Nee gaat best wel snel, er is niemand anders op de afdeling dus staat mijn iPod op shuffle.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat de tijd bij jullie nu ook zo langzaam
Het word dezelfde setlistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Editors @ Sziget
Ik hoop ook op zo'n setlist
Ja, uitzendgemist.nlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:24 schreef theodoor9 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de TV-uitzendingen dit weekend?
Zoeken is wel lastig of niet? http://www.nederland3.nl/programma/lowlands-2013-1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Flauw.. Maar daar was nog niks over bekend gemaakt ofwel?
Sorryquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Flauw.. Maar daar was nog niks over bekend gemaakt ofwel?
een pak sultanasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Wat nemen jullie nou aan voedsel mee? Ik ga niet met zo'n gaspitje en knakworsten zitten kloten..
Witte bolletjes, mayo en knakworsten! Koudquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Wat nemen jullie nou aan voedsel mee? Ik ga niet met zo'n gaspitje en knakworsten zitten kloten..
Worstenbroodjes voor donderdag, de rest koop ik wel op het terrein.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Gaspitje met knakworsten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Maat van mij neemt gasstelletje mee, de ander brood, de ander eieren etcquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
Niks. Het eten op lowlands is veel te lekker om zelf te gaan lopen kutten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Allrounder het volgende:
dit dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niks. Het eten op lowlands is veel te lekker om zelf te gaan lopen kutten.
Uhuquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef SvenM het volgende:
[..]
Zoeken is wel lastig of niet? http://www.nederland3.nl/programma/lowlands-2013-1
Ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niks. Het eten op lowlands is veel te lekker om zelf te gaan lopen kutten.
Mjah, hooguit een paar koekjes voor als je net wakker bent ofzoquote:
4. Voor elke dag na donderdag éénquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:14 schreef isgeschiedenis het volgende:
Hoeveel schone ondergoed nemen jullie mee?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef Flavio1984 het volgende:
[..]
Omdat ik er vanuit ging dat de kluisjes aan de kant van het festivalterrein waren. In dat geval hoef je alles maar één keer aan balzweet bloot te stellen.
Niet, steel wel één ondergoedje van degene waarmee ik heb liggen batsen. Ondergoedje stelen in de ochtend en dan heel snel de tent uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:14 schreef isgeschiedenis het volgende:
Hoeveel schone ondergoed nemen jullie mee?
Zal je beeldig staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef willemwaus het volgende:
Niet, steel wel één ondergoedje van degene waarmee ik heb liggen batsen. Ondergoedje stelen in de ochtend en dan heel snel de tent uit
Wel schoon ondergoed he, smeerlapquote:
vroeger stond er altijd vanaf 18.00 uurquote:
8 Liter vocht, hoe je dit invult mag je zelf weten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef mr-green het volgende:
even vraagje tussendoor: hoeveel bier mag je ook alweer naar de camping meenemen?
Krijg je dan geen hoge stem doordat het stringetje je ballen afknijpt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wel schoon ondergoed he, smeerlap
Ja, jezus, wat moet ik hier nou weer op antwoordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Krijg je dan geen hoge stem doordat het stringetje je ballen afknijpt.
Naar waarheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja, jezus, wat moet ik hier nou weer op antwoorden
Je hebt me zeker gezien op 1 van die webcam sites?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Naar waarheid.
Ik vermoed namelijk dat je dit al vaker hebt gedaan/dit nu op dit moment aan het doen bent.
Hoge stem modus aan// ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja, jezus, wat moet ik hier nou weer op antwoorden
Frisse!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chickies hosselen op Lowlands, het is nog niet zo gemakkelijk, zelfs niet als je bekend bent. Alhoewel, bekend?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chickies hosselen op Lowlands, het is nog niet zo gemakkelijk, zelfs niet als je bekend bent. Alhoewel, bekend?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
vrijdag? niet heel lang dan heb je al n halve dag gemistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:30 schreef JaimyLee het volgende:
Hoe lang zal de rij voor de ingang ongeveer zijn op vrijdag rond een uur of 19?
Oplaadpunten tegen betaling. Laatste jaren was er ook een Hi! oplaadstand waar je met een eigen lader of gehuurde lader kon opladen. Maar of die er ook dit jaar is, is mij onbekend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:10 schreef whosvegas het volgende:
Op de Lowlands site staat dat je je telefoon kunt opladen op het terrein.
Hoe is dit geregeld? En staan er lange wachtrijen? Geen zin om er lang voor in de rij te staan en nog langer te wachten totdat mijn telefoon is opgeladen
Denk dat ik m'n telefoon maar zoveel mogelijk uit zet (en alleen aan zet, als ik mensen aan het zoeken ben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |