Waarom denk je dat ze op Yvonne stemmen.. get out of fok jail free card jweetzquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Volgens mij komt hier flink wat vriendjespolitiek aan te pas. Zo van, met die DM ik wel eens, als ik op haar stem vind ze me vast een stuk aardiger.
Ook echt denken dan dat Yvonne daarvoor gevoelig is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op Yvonne stemmen.. get out of fok jail free card jweetz
veer is best knap hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Als dit het beste is wat fok! heeft te bieden dan
Heb je liever big booty bitchesquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Als dit het beste is wat fok! heeft te bieden dan
Heb je daar wat tegenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Heb je liever big booty bitches
Natuurlijk, wie niet...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Oja, de enige geefbare hier op FOK! en summergirl mag ook wel meedoen. msacras mag meedoen voor de cuteness contestquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Rosepetals staat er niet tussen, trouwens.
Geen antwoord op mijn vraagquote:
Hallo, ben jij een flat booty bitchquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Neutraal, val niet op vrouwen. Maar ik ben verre van een big booty bitch, dus wie daar voor is is tegen mijquote:
Ik heb liever mooie dames met potentie. Pubers waaraan je kunt zien dat ze binnen vijf jaar zwaarder zijn dan ik en zich een bijpassend kapsel en dito mentaliteit zullen aanmeten, nee bedankt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik wel op jou gestemdquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee, heb klein kontje maar is heul niet plat.
Heb slanke bouw, blijft ook zo. Zit in familie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb liever mooie dames met potentie. Pubers waaraan je kunt zien dat ze binnen vijf jaar zwaarder zijn dan ik en zich een bijpassend kapsel en dito mentaliteit zullen aanmeten, nee bedankt.
Misschien...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:44 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Neutraal, val niet op vrouwen. Maar ik ben verre van een big booty bitch, dus wie daarvoor is is tegen mij![]()
Hoezo, heb je een Big Booty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |