Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Jullie hebben niet goed geteld, ik had sowieso meer dan 1 stem
kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
gvdquote:
Waarom?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
gvd
Check het andere topiekje furdinand.
Moest je maar leren tellen op school, meneer. Scheelde me een hoop teleurstelling nu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een ervaring die je de rest van je leven nog vaker mee zult mee gaan maken.
Waarom zou dat veranderen als ik in het andere topic kijk?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Omdat je het je niet kon voorstellen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom zou dat veranderen als ik in het andere topic kijk?
Maar daarna toch weer DVquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
Schrik elke keer.. scroll je door een lijst van leuke dames heen en dan opeens boem.. heb je daar the exorcist twins
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar daarna toch weer DVom je pijn te verzachten.
Ik zal het je zo duidelijk mogelijk uit proberen uit te leggen:quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Moest je maar leren tellen op school, meneer. Scheelde me een hoop teleurstelling nu.
Helaesch pindakaesch. Ik gun het Yvonne wel hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal het je zo duidelijk mogelijk uit proberen uit te leggen:
Op wie er ook gestemd wordt is onbelangrijk....aan het einde wint Yvonne en staat de rest op 1 stem. Dit soort teleurstellingen neem je toch maar mooi mee als bagage voor de rest van je leven!
Waarom denk je dat ze op Yvonne stemmen.. get out of fok jail free card jweetzquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Volgens mij komt hier flink wat vriendjespolitiek aan te pas. Zo van, met die DM ik wel eens, als ik op haar stem vind ze me vast een stuk aardiger.
Ook echt denken dan dat Yvonne daarvoor gevoelig is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op Yvonne stemmen.. get out of fok jail free card jweetz
veer is best knap hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Als dit het beste is wat fok! heeft te bieden dan
Heb je liever big booty bitchesquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Als dit het beste is wat fok! heeft te bieden dan
Heb je daar wat tegenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Heb je liever big booty bitches
Natuurlijk, wie niet...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Oja, de enige geefbare hier op FOK! en summergirl mag ook wel meedoen. msacras mag meedoen voor de cuteness contestquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Rosepetals staat er niet tussen, trouwens.
Geen antwoord op mijn vraagquote:
Hallo, ben jij een flat booty bitchquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Neutraal, val niet op vrouwen. Maar ik ben verre van een big booty bitch, dus wie daar voor is is tegen mijquote:
Ik heb liever mooie dames met potentie. Pubers waaraan je kunt zien dat ze binnen vijf jaar zwaarder zijn dan ik en zich een bijpassend kapsel en dito mentaliteit zullen aanmeten, nee bedankt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik wel op jou gestemdquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee, heb klein kontje maar is heul niet plat.
Heb slanke bouw, blijft ook zo. Zit in familie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb liever mooie dames met potentie. Pubers waaraan je kunt zien dat ze binnen vijf jaar zwaarder zijn dan ik en zich een bijpassend kapsel en dito mentaliteit zullen aanmeten, nee bedankt.
Misschien...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:44 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Neutraal, val niet op vrouwen. Maar ik ben verre van een big booty bitch, dus wie daarvoor is is tegen mij![]()
Hoezo, heb je een Big Booty?
Ik ga op jou stemmen in ander topiekje. Schrik niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:46 schreef Rodawa het volgende:
TS, haal mijn stem bij SEMTEX eens weg, anders kan ik niet opnieuw stemmen...
1x..Er zat niks voor mijn gading bij, vandaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:01 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
hoe vaak heb je al gestemd?
Oh heb verkeerd gezien danquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:01 schreef koekwausss het volgende:
[..]
1x..Er zat niks voor mijn gading bij, vandaar
Ik vergeef het jou, buurvrouwquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Oh heb verkeerd gezien dan
Ja, alleen jammer dat ze ziek isquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:04 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je hebt wel een lekkere buurvrouw dan, al zeg ik het zelf.
Ik zie het, SUPERTOF. Ik moest een beetje blozen toen ik het las.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:48 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik ga op jou stemmen in ander topiekje. Schrik niet.
hihihiquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het, SUPERTOF. Ik moest een beetje blozen toen ik het las.
Nu hebben we op elkaar gestemd, dat betekent dat ik nu een koffie voor je mag kopen bij de Starbucks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:09 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
hihihi
Volledig terechte reactie
Starbucksquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nu hebben we op elkaar gestemd, dat betekent dat ik nu een koffie voor je mag kopen bij de Starbucks.
Moet ff opnieuw geteld worden volgens mijquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Nee jij staat sowieso bovenaan met je mooie hoofdquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet ff opnieuw geteld worden volgens mijjij staat nu wel bovenaan
![]()
Jullie zijn allebei beautiful!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee jij staat sowieso bovenaan met je mooie hoofd![]()
Waarom? Mag je hem niet onder werktijd bezoeken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Starbucks![]()
maar dat gaat mn vriend niet leuk vinden vrees ik![]()
Vast wel, maar kan niet weg van stage (tenzij vandaag)quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Waarom? Mag je hem niet onder werktijd bezoeken?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee jij staat sowieso bovenaan met je mooie hoofd![]()
woot, ik voorzie sexy times.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei beautiful!
laat maar,quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Vast wel, maar kan niet weg van stage (tenzij vandaag)
Kan wel in het weekend een keer misschien. Zie dan wel als rodawa zin heeft/ serieus meent![]()
D'awww liefquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei beautiful!
Waar staat jouw foto?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
woot, ik voorzie sexy times.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor verwijs ik je naar mijn fotoboek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef koekwausss het volgende:
[..]
ok..heb je ook nog niet bewegende kiekjes?
Fotoboek? Facebook?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je naar mijn fotoboek.
Je keek toch net in mn fotoboek??quote:
goed fobo, mijn stem heb je.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je keek toch net in mn fotoboek??ik zie je in de lijst staan.
Mijn foto staat beetje onderaan.
Oke, maar 1 foto vind ik een beetje matig in een fotoboek...zo leegquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja je vroeg om een niet bewegend kiekje. Voila
Jouw fobo is stampvol?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Oke, maar 1 foto vind ik een beetje matig in een fotoboek...zo leeg
Zou jij het daar wel op kunnen? Foto?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat rosepetals er nog niet bij staat.
dat jij er nog niet bij staatquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat rosepetals er nog niet bij staat.
Hahaha.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt overtuigendquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik vind AJ best mooi hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |