Mwao, vind het niet zo hard eigenlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is misschien ook maar het beste al klinkt dat hard
tahiti.. overstap in londen eerst.quote:
En waarvandaan komt alweer dat inkomen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
Dit is dan weer jammer zo'n opmerking aangezien ze het zelf betaalden.
Dat is puur speculatie en daarom ook niet gepast.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Jian het volgende:
Een dag na de verjaardag van Mabel, stekker eruit dus.
Buiten of ze het zelfde betaalden (en dus indirect wij) of niet, iedereen heeft wat mij betreft recht op de beste zorg. Of dat nu Prins Friso is, Koning Wim-Lex of de schillenboer van verderop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer zo'n opmerking aangezien ze het zelf betaalden.
Dat ze deze mogelijkheid hebben besproken omdat men gisteren toch elkaar zagen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aj, gister was Mabel jarig, zou dat er iets mee te maken hebben?
Mabel haar inkomen komt sowieso niet van onsquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarvandaan komt alweer dat inkomen?
Ik vroeg me idd of het actieve levensbeeindiging was, maar dat lijkt me dan idd niet nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef TheVulture het volgende:
No way dat die stekker eruit is getrokken nu Alexander en Maxima op vakantie zijn en dat Mabel gisteren jarig was
Nog één keer met het hele gezin je verjaardag "vieren" ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet, dat doe je toch geen dag na je eigen verjaardag
Voor wie, dit soort dingen zijn echt niet ten koste van jou hoor, allemaal privéverzorgers.quote:
Sowieso zullen ze dat nooit toegeven want dan heb je de hele biblebelt op de stoep staanquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vroeg me idd of het actieve levensbeeindiging was, maar dat lijkt me dan idd niet nee.
Heel erg verdrietig, maar wel 'beter' voor iedereen denk ik.
Die zitten meer met de mazelen nu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso zullen ze dat nooit toegeven want dan heb je de hele biblebelt op de stoep staan
Nee, aangezien de Koning op vakantie is lijkt me dat niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Felagund het volgende:
Ik las het ook, zouden ze hem hebben laten inslapen?
Lijkt mij ook, soort van publiek geheimquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso zullen ze dat nooit toegeven want dan heb je de hele biblebelt op de stoep staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |