Als die mensen daar hetzelfde over denken en jou niet aan het zoeken zijn kan dat best lastig worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:10 schreef whosvegas het volgende:
Denk dat ik m'n telefoon maar zoveel mogelijk uit zet (en alleen aan zet, als ik mensen aan het zoeken ben)
quote:Hi Plug & Play
Op Pinkpop, Solar Weekend en Lowlands kom je Hi tegen met de Hi Plug & Play stand: met 300 oplaadpunten en waar mogelijk ook wifi! Verder kun je los met je dagelijkse online activiteiten, maar dan offline. Je foto’s maak je met Festigram, stuur een kaartje met de Slow Message Service en ontmoet nieuwe mensen met Chatroulette.
Tegen betalingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:13 schreef portie het volgende:
[..]
Oplaadpunten tegen betaling. Laatste jaren was er ook een Hi! oplaadstand waar je met een eigen lader of gehuurde lader kon opladen. Maar of die er ook dit jaar is, is mij onbekend.
alleen bij het officiële oplaadpunt kost het een muntje geloof ik. Neem gewoon sowieso je oplader mee. Maar uitzetten is natuurlijk het zuinigst. Sowieso is het handig om alle onnodige functies op je telefoon uit te zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Tegen betaling
Zet mijn telefoon wel zo veel mogelijk uit
Niet alle leuke dingen gelijk op Facebook zettenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef Faazz het volgende:
Crapnokia met 2wkn batterijduur. Prima toch..
Op Lowlands gaan internetten
buienradarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef Faazz het volgende:
Crapnokia met 2wkn batterijduur. Prima toch..
Op Lowlands gaan internetten
het grapje niet snappenquote:
die kluisjes van een paar jaar terugquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:14 schreef rubbereend het volgende:
buiten dat heb je op meerdere plekken op het terrein plekken waar een berg stopcontacten staan. Vaak in van die lege kabelhaspels. Daar kan je gewoon gratis inpluggen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
De tent even proef op gezet in de woonkamer (altijd handig, staan we daar hopelijk niet voor verassingen) Voorpret alom!
Same here, 2,10 meter bleek dus zonder de enorme voortent-luifel-dinges te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb vandaag precies hetzelfde gedaan. Hij is groter dan verwacht
8 liter, 5 gram dacht ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
hoeveel drank/wiet mag je tegenwoordig nog meenemen?
wat ik me nog herinner van een gesprek met de beveiliging is "voor eigen gebruik" Dus een aantal grammen per dag. Dus als je een gram of 15 bij je hebt doen ze niet moeilijk maar sleep je veel mee beschouwen ze het als handel en dat mag zeker niet. Het zal dus niet op een paar gram aankomen. Maar je snap wel wanneer het er als veel uitzietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
hoeveel drank/wiet mag je tegenwoordig nog meenemen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef JaimyLee het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe duur de partytenten in de Hema campingwinkel zijn?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
En ik ga morgen pas m'n tas in pakken. Komt wel goed. Morgen ook meteen even de nodige voedsel-, drank- en wietvoorraad in slaan.
er zouden ook nog meer oplaadpunten zijn dit jaar.. zei Eric in interview.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:14 schreef rubbereend het volgende:
buiten dat heb je op meerdere plekken op het terrein plekken waar een berg stopcontacten staan. Vaak in van die lege kabelhaspels. Daar kan je gewoon gratis inpluggen.
dat gebeuren met die stekkerdozen op een aantal plekken op het terrein werkt wel prima volgens mij. Dat kunnen ze relatief makkelijk op meer plekken doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
er zouden ook nog meer oplaadpunten zijn dit jaar.. zei Eric in interview.
Ik ben thuis, doodmoe. Maar ook mijn vakantie is begonnen!
tssssss waar haalt die man nu de tijd vandaanquote:
Vroeg ik me ook af. Maar ik ga het wel kijken/luisteren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssssss waar haalt die man nu de tijd vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |