Nee, maar ze vullen welquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Sino_Ganti het volgende:
Maar die pannenkoeken zijn toch helemaal niet bijzonder?
heb wel wat beters te doen daarquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:57 schreef Iwanius het volgende:
Lui, er is tijdens zo een Festival altijd een booth van de media.
Ik neem aan ook bij LowLands. Wat zou het zijn om met zijn allen eens die booth te belagen en het tot je eigendom te claimen? Bedoel zoveel toeschouwers kan een een beveiliger daar niet aan.
Zeg dat welquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:00 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
heb wel wat beters te doen daar
Uhm, dat is bij de zwarte cross vaste prik, gaan daar honderden trayen en kratten pils de grond inquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat was toch op het Werchter terrein welleens gebeurt? Dat ze paar weken van te voren wat bier hadden begraven?
Serieus?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:42 schreef friekin_ het volgende:
Hebben ze op ll ook gedaan maar zewaren vergeten dat er met metaaldetectoren gelopen wordt.de crew heeft het opgegraven en een briefje ervoor terug geplaatst : bedankt, ze smaakten heerlijk.
quote:of is Hanneke bang dat Suzanne het hele weekend aan het kwarkkanon van Mark gaat lurken?
Dit inderdaad, kutrelatie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:04 schreef AMDB het volgende:
Mark moet oppassen![]()
De dag dat ik een vriendin krijg die me vertelt dat ik niet naar LL mag is de dag dat ze m'n vriendin niet meer is
Is toch veels te onbekend.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Publieksfavorieten volgens Lowlove:
01. Editors
02. De Jeugd van Tegenwoordig
03. Major Lazer
04. Franz Ferdinand
05. The Lumineers
06. The Opposites
07. Disclosure
08. Tom Odell
09. Seasick Steve
10. Crystal Fighters
Verassend toch wel geen Slayer/Nine Inch Nails/Nick Cave
Niet verrassend aan, de oudere jongeren doen niet zoveel met de nieuwe media, dus daarom krijgt de oude lullen bands ook geen hoge plaats daar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Publieksfavorieten volgens Lowlove:
01. Editors
02. De Jeugd van Tegenwoordig
03. Major Lazer
04. Franz Ferdinand
05. The Lumineers
06. The Opposites
07. Disclosure
08. Tom Odell
09. Seasick Steve
10. Crystal Fighters
Verassend toch wel geen Slayer/Nine Inch Nails/Nick Cave