Ergo; stekker er uit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef shmoopy het volgende:
Vanochtend overleden aan complicaties ten gevolge van de hersenbeschadiging.
Het schijnt in ieder geval dat hij een hartstilstand heeft gehad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Faux. het volgende:
Ik krijg 't gepusht via de NOS app, nog niets over bekend verder?
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef Scorpie het volgende:
BREKEND: PRINS FRISO OVERLEDEN
Later meer.
Nuttige bijdrage.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef Scorpie het volgende:
BREKEND: PRINS FRISO OVERLEDEN
Later meer.
quote:Communiqué van de Rijksvoorlichtingsdienst
Zijne Majesteit de Koning deelt met groot leedwezen mede dat vanochtend Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Johan Friso Bernhard Christiaan David, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg op Paleis Huis ten Bosch in Den Haag is overleden op 44-jarige leeftijd.
Prins Friso is overleden aan complicaties die zijn opgetreden ten gevolge van de hersenbeschadiging veroorzaakt door zuurstoftekort bij zijn ski-ongeval op 17 februari 2012 in Lech, Oostenrijk.
Na behandeling op de intensive care van het Landeskrankenhaus in Innsbruck werd de Prins begin maart 2012 overgebracht naar het Wellington ziekenhuis in zijn woonplaats Londen. Sinds november 2012 vertoonde Prins Friso tekenen van zeer gering bewustzijn ("minimal consciousness"), een toestand waarin zich sindsdien geen veranderingen hebben voorgedaan. Begin juli 2013 werd hij overgebracht naar Paleis Huis ten Bosch.
De Koninklijke Familie dankt allen die voor Prins Friso hebben gezorgd zeer hartelijk voor de uitstekende en toegewijde verzorging.
Inderdaad..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef Fascination het volgende:
Bleh, naar om te horen, maar wrs onvermijdelijk.
yup ik ook zojuistquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Faux. het volgende:
Ik krijg 't gepusht via de NOS app, nog niets over bekend verder?
Tnx, ik gooi 'm even in de OP.quote:
Wtf, bijna twee uur vertraging naar Milaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef ClioSporT het volgende:
Ik was vluchtgegevens zoeken en toen kwam ineens een stuk tekst in beeld (niet klikbaar)
[ afbeelding ]
dacht al wtf, maar goed, het is dus waar.
ja kutzooi iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wtf, bijna twee uur vertraging naar Milaan.
Waar vlieg je heen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef ClioSporT het volgende:
Ik was vluchtgegevens zoeken en toen kwam ineens een stuk tekst in beeld (niet klikbaar)
[ afbeelding ]
dacht al wtf, maar goed, het is dus waar.
Welke stekker? Die was er niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Jian het volgende:
Een dag na de verjaardag van Mabel, stekker eruit dus.
Lijkt me juist niet, dat doe je toch geen dag na je eigen verjaardagquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Jian het volgende:
Dit is dan weer jammer zo'n opmerking aangezien ze het zelf betaalden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef golfer het volgende:
Verder onnodig lijden en vooral heel erg veel kosten voorkomen.
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant is er natuurlijk ook verdriet dat ze hem nu definitief kwijt zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat moet wel een opluchting voor de familie zijn.
Het is misschien ook maar het beste al klinkt dat hardquote:
Mee eens hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is misschien ook maar het beste al klinkt dat hard
Precies.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef golfer het volgende:
en vooral heel erg veel kosten voorkomen.
Mwao, vind het niet zo hard eigenlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is misschien ook maar het beste al klinkt dat hard
tahiti.. overstap in londen eerst.quote:
En waarvandaan komt alweer dat inkomen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
Dit is dan weer jammer zo'n opmerking aangezien ze het zelf betaalden.
Dat is puur speculatie en daarom ook niet gepast.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Jian het volgende:
Buiten of ze het zelfde betaalden (en dus indirect wij) of niet, iedereen heeft wat mij betreft recht op de beste zorg. Of dat nu Prins Friso is, Koning Wim-Lex of de schillenboer van verderop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat ze deze mogelijkheid hebben besproken omdat men gisteren toch elkaar zagen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aj, gister was Mabel jarig, zou dat er iets mee te maken hebben?
Mabel haar inkomen komt sowieso niet van onsquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarvandaan komt alweer dat inkomen?
Ik vroeg me idd of het actieve levensbeeindiging was, maar dat lijkt me dan idd niet nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef TheVulture het volgende:
No way dat die stekker eruit is getrokken nu Alexander en Maxima op vakantie zijn en dat Mabel gisteren jarig was
Nog één keer met het hele gezin je verjaardag "vieren" ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet, dat doe je toch geen dag na je eigen verjaardag
Voor wie, dit soort dingen zijn echt niet ten koste van jou hoor, allemaal privéverzorgers.quote:
Sowieso zullen ze dat nooit toegeven want dan heb je de hele biblebelt op de stoep staanquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vroeg me idd of het actieve levensbeeindiging was, maar dat lijkt me dan idd niet nee.
Heel erg verdrietig, maar wel 'beter' voor iedereen denk ik.
Die zitten meer met de mazelen nu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso zullen ze dat nooit toegeven want dan heb je de hele biblebelt op de stoep staan
Nee, aangezien de Koning op vakantie is lijkt me dat niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Felagund het volgende:
Ik las het ook, zouden ze hem hebben laten inslapen?
Lijkt mij ook, soort van publiek geheimquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso zullen ze dat nooit toegeven want dan heb je de hele biblebelt op de stoep staan
Gewoon aan de gevolgen van hersenbeschadiging lees ik, nergens dat die ingeslapen is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, aangezien de Koning op vakantie is lijkt me dat niet.
Klopt, zou wel heel cru zijn dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, aangezien de Koning op vakantie is lijkt me dat niet.
En de rest van de familie op vakantie... no way... ze zouden op zijn minst allemaal afscheid hebben genomen lijkt me...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog één keer met het hele gezin je verjaardag "vieren" ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Ik keek er al maanden naar uit zelfs.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef zolderraam het volgende:
Sneu voor de familie. Maar iedereen zat hier op te wachten natuurlijk.
ga jij toch fietsen met je niet gepast, dit soort topics zitten vol met speculatie, hoe lang loop jij hier nu rond.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is puur speculatie en daarom ook niet gepast.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Een week na die opmerkingen van van der Gijp en ze trekken er de steker er uit. Frapant.
Logisch he als je broer dood isquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:
Koning en Koningin komen waarschijnlijk terug uit Griekenland meldt NOS
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Felagund het volgende:
Ik las het ook, zouden ze hem hebben laten inslapen?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de rest van de familie op vakantie... no way... ze zouden op zijn minst allemaal afscheid hebben genomen lijkt me...
Er is vandaag ook een huwelijk aangekondigd van Prins Jaime wordt net gezegd... dat zouden ze ook anders hebben ingestoken lijkt me
Meer dan logisch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:
Nee ok, dat had ik ook al bedacht, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze het doen als WA niet in het land is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
No shit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:
Lijkt me ook niet meer dan logisch..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:
Nee, Alex en Máxima op vakantie. Dit is niet geplannedquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Jian het volgende:
Compleet overbodig deze opmerking dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat ze hem hebben ingeslapen, omdat (zoals anderen al zeiden) de koning op vakantie is.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
En de egoiste in mij baalt een klein beetje omdat ik vanavond voor 2wk naar het buitenland vertrek en daardoor de uitvaart niet kan zien op tv..![]()
Hoe erg is dat!
Dat zijn er wel meer in dit topic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Compleet overbodig deze opmerking dus.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef trovey het volgende:
Hij kan natuurlijk ook gewoon normaal zijn overleden hè, al die mensen die er van uit gaan dat het actief beëindigd is terwijl zijn broer gewoon op vakantie is gegaan.Mensen in coma komen ook wel gewoon te overlijden, gewoon omdat ze lichamelijk er niet beter op worden tijdens die coma.
Ik ga niet fietsen. Ik zeg gewoon dat ik het ongepast vind om te suggereren dat de stekker eruit is getrokken (cq. bewust op de dag na de verjaardag van Mabel) zolang de precieze toedracht van het overlijden niet bekend is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Jian het volgende:
[..]
ga jij toch fietsen met je niet gepast, dit soort topics zitten vol met speculatie, hoe lang loop jij hier nu rond.
Men heeft dat gevoel omdat hij kort geleden terug naar Nederland is gekomen, waarbij euthanasie niet mogelijk was in Engelandquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef trovey het volgende:
Hij kan natuurlijk ook gewoon normaal zijn overleden hè, al die mensen die er van uit gaan dat het actief beëindigd is terwijl zijn broer gewoon op vakantie is gegaan.Mensen in coma komen ook wel gewoon te overlijden, gewoon omdat ze lichamelijk er niet beter op worden tijdens die coma.
Mensen in een waakcoma overleiden meestal na ca 2 jaar aan een longen ontsteking.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef trovey het volgende:
Dat kan hij toch hebben laten vastleggen. Niet dat ik denk dat daar sprake van is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]![]()
____!!!!!!
Euthanasie kan alleen met toestemming, hoe wou hij die geven in coma?
Hij lag al meer dan een jaar in coma, niets vreemd dat zijn lichaam het op een natuurlijke manier gewoon heeft opgegeven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Men heeft dat gevoel omdat hij kort geleden terug naar Nederland is gekomen, waarbij euthanasie niet mogelijk was in Engeland
Nee dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Mensen in een waakcoma overleiden meestal na ca 2 jaar aan een longen ontsteking.
ben ervan overtuigd dat dit nu ookis gebeurd.
Ja, allemaal bij Friso langs gaan en dan de volgende dag gaan vertellen dat het geen actieve levensbeëindiging was ......... Misschien hebben anderen wel eerder afscheid genomen. Maar ik weet het ook niet en ga er ook niet over door want dan wordt Elfletterig boos.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de rest van de familie op vakantie... no way... ze zouden op zijn minst allemaal afscheid hebben genomen lijkt me...
Hij zit die baard al een tijdje te kweken hoor, had die vorige week ook al.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Die journaallezer was ook niet voorbereid denk ik... heeft ook niet echt een outfit aan om dit nieuws te brengen + ongeschoren
Dan heeft die lang niet gepresenteerdquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Die journaallezer was ook niet voorbereid denk ik... heeft ook niet echt een outfit aan om dit nieuws te brengen + ongeschoren
Tuurlijk, jonge knul in de bloei van zijn leven laat zoiets vastleggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan hij toch hebben laten vastleggen. Niet dat ik denk dat daar sprake van is.
Kan ook zijn om juist die schijn van geplanned te voorkomenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee, Alex en Máxima op vakantie. Dit is niet geplanned
Uiteraard maar men rekent snel en graag 1+1 = ...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij lag al meer dan een jaar in coma, niets vreemd dat zijn lichaam het op een natuurlijke manier gewoon heeft opgegeven.
Net als die opmerking dat WA en Max waarschijnlijk wel terug zullen komen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef TheVulture het volgende:
NOS: "Hij heeft nog wel de verjaardag van Mabel kunnen vieren"
Mijn god
Nou lijkt me niet. Ik heb zelf euthanasie van zeer dichtbij (mijn moeder) meegemaakt, en dat gaat zo echt niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook zijn om juist die schijn van geplanned te voorkomen
Dat Alex en Maxima het wisten en voor hun vakantie al afscheid hebben genomen en nu terug komen voor de uitvaart en om hun familie bij te staan.
OMGquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god
Extra verse lucht in de kamer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god
Nee die ongeschoren-bek-look is in bij de NOS. Zo'n andere sportnieuwslezer heeft dat ook alquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Eerlijk juist. Want zo zullen er best meer denken, alleen die durven het wellicht niet hardop toe te geven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En de egoiste in mij baalt een klein beetje omdat ik vanavond voor 2wk naar het buitenland vertrek en daardoor de uitvaart niet kan zien op tv..![]()
Hoe erg is dat!
Als het zo is wordt het nooit bekend, of denk je dat ze dat ooit openbaar zouden maken als het zo was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga niet fietsen. Ik zeg gewoon dat ik het ongepast vind om te suggereren dat de stekker eruit is getrokken (cq. bewust op de dag na de verjaardag van Mabel) zolang de precieze toedracht van het overlijden niet bekend is.
Zelf een babyface zeker?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee die ongeschoren-bek-look is in bij de NOS. Zo'n andere sportnieuwslezer heeft dat ook al
15:24 Hij is nog steeds doodquote:Prins Friso is maandag op 44-jarige leeftijd overleden. Volg op dit Liveblog de ontwikkeling rondom het overlijden van de prins.
Rivkah?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee die ongeschoren-bek-look is in bij de NOS. Zo'n andere sportnieuwslezer heeft dat ook al
Er zijn wel meer mensen die dat al op jonge leeftijd laten vastleggen. Zeker met kinderen. En als je dan ook nog deel uitmaakt van een koninklijke familie, lijkt het me niet geheel ondenkbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, jonge knul in de bloei van zijn leven laat zoiets vastleggen
Hoe weten wij nou hoe ZIJ het wilden?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Nou lijkt me niet. Ik heb zelf euthanasie van zeer dichtbij (mijn moeder) meegemaakt, en dat gaat zo echt niet.
Ik moest lachenquote:
Ach daar heeft hij niet wakker van gelegen maar ook de NOS kan wel eens een foutje maken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god
*zucht* enquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook zijn om juist die schijn van geplanned te voorkomen
Dat Alex en Maxima het wisten en voor hun vakantie al afscheid hebben genomen en nu terug komen voor de uitvaart en om hun familie bij te staan.
Euthanasie? Gewoon stekkertje eruit van de beademing tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Nou lijkt me niet. Ik heb zelf euthanasie van zeer dichtbij (mijn moeder) meegemaakt, en dat gaat zo echt niet.
Hij komt niet meer bij denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach daar heeft hij niet wakker van gelegen maar ook de NOS kan wel eens een foutje maken.
Ik ook niet, overleden is overleden en helaas veel te jong.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard maar men rekent snel en graag 1+1 = ...
Wat tegenspreekt is natuurlijk de verjaardag van zijn vrouw en de vakantie van onze koning en koningin. We zullen het nooit 100% zeker weten, maakt natuurlijk ook niet uit. Ga het (aanstaande) BNW topic ook zeker niet volgen
quote:Prins Friso overleden
Prins Friso is maandagmorgen overleden. De tweede zoon van prinses Beatrix lag lang in coma na een ski-ongeluk in Lech. Hij werd onlangs vanuit het Wellington ziekenhuis overgebracht naar Paleis Huis ten Bosch. Het overlijden komt een dag na de verjaardag van zijn vrouw, Prinses Mabel.
"Prins Friso is overleden aan complicaties die zijn opgetreden ten gevolge van de hersenbeschadiging veroorzaakt door zuurstoftekort bij zijn ski-ongeval op 17 februari 2012 in Lech, Oostenrijk", aldus de RVD.
Na behandeling op de intensive care van het ziekenhuis in Innsbruck werd Friso begin maart vorig jaar overgebracht naar het Wellington-ziekenhuis in zijn woonplaats Londen. Sinds november vertoonde hij tekenen van zeer gering bewustzijn, wat sindsdien niet meer is veranderd. Begin vorige maand werd hij overgebracht naar Paleis Huis ten Bosch.
De koninklijke familie laat in het persbericht van de RVD weten iedereen die voor Friso heeft gezorgd, heel hartelijk te bedanken „voor de uitstekende en toegewijde verzorging”.
Necrologie
Prins Friso (44) vertrok in 1998 voor zijn werk naar Londen. Daar ging hij achtereenvolgens aan de slag bij de zakenbank Goldman Sachs, waar hij zijn loopbaan 5 jaar later afsloot als vicepresident 'investment banking'. Hij werkte bij Wolfensohn & Company in Londen en bij TNO in Delft, en kwam in 2011 bij Urenco, waar hij werd benoemd tot financieel directeur. Die positie werd vorig jaar opgegeven vanwege de gezondheidstoestand van de prins.
Friso huwde in april 2004 met Mabel Wisse Smit. De verloving, bijna een jaar eerder, zorgde voor veel ophef toen bleek dat Mabel in het verleden contacten had gehad met de drugscrimineel Klaas Bruinsma en het paar in de gesprekken met toenmalig minister-president Jan Peter Balkenende daarover veel had verzwegen. Ook koningin Beatrix was niet alles verteld. Balkenende vertrouwde het stel niet meer en weigerde parlementaire toestemming te vragen voor het huwelijk. Friso verloor daardoor met zijn jawoord het lidmaatschap van het Koninklijk Huis. Voor de troonopvolging zelf had het geen consequenties omdat prinses Máxima op dat moment al haar eerste kind had gekregen.
Mabel en Friso kregen samen twee kinderen: Luana (2005) en Zaria (2006). Ze zorgden samen voor de opvoeding, zo weten vrienden van het prinselijk paar te melden. Friso nam zijn dochters graag op sleeptouw in Londen, maar een bezoekje aan McDonald's zat er niet in. Dat paste niet in zijn beeld van een goede opvoeding, waarin de kinderen ook oog moesten hebben voor zaken als duurzaamheid. Het maatschappelijk engagement van de ouders moest al vroeg ook de kinderen worden bijgebracht, zo vonden Friso en Mabel.
De op 25 september 1968 in Utrecht geboren en op Drakensteijn opgegroeide prins, kreeg van zijn ouders al vroeg alle ruimte om zijn eigen weg te kiezen. Hij was weliswaar tweede in de lijn van troonopvolging achter broer Willem-Alexander, maar dat had geen consequenties voor zijn opleiding. Friso heeft die vrijheid altijd zeer gewaardeerd.
Hij bleek een studiebol en ging na 2 jaar studeren in Berkeley in Californië aan de slag in Delft (lucht- en ruimtevaarttechniek) en Rotterdam (bedrijfseconomie) waar hij achtereenvolgens in 1994 en 1995 afstudeerde. Voor beide studies verdiepte hij zich in mogelijkheden tot verbetering van efficiency in de luchtvaartindustrie. Bij de Oost-Europese maatschappij WizzAir kon hij dat later ook in de praktijk brengen. Friso koppelde er ook nog een studie aan het prestigieuze Insead in Fontainebleau aan vast, waar hij een MBA behaalde.
Prins Friso was evenals zijn andere familieleden sportief. Hij hield van autorijden en golfen, en was van kinds af aan vertrouwd met de skihellingen van Lech waar de koninklijke familie jaar in jaar uit op wintersportvakantie gaat. Op 17 februari 2012 ging Friso samen met jeugdvriend Florian Moosbrugger off piste skiën waarbij de prins werd bedolven onder een lawine. Zijn hart stond door zuurstofgebrek 50 minuten stil en hij raakte in coma van waaruit hij niet is ontwaakt.
Bron: Telegraaf
Ah en dan is het niet erg meer natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Haha, kansloos al die mensen die reageren "Wat erg!".
dit in combinatie met de verjaardag van Mabel, ik weet het niet........ Niets op tegen als het zo gegaan zou zijn trouwens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Men heeft dat gevoel omdat hij kort geleden terug naar Nederland is gekomen, waarbij euthanasie niet mogelijk was in Engeland
wat moeten we toch zonder de slimme mensen zoals jijquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Alsof je dit niet aan zag komen.
Een jaar geleden had ik je al kunnen vertellen dat hij dood ging.
Want als jou natuurlijk zoiets overkomt sta je over 8 maanden gewoon weer op en ga je lekker windsurfen op Sint-Maarten en net doen of er niets gebeurt is.
Kansloze, kortzichtige mensen.
Waarom zei je dat toen dan niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Ja gelukkig wel. Net zoals er ook al berichten voor andere bekende Nederlanders of internationale bekendheden klaar staan. Dat is toch net goed?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef Arcee het volgende:
Dit stond vast al een tijdje klaar:
[..]
Da's logisch, iedereen gaat een keer dood.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Nee, jouw reactie is pas een topper.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Want als jou natuurlijk zoiets overkomt sta je over 8 maanden gewoon weer op en ga je lekker windsurfen op Sint-Maarten en net doen of er niets gebeurt is.
Zal ik je een geheimpje vertellen: ook jij gaat dood. Daar heb je geen voorspellende gaven voor nodig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Het nieuws kwam tijdens de uitzending binnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik wou het even spannend houden voor Coby en Simon.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom zei je dat toen dan niet?
smerig dat hij dat voor zichzelf heeft gehoudenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom zei je dat toen dan niet?
Ja waar denk je waar die parasieten dát geld dan weer vandaan hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij werd toch niet meer beademend?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef Messina het volgende:
[..]
*zucht* en
[..]
Euthanasie? Gewoon stekkertje eruit van de beademing toch
Het was geen oordeel, maar een constatering.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef opgebaarde het volgende:
Ja gelukkig wel. Net zoals er ook al berichten voor andere bekende Nederlanders of internationale bekendheden klaar staan. Dat is toch net goed?
Ja, als je het ziet aankomen is het minder erg inderdaad. Ga toch naar ONZ, man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
smerig dat hij dat voor zichzelf heeft gehouden
Inderdaad, dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
smerig dat hij dat voor zichzelf heeft gehouden
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat hij in Delft wordt bijgezet..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vraag me nu gelijk af of Friso bij wordt gezet in Delft en/of de verbouwing van de kelder nu uitgesteld wordt..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Gvdquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoorde dat het een publiciteitsstunt was, hij was laatst nog gespot bij de indoor skibaan in bottrop hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Gestopt met sondevoeding dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij werd toch niet meer beademend?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)iet-zoveel-meer-doen
Je was erbij?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef Toverheks het volgende:
Hij lag niet aan slangen etc. gewoon overleden aan complicatie`s, triest heel triest , maar echt wakker worden zou hij toch nooit meer.........2 kleine kindjes laat hij achter en Mabel, vind het heel triest allemaal............
Ik denk het ook... bij zijn vaderquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat hij in Delft wordt bijgezet..
Ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat jij een kutuser bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoorde dat het een publiciteitsstunt was, hij was laatst nog gespot bij de indoor skibaan in bottrop hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Lijkt mij ook maar aangezien hij officieel geen lid meer is van het Koninklijk Huis kan het ook anders geregeld zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
En als dat nooit bekend wordt, hebben we dat te respecteren. Want het is een privé-aangelegenheid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het zo is wordt het nooit bekend, of denk je dat ze dat ooit openbaar zouden maken als het zo was.
die geven ook echt om ons kleine kutlandje hequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Faux. het volgende:
Hebben de buitenlandse media het al opgepikt? Zie nog niets op CNN en BBC.
Mail ze ff, dan staat er onder submitted by Faux, hoe tof is dat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Faux. het volgende:
Hebben de buitenlandse media het al opgepikt? Zie nog niets op CNN en BBC.
Omdat-ie officieel geen lid meer is van het Koninklijk Huis door zijn huwelijk met Mabel, daarom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:27 schreef roos85 het volgende:
Het ongeluk was ook wereldnieuws, dus dit pikken ze echt wel op ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die geven ook echt om ons kleine kutlandje he
Zo verdrietig voor haarquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar aangezien hij officieel geen lid meer is van het Koninklijk Huis kan het ook anders geregeld zijn.Arme Bea, staat ze daar weer.
![]()
Zal het doorgeven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Janneke141 het volgende:
Sterkte aan Bea trouwens. Een mens is niet gemaakt om zijn eigen kinderen te begraven.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws belgie heeft t al!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ongeluk was ook wereldnieuws, dus dit pikken ze echt wel op ja.
Ja maar pas over een paar uurquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ongeluk was ook wereldnieuws, dus dit pikken ze echt wel op ja.
Ik zag ook al aankomen dat hij ging overlijden. Iedereen gaat namelijk doodquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:30 schreef Breekfast het volgende:
Ik zei een paar dagen geleden nog: met die Friso zal het ook niet meer lang duren voordat hij overlijdt. Ik zag het allemaal al aankomen mensen. Dat soort dingen voel ik gewoon aan.
Hartstikke tof, maar ik pasquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mail ze ff, dan staat er onder submitted by Faux, hoe tof is dat?
Nee, maar dat was al bekend Jian dat hij niet aan slangen lag etc. Hij is denk ik gewoon hier naar huis gehaald omdat het in Engeland misschien zou gebeuren zijn overlijden, dat ze ervoor gekozen hebben gewoon bij zijn moeder thuis en dat het in familie al bekend was dat het niet lang meer zou duren. Eutenasie geloof ik niet, gewoon een natuurlijke dood.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar pas over een paar uur
twitter:BBCBreaking twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:19:39Dutch Prince Johan Friso has died after nearly a year and a half in a coma following a skiing accident - officials http://t.co/hBo1emxD5n reageer retweet
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:30 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws belgie heeft t al!
twitter:BBCBreaking twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:19:39Dutch Prince Johan Friso has died after nearly a year and a half in a coma following a skiing accident - officials http://t.co/hBo1emxD5n reageer retweet
O ja, als de RVD het zegt, maar natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het RVD spreekt van 'complicaties' die zijn opgetreden. Ook dat duidt niet op een stekker die eruit getrokken is.
Ze was al gebroken toen ze Claus wegbracht en dan nu haar zoon, een gang die een vader/moeder nooit zou moeten maken.quote:
Juist, wat een verdriet zal ze hebben, Mabel ach met haar 2 kleine kindjes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef Janneke141 het volgende:
Sterkte aan Bea trouwens. Een mens is niet gemaakt om zijn eigen kinderen te begraven.
Ook bij Bild.de op de voorpagina:quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:30 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws belgie heeft t al!
Oh jij gelooft het niet en Elfletterig vertrouwt volledig op de RVD, nee dan moet het wel een natuurlijk dood zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eutenasie geloof ik niet, gewoon een natuurlijke dood.
Ook niet te kleinquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook bij Bild.de op de voorpagina:
http://www.bild.de/
Sjongejonge, wat een brok rationaliteit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef satecl het volgende:
Tja. Treurig voor die kinderen. Verder kan ik er niet rouwig om zijn. Ik snap sowieso al niet dat je zo'n man anderhalfjaar als kastplantje in leven laat. Wat heeft dat voor zin!? Verder is hij zelf fout geweest om op plekken te gaan skieën waar het ten strengste verboden is. Dat neemt risico met zich mee.
subtiel inderdaadquote:
De RVD is de Nedelandse variatie op de minister van Informatie uit 1984, inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:31 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, als de RVD het zegt, maar natuurlijk
Calimero syndroomquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Waarom zoeken Nederlanders altijd zo obsessief naar buitenlandse erkenning dat we er toch echt nog om doen/belangrijk zijn.
Hij was geen lid meer hè? Door zonder toestemming met Mabel te trouwen koos hij daarvoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef roos85 het volgende:
Protocol; wel over leden Koninklijk Huis..
http://www.koninklijkhuis(...)eremonie/overlijden/
Anders negeer je even wat ik daaraan voorafgaand schrijf.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:31 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, als de RVD het zegt, maar natuurlijk
Ik heb het helaas zelf ook moeten meemaken. En geloof mij: Het is beter om het gewoon af te sluiten. Deze valse hoop gun je niemand, en brengt je niet verder in het leven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sjongejonge, wat een brok rationaliteit.
Uiteraard is het zijn eigen schuld, maar het is toch triest dat je dat met je leven moet bekopen? Ten tweede vind ik het vreemd dat jij niet snapt dat ze hem als kastplantje laten leven, alsof het zo simpel is om je eigen broer, echtgenoot of kind gewoon even een spuitje te geven en dood te maken. Denk even na. Daarnaast is anderhalf jaar niet zo lang.
Jup.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij was geen lid meer hè? Door zonder toestemming met Mabel te trouwen koos hij daarvoor.
Ze hadden waarschijnlijk niet verwacht dat het binnen korte tijd fout zou gaan, anders zouden Willem-Alexander en zijn familie niet zo snel op vakantie zijn gegaan vermoed ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:35 schreef Greys het volgende:
Die gedachtengang van die correspondent snap ik niet helemaal
"Hij werd naar Nederland gehaald, dus iedereen dacht dat zijn situatie stabiel was. Dat hij nu toch is overleden zal dus echt een verrassing zijn geweest voor de familie, dat kunnen we echt wel concluderen".
Hij kan toch ook júist naar Nederland zijn gehaald omdat het aflopende zaak was en dat het 'fijner' zou zijn als hij in Nederland bij de familie was? Ik snap die verrassing-conclusie echt totaal niet.
Hij maakte er geloof ik ook nooit een geheim van dat de troon niet zijn ding zou zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij was geen lid meer hè? Door zonder toestemming met Mabel te trouwen koos hij daarvoor.
Ze nemen meestal geen risico bij een instabiele situatie. Dat zal zijn gedachte er bij geweest zijn,.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:35 schreef Greys het volgende:
Die gedachtengang van die correspondent snap ik niet helemaal
"Hij werd naar Nederland gehaald, dus iedereen dacht dat zijn situatie stabiel was. Dat hij nu toch is overleden zal dus echt een verrassing zijn geweest voor de familie, dat kunnen we echt wel concluderen".
Hij kan toch ook júist naar Nederland zijn gehaald omdat het aflopende zaak was en dat het 'fijner' zou zijn als hij in Nederland bij de familie was? Ik snap die verrassing-conclusie echt totaal niet.
Het was niet offpiste, het was een skiroute die je behoorlijk veel hebt in Zwitserland.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef Buitendam het volgende:
Offpiste skiën terwijl je kleine kinderen hebt die op je rekenen.
Jammer dat dit er weer achteraan komttwitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:34:54Diep getroffen door overlijden Prins Friso. Gedachten gaan uit naar zijn familie, Mabel en de kinderen. Veel sterkte in deze moeilijke tijd. reageer retweet
twitter:Cuijknoord112 twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:35:40@geertwilderspvv verdachte is zeker van Noord-Afrikaanse afkomst... reageer retweet
Ik geloof je absoluut, maar juist als je het zelf hebt meegemaakt denk ik dat het niet zo heel moeilijk zou moeten zijn om te beseffen dat dat soort dingen zeer persoonlijk zijn en dat iedereen daar anders mee omgaat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb het helaas zelf ook moeten meemaken. En geloof mij: Het is beter om het gewoon af te sluiten. Deze valse hoop gun je niemand, en brengt je niet verder in het leven.
Maar ieder zijn mening daarover.
Ja weet ik..daarom staat er 'wel over leden van het Koninklijk Huis' bij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken dan kun je net zo goed gelijk er meteen een eind aan maken. En sowieso niet aan kinderen beginnen natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef Buitendam het volgende:
Offpiste skiën terwijl je kleine kinderen hebt die op je rekenen.
Wat was er met iPhone dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
iPhone wat een afgang voor de journalistiek
/ronfresentwitter:fransbauer_ twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:25:11Prins Friso overleden, zwarte dag voor Nederland. Zo jong. Sterkte voor de Fam. reageer retweet
Ehm. Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De RVD is de Nedelandse variatie op de minister van Informatie uit 1984, inderdaad.
Nee we zullen dat nooit wetenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Jian het volgende:
Op de radio wordt nu ook gespeculeerd over levensbeëindiging. We zijn niet helemaal gek hier dus. We zullen het nooit weten waarschijnlijk.
Wou ik net zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef hanskraaijjr het volgende:
die presentator heeft een beetje tranende ogen op nederland 1
Het was een risicoroute die zwaar werd afgeraden. En hij heeft aan de lijve ondervonden waarom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het was niet offpiste, het was een skiroute die je behoorlijk veel hebt in Zwitserland.
En laten we nu niet doen alsof niemand de risico's van skien of lawine gevaar uberhaupt onderschat
Ik neem aan dat Geert nog wel even in de 2e kamer aankaart dat er gewoon erfbelasting moet worden betaald over Friso's vermogenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Geert betuigt ook zijn steun.Jammer dat dit er weer achteraan komttwitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:34:54Diep getroffen door overlijden Prins Friso. Gedachten gaan uit naar zijn familie, Mabel en de kinderen. Veel sterkte in deze moeilijke tijd. reageer retweet
.
twitter:Cuijknoord112 twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:35:40@geertwilderspvv verdachte is zeker van Noord-Afrikaanse afkomst... reageer retweet
Lijkt mij niet. Ook omdat vanmorgen het huwelijk werd aangekondigd van zijn neef en dat zijn broer, de koning, gewoon op vakantie is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Jian het volgende:
Op de radio wordt nu ook gespeculeerd over levensbeëindiging. We zijn niet helemaal gek hier dus. We zullen het nooit weten waarschijnlijk.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja weet ik..daarom staat er 'wel over leden van het Koninklijk Huis' bij.
wel of geen, je schrikt toch omdat we met zijn alle hebben meegeleefd toen het gebeurde, maar het lijkt me toch sterk dat WA er dan niet bij was........ ik geloof ik een natuurlijke dood van Friso.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Jian het volgende:
"Er staan een paar duizend man om me heen.. licht uit en klaar om te gaan.."quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
/ronfresentwitter:fransbauer_ twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:25:11Prins Friso overleden, zwarte dag voor Nederland. Zo jong. Sterkte voor de Fam. reageer retweet
Zouden ze dat doen terwijl Willem-Alexander in Griekenland zit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Jian het volgende:
De aankondiging van het huwelijk van Prins "weetikveel" Ja dat is een argument, want als er besloten is tot levensbeëindiging zullen ze vast iedereen van koninklijke bloede van te voren hebben ingelicht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anders negeer je even wat ik daaraan voorafgaand schrijf.
Inderdaad, met reacties van Ferry Doedens en Patricia Paayquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
Ik verwacht straks een artikel van De Telegraaf; "BN-ers diep geschokt door overlijden Pins Friso"
Nee hoor. Het is gewoon een piste, alleen niet volledig geprepareerd maar men neemt wel verantwoordelijkheid voor dat stuk. Vandaar ook dat die pistes regelmatig gesloten zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was een risicoroute die zwaar werd afgeraden. En hij heeft aan de lijve ondervonden waarom.
Op het moment dat je verantwoordelijkheid neemt als vader moet je bepaalde onnodige risico's uit je hoofd laten. In risicogebieden gaan skiën, bijvoorbeeld. Dan ben je gewoon een grote eikel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken dan kun je net zo goed gelijk er meteen een eind aan maken. En sowieso niet aan kinderen beginnen natuurlijk.
Ik bedoel natuurlijk dat je niet op vakantie gaat als je weet dat je broer gaat overlijden in die tijd. Ook niet om de bevolking te misleiden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weten wij nou hoe ZIJ het wilden?
Niet dus, dat weten we niet.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
Heeft niemand denk ik. Is gewoon emotie-toerisme. Met z'n allen erkennen hoe zielig het is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja? Ik heb eigenlijk helemaal niks met dit nieuws.
Mja, FOK!kers posten het op FOK!, BN-ers op Twitter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
Oh ja, nu moeten alle semibekende Nederlanders natuurlijk even gaan twitteren dat ze het zo vreselijk vinden.
Zoiets jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, met reacties van Ferry Doedens en Patricia Paay
Het werd ontzettend afgeraden om op dat moment met dat gevaar daar te gaan skiën.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon een piste, alleen niet volledig geprepareerd maar men neemt wel verantwoordelijkheid voor dat stuk. Vandaar ook dat die pistes regelmatig gesloten zijn
Jeroen Krabbé: één van mijn grootste vriendenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
Ik verwacht straks een artikel van De Telegraaf; "BN-ers diep geschokt door overlijden Pins Friso"
Ook wegens extreem veel sneeuwval.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het werd ontzettend afgeraden om op dat moment met dat gevaar daar te gaan skiën.
standaard en begrijpelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
Wij ook niet om jou als jij dood gaat. Dat wil niet zeggen dat het niet erg is voor je familie en vrienden, eh.quote:
Notabene dag naar haar verjaardag..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef Toverheks het volgende:
Juist, wat een verdriet zal ze hebben, Mabel ach met haar 2 kleine kindjes.
Die mensen moeten ook hun podium hebben. Overal waar er iets schokkends plaats heeft gevonden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
Alsof hij had gewachtquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef Xan21 het volgende:
Wel bijzonder dat het een dag na Mabel d'r verjaardag gebeurt, kan ze iig verder met haar leven
Er was een lawine waarschuwing ja. De piste was niet afgesloten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het werd ontzettend afgeraden om op dat moment met dat gevaar daar te gaan skiën.
Ach, alle niet-bekende Nederlanders gooien FOK!, Facebook en twitter er ook vol mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
Oh ja, nu moeten alle semibekende Nederlanders natuurlijk even gaan twitteren dat ze het zo vreselijk vinden.
Een weliswaar ietwat morbide verjaardagscadeautje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef Xan21 het volgende:
Wel bijzonder dat het een dag na Mabel d'r verjaardag gebeurt, kan ze iig verder met haar leven
Bij welke talkshow zou hij deze keer aanschuiven?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé: één van mijn grootste vrienden
Da's waarquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, alle niet-bekende Nederlanders gooien FOK!, Facebook en twitter er ook vol mee.
Ik vind het niet gek. Het is een lid van 'onze' Nederlandse koninklijke familie dat overlijdt. Ik vind het meer nieuws dan dat Gordon weer eens ruzie heeft...
Of juist niet, als je niet aan de buitenwereld wil laten weten dat het gepland is...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Rutte ook op vakantie... die zou ook wel hier zijn geweest als het gepland is...
Johan Derksen heeft het over een 'notoire domoor'.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef Caland het volgende:
Volgens Frank de Boer had Friso niet de juiste motoriek om offpiste te gaan. Van der Gijp is het daarmee eens.
Woorden volgorde niet in de goede staan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Snel, reeks voor het topic op slot is
Door z'n huwelijk met Mabel geen lid meer hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, alle niet-bekende Nederlanders gooien FOK!, Facebook en twitter er ook vol mee.
Ik vind het niet gek. Het is een lid van 'onze' Nederlandse koninklijke familie dat overlijdt. Ik vind het meer nieuws dan dat Gordon weer eens ruzie heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |