Nee we zullen dat nooit wetenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Jian het volgende:
Op de radio wordt nu ook gespeculeerd over levensbeëindiging. We zijn niet helemaal gek hier dus. We zullen het nooit weten waarschijnlijk.
Wou ik net zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef hanskraaijjr het volgende:
die presentator heeft een beetje tranende ogen op nederland 1
Het was een risicoroute die zwaar werd afgeraden. En hij heeft aan de lijve ondervonden waarom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het was niet offpiste, het was een skiroute die je behoorlijk veel hebt in Zwitserland.
En laten we nu niet doen alsof niemand de risico's van skien of lawine gevaar uberhaupt onderschat
Ik neem aan dat Geert nog wel even in de 2e kamer aankaart dat er gewoon erfbelasting moet worden betaald over Friso's vermogenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Geert betuigt ook zijn steun.Jammer dat dit er weer achteraan komttwitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:34:54Diep getroffen door overlijden Prins Friso. Gedachten gaan uit naar zijn familie, Mabel en de kinderen. Veel sterkte in deze moeilijke tijd. reageer retweet
.
twitter:Cuijknoord112 twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:35:40@geertwilderspvv verdachte is zeker van Noord-Afrikaanse afkomst... reageer retweet
Lijkt mij niet. Ook omdat vanmorgen het huwelijk werd aangekondigd van zijn neef en dat zijn broer, de koning, gewoon op vakantie is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Jian het volgende:
Op de radio wordt nu ook gespeculeerd over levensbeëindiging. We zijn niet helemaal gek hier dus. We zullen het nooit weten waarschijnlijk.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja weet ik..daarom staat er 'wel over leden van het Koninklijk Huis' bij.
wel of geen, je schrikt toch omdat we met zijn alle hebben meegeleefd toen het gebeurde, maar het lijkt me toch sterk dat WA er dan niet bij was........ ik geloof ik een natuurlijke dood van Friso.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Jian het volgende:
"Er staan een paar duizend man om me heen.. licht uit en klaar om te gaan.."quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
/ronfresentwitter:fransbauer_ twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:25:11Prins Friso overleden, zwarte dag voor Nederland. Zo jong. Sterkte voor de Fam. reageer retweet
Zouden ze dat doen terwijl Willem-Alexander in Griekenland zit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Jian het volgende:
De aankondiging van het huwelijk van Prins "weetikveel" Ja dat is een argument, want als er besloten is tot levensbeëindiging zullen ze vast iedereen van koninklijke bloede van te voren hebben ingelicht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anders negeer je even wat ik daaraan voorafgaand schrijf.
Inderdaad, met reacties van Ferry Doedens en Patricia Paayquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
Ik verwacht straks een artikel van De Telegraaf; "BN-ers diep geschokt door overlijden Pins Friso"
Nee hoor. Het is gewoon een piste, alleen niet volledig geprepareerd maar men neemt wel verantwoordelijkheid voor dat stuk. Vandaar ook dat die pistes regelmatig gesloten zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was een risicoroute die zwaar werd afgeraden. En hij heeft aan de lijve ondervonden waarom.
Op het moment dat je verantwoordelijkheid neemt als vader moet je bepaalde onnodige risico's uit je hoofd laten. In risicogebieden gaan skiën, bijvoorbeeld. Dan ben je gewoon een grote eikel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken dan kun je net zo goed gelijk er meteen een eind aan maken. En sowieso niet aan kinderen beginnen natuurlijk.
Ik bedoel natuurlijk dat je niet op vakantie gaat als je weet dat je broer gaat overlijden in die tijd. Ook niet om de bevolking te misleiden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weten wij nou hoe ZIJ het wilden?
Niet dus, dat weten we niet.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
/ronfresentwitter:fransbauer_ twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:25:11Prins Friso overleden, zwarte dag voor Nederland. Zo jong. Sterkte voor de Fam. reageer retweet
Heeft niemand denk ik. Is gewoon emotie-toerisme. Met z'n allen erkennen hoe zielig het is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja? Ik heb eigenlijk helemaal niks met dit nieuws.
Mja, FOK!kers posten het op FOK!, BN-ers op Twitter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
Oh ja, nu moeten alle semibekende Nederlanders natuurlijk even gaan twitteren dat ze het zo vreselijk vinden.
Zoiets jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, met reacties van Ferry Doedens en Patricia Paay
Het werd ontzettend afgeraden om op dat moment met dat gevaar daar te gaan skiën.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon een piste, alleen niet volledig geprepareerd maar men neemt wel verantwoordelijkheid voor dat stuk. Vandaar ook dat die pistes regelmatig gesloten zijn
Jeroen Krabbé: één van mijn grootste vriendenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
Ik verwacht straks een artikel van De Telegraaf; "BN-ers diep geschokt door overlijden Pins Friso"
Ook wegens extreem veel sneeuwval.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het werd ontzettend afgeraden om op dat moment met dat gevaar daar te gaan skiën.
standaard en begrijpelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
Wij ook niet om jou als jij dood gaat. Dat wil niet zeggen dat het niet erg is voor je familie en vrienden, eh.quote:
Notabene dag naar haar verjaardag..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef Toverheks het volgende:
Juist, wat een verdriet zal ze hebben, Mabel ach met haar 2 kleine kindjes.
Die mensen moeten ook hun podium hebben. Overal waar er iets schokkends plaats heeft gevonden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
Alsof hij had gewachtquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef Xan21 het volgende:
Wel bijzonder dat het een dag na Mabel d'r verjaardag gebeurt, kan ze iig verder met haar leven
Er was een lawine waarschuwing ja. De piste was niet afgesloten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het werd ontzettend afgeraden om op dat moment met dat gevaar daar te gaan skiën.
Ach, alle niet-bekende Nederlanders gooien FOK!, Facebook en twitter er ook vol mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
Oh ja, nu moeten alle semibekende Nederlanders natuurlijk even gaan twitteren dat ze het zo vreselijk vinden.
Een weliswaar ietwat morbide verjaardagscadeautje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef Xan21 het volgende:
Wel bijzonder dat het een dag na Mabel d'r verjaardag gebeurt, kan ze iig verder met haar leven
Bij welke talkshow zou hij deze keer aanschuiven?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé: één van mijn grootste vrienden
Da's waarquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, alle niet-bekende Nederlanders gooien FOK!, Facebook en twitter er ook vol mee.
Ik vind het niet gek. Het is een lid van 'onze' Nederlandse koninklijke familie dat overlijdt. Ik vind het meer nieuws dan dat Gordon weer eens ruzie heeft...
Of juist niet, als je niet aan de buitenwereld wil laten weten dat het gepland is...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Rutte ook op vakantie... die zou ook wel hier zijn geweest als het gepland is...
Johan Derksen heeft het over een 'notoire domoor'.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef Caland het volgende:
Volgens Frank de Boer had Friso niet de juiste motoriek om offpiste te gaan. Van der Gijp is het daarmee eens.
Woorden volgorde niet in de goede staan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Snel, reeks voor het topic op slot is
Door z'n huwelijk met Mabel geen lid meer hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, alle niet-bekende Nederlanders gooien FOK!, Facebook en twitter er ook vol mee.
Ik vind het niet gek. Het is een lid van 'onze' Nederlandse koninklijke familie dat overlijdt. Ik vind het meer nieuws dan dat Gordon weer eens ruzie heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |