Holy... Ik ga mn vriendin ff een mep geven, dit is niet het weer checkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bescheidenheid is ook iets moois weet je
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Holy... Ik ga mn vriendin ff een mep geven, dit is niet het weer checken![]()
Ik moet mijn tabbladen ook gewoon sluiten als ik niet achter mn laptop zit
Pics van je vriendinquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Holy... Ik ga mn vriendin ff een mep geven, dit is niet het weer checken![]()
Ik moet mijn tabbladen ook gewoon sluiten als ik niet achter mn laptop zit
aw babequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef Catch22- het volgende:
Dromenvangertje. Die is zooo mooi en leuk en knap
Sorry ik praat meer met Catch dus vandaar dat ik apart gereageerd had.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En ik stem ook op jou, maar mijn stem vind je niet lief
Ahzo, dat verklaartquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry ik praat meer met Catch dus vandaar dat ik apart gereageerd had.
Maar natuurlijk waardeer ik alle stemmen van de FOK!kers, dit maakt mijn dag.
Lief, maarquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Vind wel dat semtex lage score heeft terwijl ze er mooi uitziet.
omdatappel heeft te weinig stemmen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Officiele tussenstand:
[ afbeelding ]
---
Dromenvangertje, zei toch
geef mij maar een foto van je, weet zeker dat ik er ook zo'n kutopmerking over kan makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:12 schreef Gridlok het volgende:
Jezus wat een walgelijk gifje in de OP, krijg er spontaan diarree van.
+1 stem krioro.
Niet bepaald.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
geef mij maar een foto van je, weet zeker dat ik er ook zo'n kutopmerking over kan maken
Zit nu al te soppen in afwachtingquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik even een hair-twirl gifje voor je maken dan, kun je zien wat mooi haar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |