Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef louter_genieten het volgende:
zal het moeilijk worden kaarten nog te verkopen?
Nja, er zijn er heel veel in Amsterdam en rond Utrecht maar regio Den Haag bijvoorbeeld al veel minder dus misschien ook daar van afhankelijk...maar latig sowieso wel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef louter_genieten het volgende:
Mwah, toen ik de eerste keer ging bestonden de vroege vogel tickets nog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef louter_genieten het volgende:
mja merk het ook inderdaad. Sowieso triest dat mensen kaarten moeten kopen zonder programering. kan niet door premaster planning helaas
Vanaf 2 uur dus idd.quote:Pendelbussen vanaf de NS stations Lelystad en Dronten
Vanaf de NS-stations Lelystad en Dronten rijden gratis pendelbussen van en naar het festivalterrein. Dienstregeling: donderdag 14:00-23:00 uur; vrijdag t/m zondag 09:15-23:00 en maandag 08:00-14:00, in beide richtingen. Je wordt netjes recht voor de entree afgezet: handig! Check bij de infostands de meest actuele stand van zaken.
Wat een wereldvreemd nerdje ben jij toch ook he. Je gaat vast niet naar lowlands of wel?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:57 schreef Iwanius het volgende:
Lui, er is tijdens zo een Festival altijd een booth van de media.
Ik neem aan ook bij LowLands. Wat zou het zijn om met zijn allen eens die booth te belagen en het tot je eigendom te claimen? Bedoel zoveel toeschouwers kan een een beveiliger daar niet aan.
Moet je nou echt serieus lachen om dat mongolide kakhiel?quote:
Kakhielquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Moet je nou echt serieus lachen om dat mongolide kakhiel?Ik snap echt niet dat mensen dat humor vinden. Wat een drama.
tuurlijk welquote:
Ik vrees dat je per dag moet betalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:31 schreef Flavio1984 het volgende:
Ik heb begrepen dat je op het festivalterrein zelf kluisjes kan huren. Kan je dat kluisje gewoon houden voor de duur van het festival. M.a.w.: Als ik de eerste dag bepaalde spullen mee binnenkrijg, kan ik die dan gewoon het hele weekend in de locker laten laten zitten of moet de locker op het einde van de dag terug leeg zijn?
Kijk wat de gemiddelde prijs is en ga daar vijf euro onder zitten. Dus nu 135. Dan ben je ze zo kwijt. Als je er de volle mep voor wilt wens ik je veel succes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef louter_genieten het volgende:
Ticketswap.nlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:16 schreef JaimyLee het volgende:
Tyfus ticketmaster!
Word ik om 5 voor tien wakker gebeld door iemand die in Frankrijk zit en eerder terug komt, of ik nog een kaartje kon regelen. Stipt 10 uur was ik zonder wachtrij en moeite er meteen doorheen, meteen een ticket gereserveerd. Bij inloggen daarna een technische fout en kaartje weg..
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ticketswap.nl
Genoeg kaartjes onder kostprijs, en betrekkelijk veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |