Mwoah, beetje rare neus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die voor Dromenvangertje gaan terwijl er ook dit voorhanden is
Meloewa heeft ook wel potentie, maar heb nog nooit pics van haar hele hoofd gezien. Misschien dat Chroestjov die kan delen nu ze fok beu is?
Volgens mij heb je nu spijt dat je hier je foto überhaupt gepost hebtquote:
VeerEli. Laat het aan haar over om een 'natuurlijke' foto te posten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Maar je vergelijkt nu appels met peren. Deze foto is genomen door een fotograaf met goede makeup en gefotoshopt haha. Die van DV is dat niet. Post dan een natuurlijke foto van deze dame
Dat komt met name door SC.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind deze hele wedstrijd een organisatorische nachtmerrie, jullie maken er een rommel van.
Pools neusjequote:
Hmm, als jij nou eens pics van Meloewschka post, ter vergelijking en voor eerlijk wedstrijdverloop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind deze hele wedstrijd een organisatorische nachtmerrie, jullie maken er een rommel van.
Ik post helemaal niks hierquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu spijt dat je hier je foto überhaupt gepost hebtHoeveel dms heb je nu wel niet ontvangen?
[..]
VeerEli. Laat het aan haar over om een 'natuurlijke' foto te posten.
Als jij haar foto zou willen zien dan raad ik je aan om contact met haar op te nemen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die voor Dromenvangertje gaan terwijl er ook dit voorhanden is
Meloewa heeft ook wel potentie, maar heb nog nooit pics van haar hele hoofd gezien. Misschien dat Chroestjov die kan delen nu ze fok beu is?
De therapie van de afgelopen zes jaar heeft al goed geholpen. Doch ontken ik niet dat er nog vrij veel werk aan de winkel isquote:
Ik vind jouw gifje wel leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
godver, nee maar zijn felle reactie op iets wat ik post maakt me toch boos!
Misschien moet ik ongesteld worden
Hahaprima prima. Veel modellen zien er zonder al die poeha niet zo mooi meer uit , op straat loop je ze dan zo voorbij , ben benieuwd of we een natuurlijke foto te zien krijgen. Tot die tijd blijf ik bij vera166quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu spijt dat je hier je foto überhaupt gepost hebtHoeveel dms heb je nu wel niet ontvangen?
[..]
VeerEli. Laat het aan haar over om een 'natuurlijke' foto te posten.
Cumtributesquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
*fap*fap*fap*fap
Ahh PatriciaPrecies... Hmn,,
*fap*fap*fap*fap
Watskeburt met Meloewa eigenlijk?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij haar foto zou willen zien dan raad ik je aan om contact met haar op te nemen.
maaruuh die van DV is ook niet natuurlijk hoor. 10/10 dat die ook een photoshopprogrammatje op haar computertje heeft om hier en daar wat egalisatie en kleurbewerking toe te passen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hahaprima prima. Veel modellen zien er zonder al die poeha niet zo mooi meer uit , op straat loop je ze dan zo voorbij , ben benieuwd of we een natuurlijke foto te zien krijgen. Tot die tijd blijf ik bij vera166
Is dat niet vrouweigen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maaruuh die van DV is ook niet natuurlijk hoor. 10/10 dat die ook een photoshopprogrammatje op haar computertje heeft om hier en daar wat egalisatie en kleurbewerking toe te passen.
Veereli ziet er prima uit naturel, volgens mij heeft ze in [FOT] wel eens een heel natuurlijk portret gepost.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hahaprima prima. Veel modellen zien er zonder al die poeha niet zo mooi meer uit , op straat loop je ze dan zo voorbij , ben benieuwd of we een natuurlijke foto te zien krijgen. Tot die tijd blijf ik bij vera166
Zou die trein nooit overleven. Meloewa is een keihardequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er was vandaan een springer voor de trein
zou het.......................................?
Maken we van jou de uitzondering die de regel doet bevestigen. Opgelostquote:
een keihardequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou die trein nooit overleven. Meloewa is een keiharde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef chroestjov het volgende:
Die trein stuitert gewoon terug op haar voorgevel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou die trein nooit overleven. Meloewa is een keiharde
Ik zie wel heil in een FOK!kalender met de babes van het jaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
TrueWe hadden een tijdje een echte Fok! beeb-verkiezing, dunno wat daarmee gebeurd is.
ja, die babes alleen niet zo, vermoed ik... fapperdquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie wel heil in een FOK!kalender met de babes van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |