Wel schoon ondergoed he, smeerlapquote:
vroeger stond er altijd vanaf 18.00 uurquote:
8 Liter vocht, hoe je dit invult mag je zelf weten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef mr-green het volgende:
even vraagje tussendoor: hoeveel bier mag je ook alweer naar de camping meenemen?
Krijg je dan geen hoge stem doordat het stringetje je ballen afknijpt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wel schoon ondergoed he, smeerlap
Ja, jezus, wat moet ik hier nou weer op antwoordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Krijg je dan geen hoge stem doordat het stringetje je ballen afknijpt.
Naar waarheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja, jezus, wat moet ik hier nou weer op antwoorden
Je hebt me zeker gezien op 1 van die webcam sites?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Naar waarheid.
Ik vermoed namelijk dat je dit al vaker hebt gedaan/dit nu op dit moment aan het doen bent.
Hoge stem modus aan// ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja, jezus, wat moet ik hier nou weer op antwoorden
Frisse!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chickies hosselen op Lowlands, het is nog niet zo gemakkelijk, zelfs niet als je bekend bent. Alhoewel, bekend?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chickies hosselen op Lowlands, het is nog niet zo gemakkelijk, zelfs niet als je bekend bent. Alhoewel, bekend?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
vrijdag? niet heel lang dan heb je al n halve dag gemistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:30 schreef JaimyLee het volgende:
Hoe lang zal de rij voor de ingang ongeveer zijn op vrijdag rond een uur of 19?
Oplaadpunten tegen betaling. Laatste jaren was er ook een Hi! oplaadstand waar je met een eigen lader of gehuurde lader kon opladen. Maar of die er ook dit jaar is, is mij onbekend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:10 schreef whosvegas het volgende:
Op de Lowlands site staat dat je je telefoon kunt opladen op het terrein.
Hoe is dit geregeld? En staan er lange wachtrijen? Geen zin om er lang voor in de rij te staan en nog langer te wachten totdat mijn telefoon is opgeladen
Denk dat ik m'n telefoon maar zoveel mogelijk uit zet (en alleen aan zet, als ik mensen aan het zoeken ben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |