Dat zijn er wel meer in dit topic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Compleet overbodig deze opmerking dus.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef trovey het volgende:
Hij kan natuurlijk ook gewoon normaal zijn overleden hè, al die mensen die er van uit gaan dat het actief beëindigd is terwijl zijn broer gewoon op vakantie is gegaan.Mensen in coma komen ook wel gewoon te overlijden, gewoon omdat ze lichamelijk er niet beter op worden tijdens die coma.
Ik ga niet fietsen. Ik zeg gewoon dat ik het ongepast vind om te suggereren dat de stekker eruit is getrokken (cq. bewust op de dag na de verjaardag van Mabel) zolang de precieze toedracht van het overlijden niet bekend is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Jian het volgende:
[..]
ga jij toch fietsen met je niet gepast, dit soort topics zitten vol met speculatie, hoe lang loop jij hier nu rond.
Men heeft dat gevoel omdat hij kort geleden terug naar Nederland is gekomen, waarbij euthanasie niet mogelijk was in Engelandquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef trovey het volgende:
Hij kan natuurlijk ook gewoon normaal zijn overleden hè, al die mensen die er van uit gaan dat het actief beëindigd is terwijl zijn broer gewoon op vakantie is gegaan.Mensen in coma komen ook wel gewoon te overlijden, gewoon omdat ze lichamelijk er niet beter op worden tijdens die coma.
Mensen in een waakcoma overleiden meestal na ca 2 jaar aan een longen ontsteking.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef trovey het volgende:
Dat kan hij toch hebben laten vastleggen. Niet dat ik denk dat daar sprake van is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]![]()
____!!!!!!
Euthanasie kan alleen met toestemming, hoe wou hij die geven in coma?
Hij lag al meer dan een jaar in coma, niets vreemd dat zijn lichaam het op een natuurlijke manier gewoon heeft opgegeven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Men heeft dat gevoel omdat hij kort geleden terug naar Nederland is gekomen, waarbij euthanasie niet mogelijk was in Engeland
Nee dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Mensen in een waakcoma overleiden meestal na ca 2 jaar aan een longen ontsteking.
ben ervan overtuigd dat dit nu ookis gebeurd.
Ja, allemaal bij Friso langs gaan en dan de volgende dag gaan vertellen dat het geen actieve levensbeëindiging was ......... Misschien hebben anderen wel eerder afscheid genomen. Maar ik weet het ook niet en ga er ook niet over door want dan wordt Elfletterig boos.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de rest van de familie op vakantie... no way... ze zouden op zijn minst allemaal afscheid hebben genomen lijkt me...
Hij zit die baard al een tijdje te kweken hoor, had die vorige week ook al.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Die journaallezer was ook niet voorbereid denk ik... heeft ook niet echt een outfit aan om dit nieuws te brengen + ongeschoren
Dan heeft die lang niet gepresenteerdquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Die journaallezer was ook niet voorbereid denk ik... heeft ook niet echt een outfit aan om dit nieuws te brengen + ongeschoren
Tuurlijk, jonge knul in de bloei van zijn leven laat zoiets vastleggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan hij toch hebben laten vastleggen. Niet dat ik denk dat daar sprake van is.
Kan ook zijn om juist die schijn van geplanned te voorkomenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee, Alex en Máxima op vakantie. Dit is niet geplanned
Uiteraard maar men rekent snel en graag 1+1 = ...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij lag al meer dan een jaar in coma, niets vreemd dat zijn lichaam het op een natuurlijke manier gewoon heeft opgegeven.
Net als die opmerking dat WA en Max waarschijnlijk wel terug zullen komen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef TheVulture het volgende:
NOS: "Hij heeft nog wel de verjaardag van Mabel kunnen vieren"
Mijn god
Nou lijkt me niet. Ik heb zelf euthanasie van zeer dichtbij (mijn moeder) meegemaakt, en dat gaat zo echt niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook zijn om juist die schijn van geplanned te voorkomen
Dat Alex en Maxima het wisten en voor hun vakantie al afscheid hebben genomen en nu terug komen voor de uitvaart en om hun familie bij te staan.
OMGquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god
Extra verse lucht in de kamer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god
Nee die ongeschoren-bek-look is in bij de NOS. Zo'n andere sportnieuwslezer heeft dat ook alquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |