Ergo; stekker er uit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef shmoopy het volgende:
Vanochtend overleden aan complicaties ten gevolge van de hersenbeschadiging.
Het schijnt in ieder geval dat hij een hartstilstand heeft gehad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Faux. het volgende:
Ik krijg 't gepusht via de NOS app, nog niets over bekend verder?
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef Scorpie het volgende:
BREKEND: PRINS FRISO OVERLEDEN
Later meer.
Nuttige bijdrage.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef Scorpie het volgende:
BREKEND: PRINS FRISO OVERLEDEN
Later meer.
quote:Communiqué van de Rijksvoorlichtingsdienst
Zijne Majesteit de Koning deelt met groot leedwezen mede dat vanochtend Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Johan Friso Bernhard Christiaan David, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg op Paleis Huis ten Bosch in Den Haag is overleden op 44-jarige leeftijd.
Prins Friso is overleden aan complicaties die zijn opgetreden ten gevolge van de hersenbeschadiging veroorzaakt door zuurstoftekort bij zijn ski-ongeval op 17 februari 2012 in Lech, Oostenrijk.
Na behandeling op de intensive care van het Landeskrankenhaus in Innsbruck werd de Prins begin maart 2012 overgebracht naar het Wellington ziekenhuis in zijn woonplaats Londen. Sinds november 2012 vertoonde Prins Friso tekenen van zeer gering bewustzijn ("minimal consciousness"), een toestand waarin zich sindsdien geen veranderingen hebben voorgedaan. Begin juli 2013 werd hij overgebracht naar Paleis Huis ten Bosch.
De Koninklijke Familie dankt allen die voor Prins Friso hebben gezorgd zeer hartelijk voor de uitstekende en toegewijde verzorging.
Inderdaad..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef Fascination het volgende:
Bleh, naar om te horen, maar wrs onvermijdelijk.
yup ik ook zojuistquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Faux. het volgende:
Ik krijg 't gepusht via de NOS app, nog niets over bekend verder?
Tnx, ik gooi 'm even in de OP.quote:
Wtf, bijna twee uur vertraging naar Milaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef ClioSporT het volgende:
Ik was vluchtgegevens zoeken en toen kwam ineens een stuk tekst in beeld (niet klikbaar)
[ afbeelding ]
dacht al wtf, maar goed, het is dus waar.
ja kutzooi iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wtf, bijna twee uur vertraging naar Milaan.
Waar vlieg je heen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef ClioSporT het volgende:
Ik was vluchtgegevens zoeken en toen kwam ineens een stuk tekst in beeld (niet klikbaar)
[ afbeelding ]
dacht al wtf, maar goed, het is dus waar.
Welke stekker? Die was er niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Jian het volgende:
Een dag na de verjaardag van Mabel, stekker eruit dus.
Lijkt me juist niet, dat doe je toch geen dag na je eigen verjaardagquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Jian het volgende:
Dit is dan weer jammer zo'n opmerking aangezien ze het zelf betaalden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef golfer het volgende:
Verder onnodig lijden en vooral heel erg veel kosten voorkomen.
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant is er natuurlijk ook verdriet dat ze hem nu definitief kwijt zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat moet wel een opluchting voor de familie zijn.
Het is misschien ook maar het beste al klinkt dat hardquote:
Mee eens hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is misschien ook maar het beste al klinkt dat hard
Precies.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef golfer het volgende:
en vooral heel erg veel kosten voorkomen.
Mwao, vind het niet zo hard eigenlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is misschien ook maar het beste al klinkt dat hard
tahiti.. overstap in londen eerst.quote:
En waarvandaan komt alweer dat inkomen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
Dit is dan weer jammer zo'n opmerking aangezien ze het zelf betaalden.
Dat is puur speculatie en daarom ook niet gepast.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Jian het volgende:
Buiten of ze het zelfde betaalden (en dus indirect wij) of niet, iedereen heeft wat mij betreft recht op de beste zorg. Of dat nu Prins Friso is, Koning Wim-Lex of de schillenboer van verderop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer zo'n opmerking aangezien ze het zelf betaalden.
Dat ze deze mogelijkheid hebben besproken omdat men gisteren toch elkaar zagen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aj, gister was Mabel jarig, zou dat er iets mee te maken hebben?
Mabel haar inkomen komt sowieso niet van onsquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarvandaan komt alweer dat inkomen?
Ik vroeg me idd of het actieve levensbeeindiging was, maar dat lijkt me dan idd niet nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef TheVulture het volgende:
No way dat die stekker eruit is getrokken nu Alexander en Maxima op vakantie zijn en dat Mabel gisteren jarig was
Nog één keer met het hele gezin je verjaardag "vieren" ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet, dat doe je toch geen dag na je eigen verjaardag
Voor wie, dit soort dingen zijn echt niet ten koste van jou hoor, allemaal privéverzorgers.quote:
Sowieso zullen ze dat nooit toegeven want dan heb je de hele biblebelt op de stoep staanquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vroeg me idd of het actieve levensbeeindiging was, maar dat lijkt me dan idd niet nee.
Heel erg verdrietig, maar wel 'beter' voor iedereen denk ik.
Die zitten meer met de mazelen nu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso zullen ze dat nooit toegeven want dan heb je de hele biblebelt op de stoep staan
Nee, aangezien de Koning op vakantie is lijkt me dat niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Felagund het volgende:
Ik las het ook, zouden ze hem hebben laten inslapen?
Lijkt mij ook, soort van publiek geheimquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso zullen ze dat nooit toegeven want dan heb je de hele biblebelt op de stoep staan
Gewoon aan de gevolgen van hersenbeschadiging lees ik, nergens dat die ingeslapen is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, aangezien de Koning op vakantie is lijkt me dat niet.
Klopt, zou wel heel cru zijn dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, aangezien de Koning op vakantie is lijkt me dat niet.
En de rest van de familie op vakantie... no way... ze zouden op zijn minst allemaal afscheid hebben genomen lijkt me...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog één keer met het hele gezin je verjaardag "vieren" ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Ik keek er al maanden naar uit zelfs.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef zolderraam het volgende:
Sneu voor de familie. Maar iedereen zat hier op te wachten natuurlijk.
ga jij toch fietsen met je niet gepast, dit soort topics zitten vol met speculatie, hoe lang loop jij hier nu rond.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is puur speculatie en daarom ook niet gepast.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Een week na die opmerkingen van van der Gijp en ze trekken er de steker er uit. Frapant.
Logisch he als je broer dood isquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:
Koning en Koningin komen waarschijnlijk terug uit Griekenland meldt NOS
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Felagund het volgende:
Ik las het ook, zouden ze hem hebben laten inslapen?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de rest van de familie op vakantie... no way... ze zouden op zijn minst allemaal afscheid hebben genomen lijkt me...
Er is vandaag ook een huwelijk aangekondigd van Prins Jaime wordt net gezegd... dat zouden ze ook anders hebben ingestoken lijkt me
Meer dan logisch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:
Nee ok, dat had ik ook al bedacht, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze het doen als WA niet in het land is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
No shit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:
Lijkt me ook niet meer dan logisch..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:
Nee, Alex en Máxima op vakantie. Dit is niet geplannedquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Jian het volgende:
Compleet overbodig deze opmerking dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat ze hem hebben ingeslapen, omdat (zoals anderen al zeiden) de koning op vakantie is.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
En de egoiste in mij baalt een klein beetje omdat ik vanavond voor 2wk naar het buitenland vertrek en daardoor de uitvaart niet kan zien op tv..![]()
Hoe erg is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |