niet zo onzeker zijn, ik had het over het gifje zelf, de " cliche hair-twirl look at me being sexy " is alles behalve spannend. Alsof je het zo van tumblr probeert over te kopiėren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
godver, nee maar zijn felle reactie op iets wat ik post maakt me toch boos!
Misschien moet ik ongesteld worden
Ik ben niet onzeker, maar ik vond je reactie best wel beledigend. Dan ga ik daar niet gewoon om lachen ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo onzeker zijn, ik had het over het gifje zelf, de " cliche hair-twirl look at me being sexy " is alles behalve spannend. Alsof je het zo van tumblr probeert over te kopiėren.
Zou ik toch maar doen want het is hilarisch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker, maar ik vond je reactie best wel beledigend. Dan ga ik daar niet gewoon om lachen ofzo.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ik toch maar doen want het is hilarisch.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ik toch maar doen want het is hilarisch.
Wie'sda?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die voor Dromenvangertje gaan terwijl er ook dit voorhanden is
Meloewa heeft ook wel potentie, maar heb nog nooit pics van haar hele hoofd gezien. Misschien dat Chroestjov die kan delen nu ze fok beu is?
wutttquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:05 schreef Dven het volgende:
Smaken verschillen. Ik heb PatriciaPrecies haar gifje als link op mijn bureau opgeslagen. Soms kijk ik er na en fantaseer ik dat ze een liefdesliedje die ik naar haar gezonden heb aan het beluisteren is terwijl ze zachtjes met haar haren speelt en niet in de camera maar recht in mijn ziel kijkt.
Ik heb nog nooit zo veel gelogen als hierboven. Want stiekem doet het me nog veel meer dan dat. Sinds Patricia, is het leven zo veel meer volledig en zo compleet. Ik wil alleen nog maar zachtjes sterven.
Wie is dit dan? Maar je vergelijkt nu appels met peren. Deze foto is genomen door een fotograaf met goede makeup en gefotoshopt haha. Die van DV is dat niet. Post dan een natuurlijke foto van deze damequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die voor Dromenvangertje gaan terwijl er ook dit voorhanden is
Meloewa heeft ook wel potentie, maar heb nog nooit pics van haar hele hoofd gezien. Misschien dat Chroestjov die kan delen nu ze fok beu is?
Sorry, ik ontwikkel vrij rap obsessies.quote:
Veereli.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Maar je vergelijkt nu appels met peren. Deze foto is genomen door een fotograaf met goede makeup en gefotoshopt haha. Die van DV is dat niet. Post dan een natuurlijke foto van deze dame
is wel erg rap jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ik ontwikkel vrij rap obsessies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |