Of het is vreemd dat ze de headliners zijn..............quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De 2 Alpha headliners niet in de top 10 is op zn minst wel vreemd te vinden.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aangezien er ook geen naprogramma's meer zijn in de Alpha, lijkt het mij dat ze er meer aan doen om dat gedeelte van het terrein nog eerder leeg te krijgen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
kan dat oranje haar van Lonaa nu eigenlijk nog wel?
Jij ging dit jaar toch niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef MaJo het volgende:
Jeez wat gaat het hard hierallemaal slap geouwehoer dat wel
![]()
Ik ga voor Disclosure ipv NIN trouwens, lekker dansen
Geen aanrader dus? Heb hem nog niet gezien...quote:
Moah het brengt je in de sfeer. Maar het zulks duidelijke 14-jarige meisjes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen aanrader dus? Heb hem nog niet gezien...
quote:Gaan mensen hier weer lekker op tijd donderdag op de dijk staan?
Heb vanmiddag even wat goedkope schoentjes gehaald, stoeltje, luchtbed.... Nog wat bier en ik ben er helemaal klaar voor! Grolsch is deze week in de aanbieding bij de AH!
En je moeder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef So_Surreal het volgende:
Lowlands, dat is toch dat feest voor die alto's, hipsters, werkloze, junks, alcoholisten etc ?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef So_Surreal het volgende:
Nee geintje, misschien moet ik zoiets ook maar eens checken.
Probleem is alleen meer dat mijn vrienden bijna alleen maar van elektronische muziek houden, en dat is er niet echt veel toch ?
Fucking veel. Ik ga bijna alleen maar voor de electro/edm/minimal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef So_Surreal het volgende:
Nee geintje, misschien moet ik zoiets ook maar eens checken.
Probleem is alleen meer dat mijn vrienden bijna alleen maar van elektronische muziek houden, en dat is er niet echt veel toch ?
Gaat stuk, is een gesjouw en wordt gejat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef Zocalo het volgende:
Is een klapstoeltje echt een aanrader? Lijkt me zo'n gesjouw
Dat is allang niet meer zo. Lowlands is nu voor de brildragende hipsters die erbij willen horen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef So_Surreal het volgende:
Lowlands, dat is toch dat feest voor die alto's, hipsters, werkloze, junks, alcoholisten etc ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |