Nee gaat best wel snel, er is niemand anders op de afdeling dus staat mijn iPod op shuffle.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat de tijd bij jullie nu ook zo langzaam
Het word dezelfde setlistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Editors @ Sziget
Ik hoop ook op zo'n setlist
Ja, uitzendgemist.nlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:24 schreef theodoor9 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de TV-uitzendingen dit weekend?
Zoeken is wel lastig of niet? http://www.nederland3.nl/programma/lowlands-2013-1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Flauw.. Maar daar was nog niks over bekend gemaakt ofwel?
Sorryquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Flauw.. Maar daar was nog niks over bekend gemaakt ofwel?
een pak sultanasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Wat nemen jullie nou aan voedsel mee? Ik ga niet met zo'n gaspitje en knakworsten zitten kloten..
Witte bolletjes, mayo en knakworsten! Koudquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Wat nemen jullie nou aan voedsel mee? Ik ga niet met zo'n gaspitje en knakworsten zitten kloten..
Worstenbroodjes voor donderdag, de rest koop ik wel op het terrein.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Gaspitje met knakworsten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Maat van mij neemt gasstelletje mee, de ander brood, de ander eieren etcquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Niks. Het eten op lowlands is veel te lekker om zelf te gaan lopen kutten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
dit dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niks. Het eten op lowlands is veel te lekker om zelf te gaan lopen kutten.
Uhuquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef SvenM het volgende:
[..]
Zoeken is wel lastig of niet? http://www.nederland3.nl/programma/lowlands-2013-1
Ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niks. Het eten op lowlands is veel te lekker om zelf te gaan lopen kutten.
Mjah, hooguit een paar koekjes voor als je net wakker bent ofzoquote:
4. Voor elke dag na donderdag éénquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:14 schreef isgeschiedenis het volgende:
Hoeveel schone ondergoed nemen jullie mee?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef Flavio1984 het volgende:
[..]
Omdat ik er vanuit ging dat de kluisjes aan de kant van het festivalterrein waren. In dat geval hoef je alles maar één keer aan balzweet bloot te stellen.
Niet, steel wel één ondergoedje van degene waarmee ik heb liggen batsen. Ondergoedje stelen in de ochtend en dan heel snel de tent uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:14 schreef isgeschiedenis het volgende:
Hoeveel schone ondergoed nemen jullie mee?
Zal je beeldig staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef willemwaus het volgende:
Niet, steel wel één ondergoedje van degene waarmee ik heb liggen batsen. Ondergoedje stelen in de ochtend en dan heel snel de tent uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |