Over een week lig ik alweer een uurtje of wat in m'n eigen bedje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:35 schreef Sino_Ganti het volgende:
Over een week ben ik alweer op weg naar huis
Gewoon verkopen voor de helft, iedereen blij!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:42 schreef WeezerButler het volgende:
the Countdown is nu echt begonnen. Matjes en tent gisteren weer gespot.
Extra luxe probleem ; vriend met wie ik ga heeft 2 kaartjes op 3fm gewonnen en moet ze nog kwijt :-)
Gaat hem niet makkelijk lukken denk ik.
Ennn, vannacht de 1e LL droom gehad. Liep helemaal lost te dwalen bij de BravoIedereen liep in het zwart, beetje Harry Potter stylee
's Ochtends aan die vieze saucijzenbroodjes, waar je instant maagzuur van krijgtquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Sochtends gewoon aan de Döner zitten
quote:Dinsdag 13 augustus om 10.00u gaan de allerlaatste 250 kaarten voor Lowlands 2013 in de verkoop.
Het betreft ongeldig gemaakte kaarten uit de zwarthandel en enkele achtergehouden kaarten. Per persoon mogen maximaal twee kaarten worden gekocht.
De verkoop vindt alleen plaats via Ticketmaster en op 13 augustus wordt een rechtstreekse link naar de webshop op lowlands.nl geplaatst.
Heb je zelf een kaart in de zwarthandel gekocht? Kijk op lowlands.nl voor meer info.
Zo staat hij er ook in... 2 voor de prijs van 1. Als ie zijn eigen kaartje terug heeft is't al OKquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Gewoon verkopen voor de helft, iedereen blij!
Ik twijfel over nog heel veel dingen en heb maar besloten te zien waar het schip zal stranden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn jullie al over de dilemma's heen?
Ik ga toch voor NIN ipv Disclosure.
En TEED gaat het winnen van Bonobo.
Nu twijfel ik nog tussen het feest van Dizzee Rascal, of de rust van Nick Cave... gaat toch de laatste worden denk ik.
Vorig jaar met een maatje geweest en wij stonden er gelijk in. Zonder programma en plan struinden we het terrein af ipv doelmatig alles af te werken, de enige keer dat we iets plande was omdat de buurvrouwen perse Ben Howard wouden zien.. Je mist misschien dingen maar je komt ook optredens tegen die zeer tof waren welke je anders nooit gezien zou hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu twijfel ik nog tussen het feest van Dizzee Rascal, of de rust van Nick Cave... gaat toch de laatste worden denk ik.
Haha, ik zat met hetzelfde maar ik ga voor Disclosure en Dizzee Rascalquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Bevestigd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef Jazzmaster het volgende:
Mensen, hoe zit het tegenwoordig met eigen bier op de camping? Ik was er vorig jaar niet bij en toen hoorde ik dat je geen bier meer het terrein op mocht nemen als je al een bandje had. Wie kan dit bevestigen dan wel ontkennen?
Da's mijn op 1 na grootste. Het wordt B&F. Ook omdat ik nog nooit met iemand van BOH in een band heb gespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:59 schreef peaceman het volgende:
Grootste dilemma voor mij is:
Band of horses(al gezien) of beans & fatback
Beide erg leuk vind ik.
Om die reden heb ik besloten maar gewoon geen bands te gaan zienquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's mijn op 1 na grootste. Het wordt B&F. Ook omdat ik nog nooit met iemand van BOH in een band heb gespeeld.
Als je gecontroleerd wordt wel denk ik. Had vorig jaar volgens mij 28 liter op een steekwagen staan, niet gecontroleerd maar was ook van 3 personen. Denk niet dat ze dan moeilijk hadden gedaan over 24 van die 28 literquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef kurk_droog het volgende:
Qua bier ook, als je 16 liter hebt...gaan ze dan moeilijk doen?
Ja...is voor 2 personen maar mijn maatje komt vanavond pas aan na zijn werkquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je gecontroleerd wordt wel denk ik. Had vorig jaar volgens mij 28 liter op een steekwagen staan, niet gecontroleerd maar was ook van 3 personen. Denk niet dat ze dan moeilijk hadden gedaan over 24 van die 28 liter
woehoeequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef bulbjes het volgende:
Wisten jullie dat we (naja, jullie) genoemd zijn op de Lowlove app? Bij t onderwerp Kees van Hondt van 5 aug wordt er in het artikel doorgelinkt naar 'Fok!forum', naar pagina 4 van een slowchat hier die al dicht is, die ff deels over Kees van Hondt ging.
Gewoon 1x kapot gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:13 schreef Jazzmaster het volgende:
[..]
Matige ontwikkeling. Dat wordt de eerste keer lopen dus alleen een tent en Schult mee.
Gewoon met de luchtballon op C3 landenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een grote ballon met helium en dan alles daar aan hangen zou wel een idee zijn![]()
Ik laat alles via een drone binnenvliegen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een grote ballon met helium en dan alles daar aan hangen zou wel een idee zijn![]()
Dat was toch op lowlands ook een keer maar dan met pillen? En dat er een mat partij was omdat iemand z'n tentje op de spot had gezet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat was toch op het Werchter terrein welleens gebeurt? Dat ze paar weken van te voren wat bier hadden begraven?
Dan sleept je maatje toch ook een flink stapel bier nog mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja...is voor 2 personen maar mijn maatje komt vanavond pas aan na zijn werk
Als je bij de controle eruit gepikt wordt is de kans zeer groot dat je de helft achter moet laten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef kurk_droog het volgende:
Qua bier ook, als je 16 liter hebt...gaan ze dan moeilijk doen?
Staat ar bij de ingang geen bekertjes kraampje dan mag hij alles in cups meeslepen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zuip je alles maar voor de poort op. Als je de dijk zo gezellig vind, is de rij dat ook.
Ik zag een paar jaar geleden drie gasten in tien minuten een fles wodka achterover gooien die ze niet mee mochten nemen. Ik vermoed dat hun tentje niet heel goed stond.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Huh? Gewoon uit blik drinken tot je binnen de marge zit en dan naar binnen gaan.
Dat is wel aardig laat, misschien lukt C4 dan nog. 12u-2u op de dijk voor Camping 1/2/3 is wat beterquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef Byte_Me het volgende:
Het is voor mij echt lang geleden dat ik op lowlands ben geweest, ik denk een jaar of 5
Vandaar dat ik niet precies meer weet hoe het allemaal zit. Wat is een beetje handige aankomsttijd, zodat je niet een eeuw in de rij staat maar nog wel op camping 1/2/3/4 kunt staan? 4 uur 's middags, gaat dat nog?
Er mag geen glas mee het terrein opquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:38 schreef richolio het volgende:
Glas meenemen de camping op? Mag dat?
We hebben hier namelijk nog een fles champagne staan en ik dacht dat het leuk zou zijn om hem de eerste nacht open te poppenLang genoeg gewacht op een goed moment om m te openen
Verdumdquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:39 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Er mag geen glas mee het terrein op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |