Ja gelukkig wel. Net zoals er ook al berichten voor andere bekende Nederlanders of internationale bekendheden klaar staan. Dat is toch net goed?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef Arcee het volgende:
Dit stond vast al een tijdje klaar:
[..]
Da's logisch, iedereen gaat een keer dood.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Een jaar geleden had ik je al kunnen vertellen dat hij dood ging.
Nee, jouw reactie is pas een topper.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Haha, kansloos al die mensen die reageren "Wat erg!".
Alsof je dit niet aan zag komen.
Want als jou natuurlijk zoiets overkomt sta je over 8 maanden gewoon weer op en ga je lekker windsurfen op Sint-Maarten en net doen of er niets gebeurt is.
Kansloze, kortzichtige mensen.
Zal ik je een geheimpje vertellen: ook jij gaat dood. Daar heb je geen voorspellende gaven voor nodig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Het nieuws kwam tijdens de uitzending binnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Die journaallezer was ook niet voorbereid denk ik... heeft ook niet echt een outfit aan om dit nieuws te brengen + ongeschoren
Ik wou het even spannend houden voor Coby en Simon.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom zei je dat toen dan niet?
smerig dat hij dat voor zichzelf heeft gehoudenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom zei je dat toen dan niet?
Ja waar denk je waar die parasieten dát geld dan weer vandaan hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer zo'n opmerking aangezien ze het zelf betaalden.
Hij werd toch niet meer beademend?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef Messina het volgende:
[..]
*zucht* en
[..]
Euthanasie? Gewoon stekkertje eruit van de beademing toch
Het was geen oordeel, maar een constatering.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef opgebaarde het volgende:
Ja gelukkig wel. Net zoals er ook al berichten voor andere bekende Nederlanders of internationale bekendheden klaar staan. Dat is toch net goed?
Ja, als je het ziet aankomen is het minder erg inderdaad. Ga toch naar ONZ, man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
smerig dat hij dat voor zichzelf heeft gehouden
Inderdaad, dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
smerig dat hij dat voor zichzelf heeft gehouden
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat hij in Delft wordt bijgezet..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vraag me nu gelijk af of Friso bij wordt gezet in Delft en/of de verbouwing van de kelder nu uitgesteld wordt..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Want als jou natuurlijk zoiets overkomt sta je over 8 maanden gewoon weer op en ga je lekker windsurfen op Sint-Maarten en net doen of er niets gebeurt is.
Kansloze, kortzichtige mensen.
Gvdquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoorde dat het een publiciteitsstunt was, hij was laatst nog gespot bij de indoor skibaan in bottrop hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Gestopt met sondevoeding dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij werd toch niet meer beademend?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)iet-zoveel-meer-doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |