Hoe bedoel je niet wanhopigquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Zou jij het daar wel op kunnen? Foto?
Hoe weet je überhaupt hoe ik eruit zie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik vind AJ best mooi hoor
foboquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe weet je überhaupt hoe ik eruit zie?
Je had een foto op fobo van helft van gezicht erop staan (vanaf onderhelft gezicht). Weet niet of dat nu nog zo is, maar denk eigenlijk echt niet dat je lelijk bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe weet je überhaupt hoe ik eruit zie?
Alle dames op fok zijn lkkrquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je had een foto op fobo van helft van gezicht erop staan (vanaf onderhelft gezicht). Weet niet of dat nu nog zo is, maar denk eigenlijk echt niet dat je lelijk bent.
Dacht alquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je had een foto op fobo van helft van gezicht erop staan (vanaf onderhelft gezicht). Weet niet of dat nu nog zo is, maar denk eigenlijk echt niet dat je lelijk bent.
Dank jequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht al
Heb al best lang geen foto meer gepost namelijk.
Jouw gif in de OP is cute trouwens
Klein beetje, ik lig nu eigenlijk ook een beetje in een deukquote:
Ik heb honger opeensquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Klein beetje, ik lig nu eigenlijk ook een beetje in een deuk![]()
je wilt weten of je bovenaan staat he?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
PP heeft niks te doen, ik ga even de tussenstand opmaken in kladblok
Ik denk Yvonne, eigenlijk. Of DV natuurlijk. Hoe dan ook, Blow verwaarloost zijn eigen topiekje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wilt weten of je bovenaan staat he?
Partieten bedoel je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:28 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Hou je van vogels boven de borst
Picsquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:28 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Hou je van vogels boven de borst
Holy... Ik ga mn vriendin ff een mep geven, dit is niet het weer checkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bescheidenheid is ook iets moois weet je
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Holy... Ik ga mn vriendin ff een mep geven, dit is niet het weer checken![]()
Ik moet mijn tabbladen ook gewoon sluiten als ik niet achter mn laptop zit
Pics van je vriendinquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Holy... Ik ga mn vriendin ff een mep geven, dit is niet het weer checken![]()
Ik moet mijn tabbladen ook gewoon sluiten als ik niet achter mn laptop zit
aw babequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef Catch22- het volgende:
Dromenvangertje. Die is zooo mooi en leuk en knap
Sorry ik praat meer met Catch dus vandaar dat ik apart gereageerd had.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En ik stem ook op jou, maar mijn stem vind je niet lief
Ahzo, dat verklaartquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry ik praat meer met Catch dus vandaar dat ik apart gereageerd had.
Maar natuurlijk waardeer ik alle stemmen van de FOK!kers, dit maakt mijn dag.
Lief, maarquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Vind wel dat semtex lage score heeft terwijl ze er mooi uitziet.
omdatappel heeft te weinig stemmen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Officiele tussenstand:
[ afbeelding ]
---
Dromenvangertje, zei toch
geef mij maar een foto van je, weet zeker dat ik er ook zo'n kutopmerking over kan makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:12 schreef Gridlok het volgende:
Jezus wat een walgelijk gifje in de OP, krijg er spontaan diarree van.
+1 stem krioro.
Niet bepaald.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
geef mij maar een foto van je, weet zeker dat ik er ook zo'n kutopmerking over kan maken
Zit nu al te soppen in afwachtingquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik even een hair-twirl gifje voor je maken dan, kun je zien wat mooi haar is.
jezus hee, je ziet mijn haar daar amper en ik heb het vast. kom jij me vertellen wat mooi haar zou moeten zijn! Rot een eind op, van jou krijg ik diarree. Kutuser.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik even een hair-twirl gifje voor je maken dan, kun je zien wat mooi haar is.
Ben je zo onzekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
jezus hee, je ziet mijn haar daar amper en ik heb het vast. kom jij me vertellen wat mooi haar zou moeten zijn! Rot een eind op, van jou krijg ik diarree. Kutuser.
kijk maar naar mn fobo daar zie je me duidelijker. Hoef hier iig geen reactie op van jou.
Niet zo op de kast springen, volgens mij kom je lang genoeg op FOK! om een troll te herkennenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
jezus hee, je ziet mijn haar daar amper en ik heb het vast. kom jij me vertellen wat mooi haar zou moeten zijn! Rot een eind op, van jou krijg ik diarree. Kutuser.
kijk maar naar mn fobo daar zie je me duidelijker. Hoef hier iig geen reactie op van jou.
Nou nou niet zo boos, wordt je snel oud en lelijk van. En ik zie de foto, ja leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
godver, nee maar zijn felle reactie op iets wat ik post maakt me toch boos!quote:
Maak je niet druk...is het internet hequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
godver, nee maar zijn felle reactie op iets wat ik post maakt me toch boos!
Misschien moet ik ongesteld worden
Misschien moet je niet zo onzeker zijn, ik had het over het gifje zelf, de " cliche hair-twirl look at me being sexy " is alles behalve spannend. Alsof je het zo van tumblr probeert over te kopiëren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker, maar ik vond je reactie best wel beledigend. Dan ga ik daar niet gewoon om lachen ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo onzeker zijn, ik had het over het gifje zelf, de " cliche hair-twirl look at me being sexy " is alles behalve spannend. Alsof je het zo van tumblr probeert over te kopiëren.
Zou ik toch maar doen want het is hilarisch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker, maar ik vond je reactie best wel beledigend. Dan ga ik daar niet gewoon om lachen ofzo.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ik toch maar doen want het is hilarisch.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ik toch maar doen want het is hilarisch.
Wie'sda?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die voor Dromenvangertje gaan terwijl er ook dit voorhanden is
Meloewa heeft ook wel potentie, maar heb nog nooit pics van haar hele hoofd gezien. Misschien dat Chroestjov die kan delen nu ze fok beu is?
wutttquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:05 schreef Dven het volgende:
Smaken verschillen. Ik heb PatriciaPrecies haar gifje als link op mijn bureau opgeslagen. Soms kijk ik er na en fantaseer ik dat ze een liefdesliedje die ik naar haar gezonden heb aan het beluisteren is terwijl ze zachtjes met haar haren speelt en niet in de camera maar recht in mijn ziel kijkt.
Ik heb nog nooit zo veel gelogen als hierboven. Want stiekem doet het me nog veel meer dan dat. Sinds Patricia, is het leven zo veel meer volledig en zo compleet. Ik wil alleen nog maar zachtjes sterven.
Wie is dit dan? Maar je vergelijkt nu appels met peren. Deze foto is genomen door een fotograaf met goede makeup en gefotoshopt haha. Die van DV is dat niet. Post dan een natuurlijke foto van deze damequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Meloewa heeft ook wel potentie, maar heb nog nooit pics van haar hele hoofd gezien. Misschien dat Chroestjov die kan delen nu ze fok beu is?
Sorry, ik ontwikkel vrij rap obsessies.quote:
Veereli.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Maar je vergelijkt nu appels met peren. Deze foto is genomen door een fotograaf met goede makeup en gefotoshopt haha. Die van DV is dat niet. Post dan een natuurlijke foto van deze dame
is wel erg rap jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ik ontwikkel vrij rap obsessies.
Mwoah, beetje rare neus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je nu spijt dat je hier je foto überhaupt gepost hebtquote:
VeerEli. Laat het aan haar over om een 'natuurlijke' foto te posten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Maar je vergelijkt nu appels met peren. Deze foto is genomen door een fotograaf met goede makeup en gefotoshopt haha. Die van DV is dat niet. Post dan een natuurlijke foto van deze dame
Dat komt met name door SC.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind deze hele wedstrijd een organisatorische nachtmerrie, jullie maken er een rommel van.
Pools neusjequote:
Hmm, als jij nou eens pics van Meloewschka post, ter vergelijking en voor eerlijk wedstrijdverloop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind deze hele wedstrijd een organisatorische nachtmerrie, jullie maken er een rommel van.
Ik post helemaal niks hierquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu spijt dat je hier je foto überhaupt gepost hebtHoeveel dms heb je nu wel niet ontvangen?
[..]
VeerEli. Laat het aan haar over om een 'natuurlijke' foto te posten.
Als jij haar foto zou willen zien dan raad ik je aan om contact met haar op te nemen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
De therapie van de afgelopen zes jaar heeft al goed geholpen. Doch ontken ik niet dat er nog vrij veel werk aan de winkel isquote:
Ik vind jouw gifje wel leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Hahaprima prima. Veel modellen zien er zonder al die poeha niet zo mooi meer uit , op straat loop je ze dan zo voorbij , ben benieuwd of we een natuurlijke foto te zien krijgen. Tot die tijd blijf ik bij vera166quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu spijt dat je hier je foto überhaupt gepost hebtHoeveel dms heb je nu wel niet ontvangen?
[..]
VeerEli. Laat het aan haar over om een 'natuurlijke' foto te posten.
Cumtributesquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
*fap*fap*fap*fap
Ahh PatriciaPrecies... Hmn,,
*fap*fap*fap*fap
Watskeburt met Meloewa eigenlijk?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij haar foto zou willen zien dan raad ik je aan om contact met haar op te nemen.
maaruuh die van DV is ook niet natuurlijk hoor. 10/10 dat die ook een photoshopprogrammatje op haar computertje heeft om hier en daar wat egalisatie en kleurbewerking toe te passen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hahaprima prima. Veel modellen zien er zonder al die poeha niet zo mooi meer uit , op straat loop je ze dan zo voorbij , ben benieuwd of we een natuurlijke foto te zien krijgen. Tot die tijd blijf ik bij vera166
Is dat niet vrouweigen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maaruuh die van DV is ook niet natuurlijk hoor. 10/10 dat die ook een photoshopprogrammatje op haar computertje heeft om hier en daar wat egalisatie en kleurbewerking toe te passen.
Veereli ziet er prima uit naturel, volgens mij heeft ze in [FOT] wel eens een heel natuurlijk portret gepost.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hahaprima prima. Veel modellen zien er zonder al die poeha niet zo mooi meer uit , op straat loop je ze dan zo voorbij , ben benieuwd of we een natuurlijke foto te zien krijgen. Tot die tijd blijf ik bij vera166
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |