Over een week lig ik alweer een uurtje of wat in m'n eigen bedje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:35 schreef Sino_Ganti het volgende:
Over een week ben ik alweer op weg naar huis
Gewoon verkopen voor de helft, iedereen blij!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:42 schreef WeezerButler het volgende:
the Countdown is nu echt begonnen. Matjes en tent gisteren weer gespot.
Extra luxe probleem ; vriend met wie ik ga heeft 2 kaartjes op 3fm gewonnen en moet ze nog kwijt :-)
Gaat hem niet makkelijk lukken denk ik.
Ennn, vannacht de 1e LL droom gehad. Liep helemaal lost te dwalen bij de BravoIedereen liep in het zwart, beetje Harry Potter stylee
's Ochtends aan die vieze saucijzenbroodjes, waar je instant maagzuur van krijgtquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Sochtends gewoon aan de Döner zitten
quote:Dinsdag 13 augustus om 10.00u gaan de allerlaatste 250 kaarten voor Lowlands 2013 in de verkoop.
Het betreft ongeldig gemaakte kaarten uit de zwarthandel en enkele achtergehouden kaarten. Per persoon mogen maximaal twee kaarten worden gekocht.
De verkoop vindt alleen plaats via Ticketmaster en op 13 augustus wordt een rechtstreekse link naar de webshop op lowlands.nl geplaatst.
Heb je zelf een kaart in de zwarthandel gekocht? Kijk op lowlands.nl voor meer info.
Zo staat hij er ook in... 2 voor de prijs van 1. Als ie zijn eigen kaartje terug heeft is't al OKquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Gewoon verkopen voor de helft, iedereen blij!
Ik twijfel over nog heel veel dingen en heb maar besloten te zien waar het schip zal stranden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn jullie al over de dilemma's heen?
Ik ga toch voor NIN ipv Disclosure.
En TEED gaat het winnen van Bonobo.
Nu twijfel ik nog tussen het feest van Dizzee Rascal, of de rust van Nick Cave... gaat toch de laatste worden denk ik.
Vorig jaar met een maatje geweest en wij stonden er gelijk in. Zonder programma en plan struinden we het terrein af ipv doelmatig alles af te werken, de enige keer dat we iets plande was omdat de buurvrouwen perse Ben Howard wouden zien.. Je mist misschien dingen maar je komt ook optredens tegen die zeer tof waren welke je anders nooit gezien zou hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu twijfel ik nog tussen het feest van Dizzee Rascal, of de rust van Nick Cave... gaat toch de laatste worden denk ik.
Haha, ik zat met hetzelfde maar ik ga voor Disclosure en Dizzee Rascalquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Bevestigd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef Jazzmaster het volgende:
Mensen, hoe zit het tegenwoordig met eigen bier op de camping? Ik was er vorig jaar niet bij en toen hoorde ik dat je geen bier meer het terrein op mocht nemen als je al een bandje had. Wie kan dit bevestigen dan wel ontkennen?
Da's mijn op 1 na grootste. Het wordt B&F. Ook omdat ik nog nooit met iemand van BOH in een band heb gespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:59 schreef peaceman het volgende:
Grootste dilemma voor mij is:
Band of horses(al gezien) of beans & fatback
Beide erg leuk vind ik.
Om die reden heb ik besloten maar gewoon geen bands te gaan zienquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's mijn op 1 na grootste. Het wordt B&F. Ook omdat ik nog nooit met iemand van BOH in een band heb gespeeld.
Als je gecontroleerd wordt wel denk ik. Had vorig jaar volgens mij 28 liter op een steekwagen staan, niet gecontroleerd maar was ook van 3 personen. Denk niet dat ze dan moeilijk hadden gedaan over 24 van die 28 literquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef kurk_droog het volgende:
Qua bier ook, als je 16 liter hebt...gaan ze dan moeilijk doen?
Ja...is voor 2 personen maar mijn maatje komt vanavond pas aan na zijn werkquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je gecontroleerd wordt wel denk ik. Had vorig jaar volgens mij 28 liter op een steekwagen staan, niet gecontroleerd maar was ook van 3 personen. Denk niet dat ze dan moeilijk hadden gedaan over 24 van die 28 liter
woehoeequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef bulbjes het volgende:
Wisten jullie dat we (naja, jullie) genoemd zijn op de Lowlove app? Bij t onderwerp Kees van Hondt van 5 aug wordt er in het artikel doorgelinkt naar 'Fok!forum', naar pagina 4 van een slowchat hier die al dicht is, die ff deels over Kees van Hondt ging.
Gewoon 1x kapot gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:13 schreef Jazzmaster het volgende:
[..]
Matige ontwikkeling. Dat wordt de eerste keer lopen dus alleen een tent en Schult mee.
Gewoon met de luchtballon op C3 landenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een grote ballon met helium en dan alles daar aan hangen zou wel een idee zijn![]()
Ik laat alles via een drone binnenvliegen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een grote ballon met helium en dan alles daar aan hangen zou wel een idee zijn![]()
Dat was toch op lowlands ook een keer maar dan met pillen? En dat er een mat partij was omdat iemand z'n tentje op de spot had gezet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat was toch op het Werchter terrein welleens gebeurt? Dat ze paar weken van te voren wat bier hadden begraven?
Dan sleept je maatje toch ook een flink stapel bier nog mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja...is voor 2 personen maar mijn maatje komt vanavond pas aan na zijn werk
Als je bij de controle eruit gepikt wordt is de kans zeer groot dat je de helft achter moet laten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef kurk_droog het volgende:
Qua bier ook, als je 16 liter hebt...gaan ze dan moeilijk doen?
Staat ar bij de ingang geen bekertjes kraampje dan mag hij alles in cups meeslepen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zuip je alles maar voor de poort op. Als je de dijk zo gezellig vind, is de rij dat ook.
Ik zag een paar jaar geleden drie gasten in tien minuten een fles wodka achterover gooien die ze niet mee mochten nemen. Ik vermoed dat hun tentje niet heel goed stond.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Huh? Gewoon uit blik drinken tot je binnen de marge zit en dan naar binnen gaan.
Dat is wel aardig laat, misschien lukt C4 dan nog. 12u-2u op de dijk voor Camping 1/2/3 is wat beterquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef Byte_Me het volgende:
Het is voor mij echt lang geleden dat ik op lowlands ben geweest, ik denk een jaar of 5
Vandaar dat ik niet precies meer weet hoe het allemaal zit. Wat is een beetje handige aankomsttijd, zodat je niet een eeuw in de rij staat maar nog wel op camping 1/2/3/4 kunt staan? 4 uur 's middags, gaat dat nog?
Er mag geen glas mee het terrein opquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:38 schreef richolio het volgende:
Glas meenemen de camping op? Mag dat?
We hebben hier namelijk nog een fles champagne staan en ik dacht dat het leuk zou zijn om hem de eerste nacht open te poppenLang genoeg gewacht op een goed moment om m te openen
Verdumdquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:39 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Er mag geen glas mee het terrein op
Nee, maar ze vullen welquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Sino_Ganti het volgende:
Maar die pannenkoeken zijn toch helemaal niet bijzonder?
heb wel wat beters te doen daarquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:57 schreef Iwanius het volgende:
Lui, er is tijdens zo een Festival altijd een booth van de media.
Ik neem aan ook bij LowLands. Wat zou het zijn om met zijn allen eens die booth te belagen en het tot je eigendom te claimen? Bedoel zoveel toeschouwers kan een een beveiliger daar niet aan.
Zeg dat welquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:00 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
heb wel wat beters te doen daar
Uhm, dat is bij de zwarte cross vaste prik, gaan daar honderden trayen en kratten pils de grond inquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat was toch op het Werchter terrein welleens gebeurt? Dat ze paar weken van te voren wat bier hadden begraven?
Serieus?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:42 schreef friekin_ het volgende:
Hebben ze op ll ook gedaan maar zewaren vergeten dat er met metaaldetectoren gelopen wordt.de crew heeft het opgegraven en een briefje ervoor terug geplaatst : bedankt, ze smaakten heerlijk.
quote:of is Hanneke bang dat Suzanne het hele weekend aan het kwarkkanon van Mark gaat lurken?
Dit inderdaad, kutrelatie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:04 schreef AMDB het volgende:
Mark moet oppassen![]()
De dag dat ik een vriendin krijg die me vertelt dat ik niet naar LL mag is de dag dat ze m'n vriendin niet meer is
Is toch veels te onbekend.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Publieksfavorieten volgens Lowlove:
01. Editors
02. De Jeugd van Tegenwoordig
03. Major Lazer
04. Franz Ferdinand
05. The Lumineers
06. The Opposites
07. Disclosure
08. Tom Odell
09. Seasick Steve
10. Crystal Fighters
Verassend toch wel geen Slayer/Nine Inch Nails/Nick Cave
Niet verrassend aan, de oudere jongeren doen niet zoveel met de nieuwe media, dus daarom krijgt de oude lullen bands ook geen hoge plaats daar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Publieksfavorieten volgens Lowlove:
01. Editors
02. De Jeugd van Tegenwoordig
03. Major Lazer
04. Franz Ferdinand
05. The Lumineers
06. The Opposites
07. Disclosure
08. Tom Odell
09. Seasick Steve
10. Crystal Fighters
Verassend toch wel geen Slayer/Nine Inch Nails/Nick Cave
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef AMDB het volgende:
OMG
http://www.geenstijl.nl/m(...)ar_lowlands_van.html
Of het is vreemd dat ze de headliners zijn..............quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De 2 Alpha headliners niet in de top 10 is op zn minst wel vreemd te vinden.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aangezien er ook geen naprogramma's meer zijn in de Alpha, lijkt het mij dat ze er meer aan doen om dat gedeelte van het terrein nog eerder leeg te krijgen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
kan dat oranje haar van Lonaa nu eigenlijk nog wel?
Jij ging dit jaar toch niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef MaJo het volgende:
Jeez wat gaat het hard hierallemaal slap geouwehoer dat wel
![]()
Ik ga voor Disclosure ipv NIN trouwens, lekker dansen
Geen aanrader dus? Heb hem nog niet gezien...quote:
Moah het brengt je in de sfeer. Maar het zulks duidelijke 14-jarige meisjes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen aanrader dus? Heb hem nog niet gezien...
quote:Gaan mensen hier weer lekker op tijd donderdag op de dijk staan?
Heb vanmiddag even wat goedkope schoentjes gehaald, stoeltje, luchtbed.... Nog wat bier en ik ben er helemaal klaar voor! Grolsch is deze week in de aanbieding bij de AH!
En je moeder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef So_Surreal het volgende:
Lowlands, dat is toch dat feest voor die alto's, hipsters, werkloze, junks, alcoholisten etc ?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef So_Surreal het volgende:
Nee geintje, misschien moet ik zoiets ook maar eens checken.
Probleem is alleen meer dat mijn vrienden bijna alleen maar van elektronische muziek houden, en dat is er niet echt veel toch ?
Fucking veel. Ik ga bijna alleen maar voor de electro/edm/minimal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef So_Surreal het volgende:
Nee geintje, misschien moet ik zoiets ook maar eens checken.
Probleem is alleen meer dat mijn vrienden bijna alleen maar van elektronische muziek houden, en dat is er niet echt veel toch ?
Gaat stuk, is een gesjouw en wordt gejat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef Zocalo het volgende:
Is een klapstoeltje echt een aanrader? Lijkt me zo'n gesjouw
Dat is allang niet meer zo. Lowlands is nu voor de brildragende hipsters die erbij willen horen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef So_Surreal het volgende:
Lowlands, dat is toch dat feest voor die alto's, hipsters, werkloze, junks, alcoholisten etc ?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef µ het volgende:
[..]
Gaat stuk, is een gesjouw en wordt gejat.
Oranje haar kan altijd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
kan dat oranje haar van Lonaa nu eigenlijk nog wel?
Altijd terug in je tent leggen als je weg gaat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef µ het volgende:
[..]
Gaat stuk, is een gesjouw en wordt gejat.
Zeker doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef Zocalo het volgende:
Is een klapstoeltje echt een aanrader? Lijkt me zo'n gesjouw
twitter:Weerprimeur twitterde op maandag 12-08-2013 om 19:13:07#Lowlands wordt waarschijnlijk weer de traditionele modderpoel. Wat sneu zeg. reageer retweet
nee nee, die heeft hetzelfde probleem, bedoel meer als smoes tegen die securityquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan sleept je maatje toch ook een flink stapel bier nog mee.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Aanrader hoor. Staat heel relaxed op het podium en geeft een leuke show weg zonder MC gezeik.
Alpha zal zwarte strepen krijgen in plaats van geelquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef rubbereend het volgende:
Is Lowlands nog niet afgelast vanwege Friso of gaan we met rouwbanden rondlopen?
Die is al overleden op het moment dat hij 20 minuten bedolven was en daarna nog 45 gereanimeerd werd voordat er weer zuurstof in omloop kwam in zijn lichaam...quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef rubbereend het volgende:
Is Lowlands nog niet afgelast vanwege Friso of gaan we met rouwbanden rondlopen?
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef louter_genieten het volgende:
zal het moeilijk worden kaarten nog te verkopen?
Nja, er zijn er heel veel in Amsterdam en rond Utrecht maar regio Den Haag bijvoorbeeld al veel minder dus misschien ook daar van afhankelijk...maar latig sowieso wel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef louter_genieten het volgende:
Mwah, toen ik de eerste keer ging bestonden de vroege vogel tickets nog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef louter_genieten het volgende:
mja merk het ook inderdaad. Sowieso triest dat mensen kaarten moeten kopen zonder programering. kan niet door premaster planning helaas
Vanaf 2 uur dus idd.quote:Pendelbussen vanaf de NS stations Lelystad en Dronten
Vanaf de NS-stations Lelystad en Dronten rijden gratis pendelbussen van en naar het festivalterrein. Dienstregeling: donderdag 14:00-23:00 uur; vrijdag t/m zondag 09:15-23:00 en maandag 08:00-14:00, in beide richtingen. Je wordt netjes recht voor de entree afgezet: handig! Check bij de infostands de meest actuele stand van zaken.
Wat een wereldvreemd nerdje ben jij toch ook he. Je gaat vast niet naar lowlands of wel?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:57 schreef Iwanius het volgende:
Lui, er is tijdens zo een Festival altijd een booth van de media.
Ik neem aan ook bij LowLands. Wat zou het zijn om met zijn allen eens die booth te belagen en het tot je eigendom te claimen? Bedoel zoveel toeschouwers kan een een beveiliger daar niet aan.
Moet je nou echt serieus lachen om dat mongolide kakhiel?quote:
Kakhielquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Moet je nou echt serieus lachen om dat mongolide kakhiel?Ik snap echt niet dat mensen dat humor vinden. Wat een drama.
tuurlijk welquote:
Ik vrees dat je per dag moet betalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:31 schreef Flavio1984 het volgende:
Ik heb begrepen dat je op het festivalterrein zelf kluisjes kan huren. Kan je dat kluisje gewoon houden voor de duur van het festival. M.a.w.: Als ik de eerste dag bepaalde spullen mee binnenkrijg, kan ik die dan gewoon het hele weekend in de locker laten laten zitten of moet de locker op het einde van de dag terug leeg zijn?
Kijk wat de gemiddelde prijs is en ga daar vijf euro onder zitten. Dus nu 135. Dan ben je ze zo kwijt. Als je er de volle mep voor wilt wens ik je veel succes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef louter_genieten het volgende:
Ticketswap.nlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:16 schreef JaimyLee het volgende:
Tyfus ticketmaster!
Word ik om 5 voor tien wakker gebeld door iemand die in Frankrijk zit en eerder terug komt, of ik nog een kaartje kon regelen. Stipt 10 uur was ik zonder wachtrij en moeite er meteen doorheen, meteen een ticket gereserveerd. Bij inloggen daarna een technische fout en kaartje weg..
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ticketswap.nl
Genoeg kaartjes onder kostprijs, en betrekkelijk veilig.
Heel veilig zelfs, ik heb er 1 opstaan. Onder de kostprijs zelfsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ticketswap.nl
Genoeg kaartjes onder kostprijs, en betrekkelijk veilig.
Weet iemand dit zeker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:45 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ik vrees dat je per dag moet betalen.
2 jaar geleden kluisje genomen. Volgens mij moet je vooraf een bedrag (circa 45 euro betalen) dat is een deel borg en de huur voor 3 dagen. Dus al je je sleutel weer gaat inleveren krijg je de borg terug.quote:
je kan gewoon voor het hele weekend huren. Maar bepaalde spullen mee het festivalterrein op neem ik aan? Afgelopen jaren stonden de kluisjes naast de ingang, maar nog wel aan de kant van de campings, dus dan zal je als nog elke dag naar binnen moeten smokkelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:31 schreef Flavio1984 het volgende:
Ik heb begrepen dat je op het festivalterrein zelf kluisjes kan huren. Kan je dat kluisje gewoon houden voor de duur van het festival. M.a.w.: Als ik de eerste dag bepaalde spullen mee binnenkrijg, kan ik die dan gewoon het hele weekend in de locker laten laten zitten of moet de locker op het einde van de dag terug leeg zijn?
Welk kaartje ben je nu aan het verkopen dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:25 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Heel veilig zelfs, ik heb er 1 opstaan. Onder de kostprijs zelfs(voordat ik hier als proleet te boek kom te staan)
Van Richard (hij heeft zelf kaartjes gewonnen en heeft z'n e-ticket die ik kocht voor hem niet meer nodig:-0quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welk kaartje ben je nu aan het verkopen dan?
Ah ook al zo goed bezigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:55 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Van Richard (hij heeft zelf kaartjes gewonnen en heeft z'n e-ticket die ik kocht voor hem niet meer nodig:-0
Die van die 3 meiden waarvan één met zeer kort pittig kapsel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef theodoor9 het volgende:
Even die teledoc kijken, heerlijk die brug-steekwagen scene!
Perfect weer dus!..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:01 schreef friekin_ het volgende:
Weerbericht (2): 20 graden met een spatje regen
De weersvoorspellingen voor het Lowlandsweekeinde blijven redelijk goed. Niet heel erg zonnig, maar wel net boven de 20 graden en slechts een spatje regen.
Over donderdag zijn de weersvoorspellers het wel eens. We kunnen de tent opzetten onder een klein zonnetje met temperaturen van 22 graden (aldus Weerplaza) tot 24 graden (Weeronline). Regen valt er die dag niet of nauwelijks.
De dagen daarna wordt het langzaamaan wel ietsje minder. Vooral op zondag lijken we toch wel te moeten rekenen op wat regen, Buienradar houdt het zelfs op 83 procent kans op regen. Er zou zo’n 4 tot 8 mm regen kunnen vallen. Daardoor daalt de temperatuur vanaf donderdag elke dag ongeveer een graad.
Waarom zou je je drugs in een kluisje stoppen? Dat lijkt me t domste ooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:31 schreef Flavio1984 het volgende:
Dit inderdaad/quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je je drugs in een kluisje stoppen? Dat lijkt me t domste ooit.
Dikke vette tetten!quote:
Het regent nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog 2 dagen![]()
Maar ik zou het liefst nou al wegrijden
Werk je daar?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zit jij al in Biddinghuizen?
Zit in Harderwijk, het kwam net met bakken uit de lucht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zit jij al in Biddinghuizen?
Oef, hoop toch wel dat ik wel droog mijn tentje op kan zetten. Daarna zal het mij een worst wezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:18 schreef SvenM het volgende:
[..]
Zit in Harderwijk, het kwam net met bakken uit de lucht.
Overigens is de lucht nu weer blauwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Oef, hoop toch wel dat ik wel droog mijn tentje op kan zetten. Daarna zal het mij een worst wezen.
Word de hype van het weekend hoor, maak gelijk even een facebookpagina aan.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Word de hype van het weekend hoor, maak gelijk even een facebookpagina aan.
Ik werk in Amersfoort, er komt weer een leuk pakketje wolken aan richting de polderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:19 schreef SvenM het volgende:
[..]
Overigens is de lucht nu weer blauw.
Ja overlap met Chvrchesquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef WeezerButler het volgende:
Keizin in Moderat in de Brabotent btw. Gaat een hoogtepuntje worden. Dikke plaat die 2e
Get Freequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zit nu wat Major Lazer live materiaal te kijken. Best wel ordinaire house muziek wat die mannen draaien. Maar wel feest zo te zien.
True enorm vette plaat, enorm knap geproduceerd ook. Het stuk waar ze in die bal gaan lopen ziet er wel vet uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Get Free![]()
wat een anthem is dat !!
Da's alleen zoo Flaming Lips 2008quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
True enorm vette plaat, enorm knap geproduceerd ook. Het stuk waar ze in die bal gaan lopen ziet er wel vet uit.
Voor mijn tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's alleen zoo Flaming Lips 2008
Wat ik zei hele platte muziek en technisch niks speciaals. Maar wel een leuk schouwspel. Ik zou voor moderat of editors gaan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zit nu wat Major Lazer live materiaal te kijken. Best wel ordinaire house muziek wat die mannen draaien. Maar wel feest zo te zien.
Stukje Major Lazer daarna op tijd naar Editorsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:47 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Wat ik zei hele platte muziek en technisch niks speciaals. Maar wel een leuk schouwspel. Ik zou voor moderat of editors gaan!
Voor de ingang. En iedereen moet de brug over. Tenzij op lame camping.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:49 schreef fathank het volgende:
Waar word je eigenlijk afgezet als je met de pendelbussen komt? Moet je dan ook de brug over?
Bij de ingang van de campings net voorbij de rotonde. En ja, daar moet je ook de brug over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:49 schreef fathank het volgende:
Waar word je eigenlijk afgezet als je met de pendelbussen komt? Moet je dan ook de brug over?
Ik kan het me neit meer precies voor de geest halen, wordt m'n 2e keer. 1e keer was in 2007 dus niet alles even helder meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Je moet altijd de brug over. (behalve de backstage gasten niet waarschijnlijk).
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan het me neit meer precies voor de geest halen, wordt m'n 2e keer. 1e keer was in 2007 dus niet alles even helder meer
Omdat ik er vanuit ging dat de kluisjes aan de kant van het festivalterrein waren. In dat geval hoef je alles maar één keer aan balzweet bloot te stellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je je drugs in een kluisje stoppen? Dat lijkt me t domste ooit.
twitter:Lowlover twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 11:54:02Ook zo benieuwd wat je in het Spookhuis bij Lake Lowlands te zien krijgt? Hier een voorproefje http://t.co/gmhsF4D8JZ #LL13 reageer retweet
ik durf nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:Lowlover twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 11:54:02Ook zo benieuwd wat je in het Spookhuis bij Lake Lowlands te zien krijgt? Hier een voorproefje http://t.co/gmhsF4D8JZ #LL13 reageer retweet
Nee gaat best wel snel, er is niemand anders op de afdeling dus staat mijn iPod op shuffle.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat de tijd bij jullie nu ook zo langzaam
Het word dezelfde setlistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Editors @ Sziget
Ik hoop ook op zo'n setlist
Ja, uitzendgemist.nlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:24 schreef theodoor9 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de TV-uitzendingen dit weekend?
Zoeken is wel lastig of niet? http://www.nederland3.nl/programma/lowlands-2013-1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Flauw.. Maar daar was nog niks over bekend gemaakt ofwel?
Sorryquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Flauw.. Maar daar was nog niks over bekend gemaakt ofwel?
een pak sultanasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Wat nemen jullie nou aan voedsel mee? Ik ga niet met zo'n gaspitje en knakworsten zitten kloten..
Witte bolletjes, mayo en knakworsten! Koudquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Wat nemen jullie nou aan voedsel mee? Ik ga niet met zo'n gaspitje en knakworsten zitten kloten..
Worstenbroodjes voor donderdag, de rest koop ik wel op het terrein.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Gaspitje met knakworsten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Maat van mij neemt gasstelletje mee, de ander brood, de ander eieren etcquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Niks. Het eten op lowlands is veel te lekker om zelf te gaan lopen kutten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
dit dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niks. Het eten op lowlands is veel te lekker om zelf te gaan lopen kutten.
Uhuquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef SvenM het volgende:
[..]
Zoeken is wel lastig of niet? http://www.nederland3.nl/programma/lowlands-2013-1
Ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niks. Het eten op lowlands is veel te lekker om zelf te gaan lopen kutten.
Mjah, hooguit een paar koekjes voor als je net wakker bent ofzoquote:
4. Voor elke dag na donderdag éénquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:14 schreef isgeschiedenis het volgende:
Hoeveel schone ondergoed nemen jullie mee?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef Flavio1984 het volgende:
[..]
Omdat ik er vanuit ging dat de kluisjes aan de kant van het festivalterrein waren. In dat geval hoef je alles maar één keer aan balzweet bloot te stellen.
Niet, steel wel één ondergoedje van degene waarmee ik heb liggen batsen. Ondergoedje stelen in de ochtend en dan heel snel de tent uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:14 schreef isgeschiedenis het volgende:
Hoeveel schone ondergoed nemen jullie mee?
Zal je beeldig staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef willemwaus het volgende:
Niet, steel wel één ondergoedje van degene waarmee ik heb liggen batsen. Ondergoedje stelen in de ochtend en dan heel snel de tent uit
Wel schoon ondergoed he, smeerlapquote:
vroeger stond er altijd vanaf 18.00 uurquote:
8 Liter vocht, hoe je dit invult mag je zelf weten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef mr-green het volgende:
even vraagje tussendoor: hoeveel bier mag je ook alweer naar de camping meenemen?
Krijg je dan geen hoge stem doordat het stringetje je ballen afknijpt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wel schoon ondergoed he, smeerlap
Ja, jezus, wat moet ik hier nou weer op antwoordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Krijg je dan geen hoge stem doordat het stringetje je ballen afknijpt.
Naar waarheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja, jezus, wat moet ik hier nou weer op antwoorden
Je hebt me zeker gezien op 1 van die webcam sites?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Naar waarheid.
Ik vermoed namelijk dat je dit al vaker hebt gedaan/dit nu op dit moment aan het doen bent.
Hoge stem modus aan// ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja, jezus, wat moet ik hier nou weer op antwoorden
Frisse!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chickies hosselen op Lowlands, het is nog niet zo gemakkelijk, zelfs niet als je bekend bent. Alhoewel, bekend?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chickies hosselen op Lowlands, het is nog niet zo gemakkelijk, zelfs niet als je bekend bent. Alhoewel, bekend?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
vrijdag? niet heel lang dan heb je al n halve dag gemistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:30 schreef JaimyLee het volgende:
Hoe lang zal de rij voor de ingang ongeveer zijn op vrijdag rond een uur of 19?
Oplaadpunten tegen betaling. Laatste jaren was er ook een Hi! oplaadstand waar je met een eigen lader of gehuurde lader kon opladen. Maar of die er ook dit jaar is, is mij onbekend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:10 schreef whosvegas het volgende:
Op de Lowlands site staat dat je je telefoon kunt opladen op het terrein.
Hoe is dit geregeld? En staan er lange wachtrijen? Geen zin om er lang voor in de rij te staan en nog langer te wachten totdat mijn telefoon is opgeladen
Denk dat ik m'n telefoon maar zoveel mogelijk uit zet (en alleen aan zet, als ik mensen aan het zoeken ben)
Als die mensen daar hetzelfde over denken en jou niet aan het zoeken zijn kan dat best lastig worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:10 schreef whosvegas het volgende:
Denk dat ik m'n telefoon maar zoveel mogelijk uit zet (en alleen aan zet, als ik mensen aan het zoeken ben)
quote:Hi Plug & Play
Op Pinkpop, Solar Weekend en Lowlands kom je Hi tegen met de Hi Plug & Play stand: met 300 oplaadpunten en waar mogelijk ook wifi! Verder kun je los met je dagelijkse online activiteiten, maar dan offline. Je foto’s maak je met Festigram, stuur een kaartje met de Slow Message Service en ontmoet nieuwe mensen met Chatroulette.
Tegen betalingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:13 schreef portie het volgende:
[..]
Oplaadpunten tegen betaling. Laatste jaren was er ook een Hi! oplaadstand waar je met een eigen lader of gehuurde lader kon opladen. Maar of die er ook dit jaar is, is mij onbekend.
alleen bij het officiële oplaadpunt kost het een muntje geloof ik. Neem gewoon sowieso je oplader mee. Maar uitzetten is natuurlijk het zuinigst. Sowieso is het handig om alle onnodige functies op je telefoon uit te zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Tegen betaling
Zet mijn telefoon wel zo veel mogelijk uit
Niet alle leuke dingen gelijk op Facebook zettenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef Faazz het volgende:
Crapnokia met 2wkn batterijduur. Prima toch..
Op Lowlands gaan internetten
buienradarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef Faazz het volgende:
Crapnokia met 2wkn batterijduur. Prima toch..
Op Lowlands gaan internetten
het grapje niet snappenquote:
die kluisjes van een paar jaar terugquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:14 schreef rubbereend het volgende:
buiten dat heb je op meerdere plekken op het terrein plekken waar een berg stopcontacten staan. Vaak in van die lege kabelhaspels. Daar kan je gewoon gratis inpluggen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
De tent even proef op gezet in de woonkamer (altijd handig, staan we daar hopelijk niet voor verassingen) Voorpret alom!
Same here, 2,10 meter bleek dus zonder de enorme voortent-luifel-dinges te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb vandaag precies hetzelfde gedaan. Hij is groter dan verwacht
8 liter, 5 gram dacht ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
hoeveel drank/wiet mag je tegenwoordig nog meenemen?
wat ik me nog herinner van een gesprek met de beveiliging is "voor eigen gebruik" Dus een aantal grammen per dag. Dus als je een gram of 15 bij je hebt doen ze niet moeilijk maar sleep je veel mee beschouwen ze het als handel en dat mag zeker niet. Het zal dus niet op een paar gram aankomen. Maar je snap wel wanneer het er als veel uitzietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
hoeveel drank/wiet mag je tegenwoordig nog meenemen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef JaimyLee het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe duur de partytenten in de Hema campingwinkel zijn?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
En ik ga morgen pas m'n tas in pakken. Komt wel goed. Morgen ook meteen even de nodige voedsel-, drank- en wietvoorraad in slaan.
er zouden ook nog meer oplaadpunten zijn dit jaar.. zei Eric in interview.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:14 schreef rubbereend het volgende:
buiten dat heb je op meerdere plekken op het terrein plekken waar een berg stopcontacten staan. Vaak in van die lege kabelhaspels. Daar kan je gewoon gratis inpluggen.
dat gebeuren met die stekkerdozen op een aantal plekken op het terrein werkt wel prima volgens mij. Dat kunnen ze relatief makkelijk op meer plekken doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
er zouden ook nog meer oplaadpunten zijn dit jaar.. zei Eric in interview.
Ik ben thuis, doodmoe. Maar ook mijn vakantie is begonnen!
tssssss waar haalt die man nu de tijd vandaanquote:
Vroeg ik me ook af. Maar ik ga het wel kijken/luisteren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssssss waar haalt die man nu de tijd vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |