Een beetje babe heeft dat over voor het goede doelquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, die babes alleen niet zo, vermoed ik... fapperd

Straks er weer een flinke slinger aan geven, of niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:19 schreef polderturk het volgende:
De kwijl loopt me uit de mond sinds de gif van PatriciaPrecies.

Hmm misschien wel klein beetje. Maar igg van ander kwaliteit dan die van veereli. Bij veereli is haar hele gezicht bewerkt met zo een gladstrijkknopje ( ik ben de naam ervan kwijtquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maaruuh die van DV is ook niet natuurlijk hoor. 10/10 dat die ook een photoshopprogrammatje op haar computertje heeft om hier en daar wat egalisatie en kleurbewerking toe te passen.
 ) en visagie en doet ook een hoop.
  ) en visagie en doet ook een hoop.

Dat zei SHE ook eens...quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Een beetje babe heeft dat over voor het goede doel

Hoor ik hier lichte jaloezie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hmm misschien wel klein beetje. Maar igg van ander kwaliteit dan die van veereli. Bij veereli is haar hele gezicht bewerkt met zo een gladstrijkknopje ( ik ben de naam ervan kwijt) en visagie en doet ook een hoop.

Ook jou raad ik aan om contact op te nemen met Meloewa zelf aangezien ze het vermogen heeft om voor zichzelf te kunnen spreken.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er was vandaan een springer voor de trein
zou het.......................................?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
een keiharde
boehoe ze deden lelijk in de klas en toen ging ik huilenIk zie hier een tendens supergirl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.

En toen?quote:

Jammer van.die tattoo. Minpuntenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die voor Dromenvangertje gaan terwijl er ook dit voorhanden is
Meloewa heeft ook wel potentie, maar heb nog nooit pics van haar hele hoofd gezien. Misschien dat Chroestjov die kan delen nu ze fok beu is?

Waarom spreek jij dan voor haar?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:22 schreef chroestjov het volgende:
Ook jou raad ik aan om contact op te nemen met Meloewa zelf aangezien ze het vermogen heeft om voor zichzelf te kunnen spreken.

haha nee ik vind vera166 gewoon een mooie meid:) en ik neem t op voor DV omdat die vergelijking nergens op slaat. maar ik weet niet hoe Veereli er normaal uitziet, jij dus wel? dan geloof ik jou maar gewoonquote:

Er wordt nog steeds gewachtquote:

Zeker. Mijn rechter arm zal na vandaag een stuk gespierder zijn dan mijn linkerarm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks er weer een flinke slinger aan geven, of niet?

Nee, ik ga ook af op foto's, ken haar verder niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha nee ik vind vera166 gewoon een mooie meid:) en ik neem t op voor DV omdat die vergelijking nergens op slaat. maar ik weet niet hoe Veereli er normaal uitziet, jij dus wel? dan geloof ik jou maar gewoon

Protip : Afwisselenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zeker. Mijn rechter arm zal na vandaag een stuk gespierder zijn dan mijn linkerarm.

quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....je leest het mss, maar dat je het hoort is niet mogelijk.
 Scherp!
 Scherp!

nee oke maar je hebt natuurlijke fotos van haar gezien bedoel ik;)quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook af op foto's, ken haar verder niet.

Ik spreek niet voor haar, ik verwijs mensen met vragen en verzoeken m.b.t. Meloewa door naar haarzelf.quote:

Broodje aap?quote:

PA chroestjov, tot uw dienstquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik spreek niet voor haar, ik verwijs mensen met vragen en verzoeken m.b.t. Meloewa door naar haarzelf.

Mooie knul inderdaad. Had ik eigenlijk op moeten stemmen bij de hunkverkiezingquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:27 schreef polderturk het volgende:
Chroestjov ziet er trouwens ook helemaal niet slecht uit. Een prachtig lichaam met een heel mooi gezicht.

Ah. U spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hmm misschien wel klein beetje. Maar igg van ander kwaliteit dan die van veereli. Bij veereli is haar hele gezicht bewerkt met zo een gladstrijkknopje ( ik ben de naam ervan kwijt) en visagie en doet ook een hoop.

quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:27 schreef polderturk het volgende:
Chroestjov ziet er trouwens ook helemaal niet slecht uit. Een prachtig lichaam met een heel mooi gezicht.

Deze wedstrijd slaat helemaal nergens op, van maar enkele kandidaten is er eerlijk beeldmateriaal beschikbaar en zelfs sommige van die kandidaten willen niet eens participeren aan deze wedstrijd, het is een farce, totaal niet serieus te nemen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
TrueWe hadden een tijdje een echte Fok! beeb-verkiezing, dunno wat daarmee gebeurd is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |