Hoe bedoel je niet wanhopigquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Zou jij het daar wel op kunnen? Foto?
Hoe weet je überhaupt hoe ik eruit zie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik vind AJ best mooi hoor
foboquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe weet je überhaupt hoe ik eruit zie?
Je had een foto op fobo van helft van gezicht erop staan (vanaf onderhelft gezicht). Weet niet of dat nu nog zo is, maar denk eigenlijk echt niet dat je lelijk bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe weet je überhaupt hoe ik eruit zie?
Alle dames op fok zijn lkkrquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je had een foto op fobo van helft van gezicht erop staan (vanaf onderhelft gezicht). Weet niet of dat nu nog zo is, maar denk eigenlijk echt niet dat je lelijk bent.
Dacht alquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je had een foto op fobo van helft van gezicht erop staan (vanaf onderhelft gezicht). Weet niet of dat nu nog zo is, maar denk eigenlijk echt niet dat je lelijk bent.
Dank jequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht al
Heb al best lang geen foto meer gepost namelijk.
Jouw gif in de OP is cute trouwens
Klein beetje, ik lig nu eigenlijk ook een beetje in een deukquote:
Ik heb honger opeensquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Klein beetje, ik lig nu eigenlijk ook een beetje in een deuk![]()
je wilt weten of je bovenaan staat he?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
PP heeft niks te doen, ik ga even de tussenstand opmaken in kladblok
Ik denk Yvonne, eigenlijk. Of DV natuurlijk. Hoe dan ook, Blow verwaarloost zijn eigen topiekje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wilt weten of je bovenaan staat he?
Partieten bedoel je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:28 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Hou je van vogels boven de borst
Picsquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:28 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Hou je van vogels boven de borst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |