haha wat een gekkie ben ik toch ;pquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Chloroform het volgende:
Je bent zelf nog niet eens oud genoeg om te stemmen man, gekke A_F.
Dit is echt next level stupidity.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef durrrr het volgende:
[..]
Pilletjes? Eens per 3 maanden doe ik dat wel eens ja. Dan vult de serotorine weer aan he anders werkt het niet meer zo goed als je het elke weet doet. Heb je ervaring mee dan ofzo? Dat je het wekelijks deed? Nu snap ik je frustraties wel een beetje. Kankerhoer.
Vind je haar bum lelijk? Panz zei gister dat ik op haar lijk qua figuurquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:34 schreef Chai het volgende:
Panzer zeg tegen die meid in de OP dat ze moet gaan squatten.
Nee kan ik niet goed zien en jouw bum is wel goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind je haar bum lelijk? Panz zei gister dat ik op haar lijk qua figuur
Als je zo doorgaat met wijn drinken, krijg je die over 5 jaar vanzelf wel.quote:
Wowquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij hebt een mooie bum, dat compenseert
Ik weet niet hoe je moet quoten uit een vorig topic.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je moet quoten uit een vorig topic.
Maar je beledigde iemand die helemaal onschuldig is, en dat kan gewoon niet in mijn ogen, en dat maakt jou een vuile kanker hypocriet.
En ik ben niet zoals de meeste hier alleen omdat jij een kut hebt (die vast al helemaal is uitgewoond en vol met soa's zit) dat ik dan aardig tegen je doe.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
Maar je beledigde iemand die helemaal onschuldig is, en dat kan gewoon niet in mijn ogen, en dat maakt jou een vuile kanker hypocriet.
En ik ben niet zoals de meeste hier alleen omdat jij een kut hebt (die vast al helemaal is uitgewoond en vol met soa's zit) dat ik dan aardig tegen je doe.
Wie beschuldigt ze dan? Waar heb je het over?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Toestand inderdaad. Die haat snapte ik ook al niet, wat was er aan de hand?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat durrr zelf de grootste mongool nog was (na zijn shitload aan haat jegens jou en CY) was ik ineens de pineut en was ik kankerlelijk en een de grootste kankerhoer van fok
Come at me brah
My thoughts exactly. Emily Ratatouille ofzo, een van mijn favorieten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Gewoon goede bum hoor, die in de OP.
gvdquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat met wijn drinken, krijg je die over 5 jaar vanzelf wel.
Ehm, ik heb echt werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt? Waar beledigde ik wie? Kom eens met een quote ofzo, want ik denk dat je in de war bent. En je moet ff dimmen met je kanker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
1.85quote:
Veer, ik dacht dat je al 5.5 jaar een vriend had.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
Goed. Met u?quote:
GEEF HET NOU NIET ZO SNEL OP, WE MOETEN EEN GOEDE FOTO IN US PLAATSENquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Toestand inderdaad. Die haat snapte ik ook al niet, wat was er aan de hand?Ik hoorde het vermeende gerucht dat mijn geweldige kaaklijn slecht tot niet zichtbaar was en mijn haar was verregend? En ik maar denken dat het een leuke foto was.
![]()
CY cared zoals gewoonlijk genoeg om het wereldwijde websteknet dat we nu al zes uur bezig zijn om een nieuwe te maken, gewapend met Instagram en de meest obscure VIP foto-apps via underground provisioning profiles: geen succes so far.Ik schijn echt een rotkop te hebben!
Doe niet zo schijnheilig jij, vorige topic wist je nog waar ik het over hadquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie beschuldigt ze dan? Waar heb je het over?
Mwehehehe, allemaal projectie. Die suffe stumper komt niet terecht bij normale chicks, is alleen bekend met chicks van dat niveau wat hij nu omschrijft, vrees ik. Arme durrr, en maar denken dat hij goeie bitchez scoort.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
Veer, ik dacht dat je al 5.5 jaar een vriend had.Of was dat ook al gelul?
Succes, goed om je heen kijken he? " Kijk door de bocht heen naar het punt waar je naartoe wilt "quote:
Wisten wij al hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik schijn echt een rotkop te hebben!
Ik heb jou horen zeggen dat ze je dochter beledigd heeft. Terwijl ik je ook heb horen zeggen dat het je dochter niet is, maar je nichtje. En daarnaast heb ik de belediging zelf niet gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:44 schreef durrrr het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig jij, vorige topic wist je nog waar ik het over had
Ook, lief dat je het vraagt.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
My thoughts exactly. Emily Ratatouille ofzo, een van mijn favorieten.
1.91quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef durrrr het volgende:
[..]
1.85![]()
Niks kunnen regelen
13k posts
Samuel geen baas vinden
Haten op 'midget' Durrrr
FUUUUUUUUUUUUUU
Heb ik zijn dochter beledigd? Ik kan me herinneren dat er mensen waren die dat kindje er als een downey uit vonden zien, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat zelf ook zo gezegd hebquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb jou horen zeggen dat ze je dochter beledigd heeft. Terwijl ik je ook heb horen zeggen dat het je dochter niet is, maar je nichtje. En daarnaast heb ik de belediging zelf niet gezien.
Mijn hele wereldbeeld is overhoop gegooid nadat me vanmiddag verteld is dat ik een zesje ben. Ben nu maar wat voor school aan het doen, ik zal m'n hersenen moeten gaan gebruiken ipv denken dat ik er met mijn uiterlijk komquote:
Natuurlijk niet. Een lieve juf die zegt zoiets niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb ik zijn dochter beledigd? Ik kan me herinneren dat er mensen waren die dat kindje er als een downey uit vonden zien, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat zelf ook zo gezegd heb![]()
Daarom zou ik wel graag een quote willen zien, maar daar kan baas durrr natuurlijk niet meer aankomen.
Ik zei in mijn vorige post al noem me geen schatje.. Doe je het toch, en dan moet ik dimmen ? Dat kindje van me zus wie je beledigde (niet mijn dochter maar opeens op fok dachten ze ik heb een dochter), ik weet niet hoe je kan quoten van andere topics, ben niet elke dag hierop als jouquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm, ik heb echt werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt? Waar beledigde ik wie? Kom eens met een quote ofzo, want ik denk dat je in de war bent. En je moet ff dimmen met je kanker.
Nog even blijven oefenen, bby.quote:
quote:
As if ... Nooit je zelfbeeld laten bepalen door anderen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn hele wereldbeeld is overhoop gegooid nadat me vanmiddag vertelt is dat ik een zesje ben. Ben nu maar wat voor school aan het doen, ik zal m'n hersenen moeten gaan gebruiken ipv denken dat ik er met mijn uiterlijk kom
Jouw wereldbeeld had allang kapot moeten zijn toen ze je op die oude kop van je pakten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn hele wereldbeeld is overhoop gegooid nadat me vanmiddag vertelt is dat ik een zesje ben. Ben nu maar wat voor school aan het doen, ik zal m'n hersenen moeten gaan gebruiken ipv denken dat ik er met mijn uiterlijk kom
Jij bent echt nog te dom om te poepen, gewoon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:46 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik zei in mijn vorige post al noem me geen schatje.. Doe je het toch, en dan moet ik dimmen ? Dat kindje van me zus wie je beledigde (niet mijn dochter maar opeens op fok dachten ze ik heb een dochter), ik weet niet hoe je kan quoten van andere topics, ben niet elke dag hierop als jou.
Gelukkig heb ik jou om van te lerenquote:
Thanks, you're a sweetiequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
As if ... Nooit je zelfbeeld laten bepalen door anderen.
Dit is een SC, hier gaat het altijd goed. Houdoe Marie en eet smakelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Marie30 het volgende:
Kunnen jullie nu stoppen met die herrie, kan ik uiteten gaan? Heb ik verdiend, hele dag aan mijn eindwerk geschreven...
Waarom denk je dat ik je dagelijks vraag of ik echt 38 lijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jouw wereldbeeld had allang kapot moeten zijn toen ze je op die oude kop van je pakten.
Waar ga je etenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Marie30 het volgende:
Kunnen jullie nu stoppen met die herrie, kan ik uiteten gaan? Heb ik verdiend, hele dag aan mijn eindwerk geschreven...
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is een SC, hier gaat het altijd goed. Houdoe Marie en eet smakelijk.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie beschuldigt ze dan? Waar heb je het over?
Pas maar op pansermuisjequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb jou horen zeggen dat ze je dochter beledigd heeft. Terwijl ik je ook heb horen zeggen dat het je dochter niet is, maar je nichtje. En daarnaast heb ik de beledjiging zelf niet gezien.
Leuven is super! Marktrock nu... Meestal wel goed. Maar ook zonder marktrock is het daar geweldig. Studentenstad: veel kroegen. Mooi architectuur ook...quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
Marie, jij woont in België toch? Is Leuven leuk?
Als jij betaalt...quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waar ga je eten? De Karmeliet?
Waren jullie ook bij Appelsap btw?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik je dagelijks vraag of ik echt 38 lijk
Ja tuurlijk mag jij dat vinden, maar dan mag ik toch ook gewoon onvriendelijk tegen jou doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent echt nog te dom om te poepen, gewoon.
Schatje, dit is zo lang geleden, dat je denk ik niet helder hebt wie wat precies zei. Want ik heb voor zover ik weet nooit iets over haar gezegd hier. En zelfs al heb ik dat wel, so fucking what? Dan moet je maar geen foto's van haar posten als je dat niet kan handelen.
Nice, thanks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Leuven is super! Marktrock nu... Meestal wel goed. Maar ook zonder marktrock is het daar geweldig. Studentenstad: veel kroegen. Mooi architectuur ook...
Wow.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Regel je een cute Belgisch meiske voor mij als date dan?
Er is toch een verschil tussen een beschuldiging en een belediging! Als jij alleen zegt dat ze haar beledigd zou hebben, dan kan ik me toch afvragen waar je op doelt als je daarna over een beschuldiging begint?!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef durrrr het volgende:
[..]
[..]
Pas maar op pansermuisje
Hyporiete vrouwen zijn de ergste
Neen, schoonouders wist je nogquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waren jullie ook bij Appelsap btw?
Ik heb waarschijnlijk net even iets meer vrouwen bij hun welgeronde staartbeenderen gehad en ik weet dat deze een keeper is. Je moet haar gewoon een beetje conditioneren. Desondanks bedankt voor je alertheid brah, appreciate the effort.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef durrrr het volgende:
[..]
[..]
Pas maar op pansermuisje
Hyporiete vrouwen zijn de ergste
Hmmmmmmhm. Met een lul tussen je benen ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
heb het halve weekend op bed gelegen
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmmmmmmhm. Met een lul tussen je benen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wijs je Marie zo kkhard af dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb een zwak voor dat accent.
Maar dan is het weird als ik ook mee ga...quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Regel je een cute Belgisch meiske voor mij als date dan?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]![]()
![]()
niet waar!
Die rotkop zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Weet je ook niet hoe je moet linken naar een vorig topic?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
Die heeft toch een man en 3 kids? Neemt zij die maar mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom wijs je Marie zo kkhard af dan?
Kids.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die heeft toch een man en 3 kids? Neemt zij die maar mee.
Gewoon tegen allemaal zeggen en zorgen dat ze je exen niet spreektquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
en ik weet dat deze een keeper is
Hahaha gvd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, en door het gebrek aan kaaklijn schuurt het niet zo bij m'n dijen
Zo is het maar net, jochie. Laat je niet gek maken door al die gekke praat van mensen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iets met niet de boat maar de motie in de otie ofzo.
De ene keeper is de andere niet. Gewoon zeggen dat ze in Het Schele Paard bediende.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon tegen allemaal zeggen en zorgen dat ze je exen niet spreekt
Oh jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef CristinaYang het volgende:
Neen, schoonouders wist je nogEn gelukkig maar, heb een keelontsteking gekregen en heb het halve weekend op bed gelegen
Hoezo dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh jaNou, niet veel gemist. Ik vond het eigenlijk een beetje een tegenvaller.
Muziek was mwah-mwah, slecht geluid! En de indeling was anders dan eerder, iig anders dan 2 jaar terug. Toen was het gezelliger met die brug waar je over moest enzo, had je meer chillspots, nu was het een opgepropt zooitje (vond ik) en ik zat er denk ik ook niet zo lekker in omdat Solar vorig weekend zo episch wasquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kom trio doen met mij en krio =$.
Awwh wat jammerquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Muziek was mwah-mwah, slecht geluid! En de indeling was anders dan eerder, iig anders dan 2 jaar terug. Toen was het gezelliger met die brug waar je over moest enzo, had je meer chillspots, nu was het een opgepropt zooitje (vond ik) en ik zat er denk ik ook niet zo lekker in omdat Solar vorig weekend zo episch was
?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Panzermaus het volgende:
Er gaan geruchten dat er gepijpt is op Solar.
Moet je echt doen, wat een geweldig festival!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awwh wat jammerNouja, gelukkig was Solar zo fijn
Daar wil ik ook nog eens naar toe!
Ja door Aberkullie ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
?
[..]
Moet je echt doen, wat een geweldig festival!
Wie is dat?quote:
Yep. Ik heb er ook spijt van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie is dat?En hoezo 'gepijpt op Solar'? Als in, op de camping ofzo?
Zonder happy end wel te verstaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Panzermaus het volgende:
Er gaan geruchten dat er gepijpt is op Solar.
Wat is dit? Ik snap het niet. Vertel me alles.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zonder happy end wel te verstaan.Beetje kut dat je dit hier weer op moet brengen Panzer, zeker als je zelf de bron niet aanhaalt.
lollllllquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zonder happy end wel te verstaan.Beetje kut dat je dit hier weer op moet brengen Panzer, zeker als je zelf de bron niet aanhaalt.
Serieus, was jij dat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik haal liever mijn chick aan dan Oberkoelie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar geeft die je ook en public een blowjob midden op een festivalplein?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik haal liever mijn chick aan dan Oberkoelie.
Dat was niet en plein public, knakker. Ik heb er wel een beetje beschutting voor gezocht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar geeft die je ook en public een blowjob midden op een festivalplein?
Voor een paar gram botox doet ze alles.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar geeft die je ook en public een blowjob midden op een festivalplein?
Maar is het nu afgelopen met dat gehaat op Aberkullie? Ze heeft me namelijk flink bij mijn kloten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een paar gram botox Niet bestaande backstage tickets voor de Opposites doet ze alles.
Blijkbaar niet goed genoeg want de FOK! TMZ-squad heeft je gespot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat was niet en plein public, knakker. Ik heb er wel een beetje beschutting voor gezocht.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg want de FOK! TMZ-squad heeft je gespot.
Haha wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar is het nu afgelopen met dat gehaat op Aberkullie? Ze heeft me namelijk flink bij mijn kloten.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg want de FOK! TMZ-squad heeft je gespot.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een paar gram botox backstage Yellow Claw tickets doet ze alles.
Gewoon je bek over houden nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha wat is er aan de hand dan?
[..]!!
Je hebt een ieder benieuwd gemaakt naar de levensinteressante gepikeerde pijppraktijken van de bootycall van JMF. Doet ze alsof het een ijsje is?quote:
Dat is jammer dan, ik zeg er niks meer over. Vind het ook nogal asociaal dat je nu in mijn privéleven gaat lopen snuffelen. Ik wil niet dat die tuthola nog meer herrie gaat lopen schoppen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt een ieder benieuwd gemaakt naar de levensinteressante gepikeerde pijppraktijken van de bootycall van JMF. Doet ze alsof het een ijsje is?
goede seoquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Panzermaus het volgende:
aberkullie oplichting onbetrouwbaar wurgcontract aberkullie valt mijn kinderen lastig scam aberkullie babyhandel binaire opties onbereikbaar fraude oorlogsmisdaden geld kwijt
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is jammer dan, ik zeg er niks meer over. Vind het ook nogal asociaal dat je nu in mijn privéleven gaat lopen snuffelen. Ik wil niet dat die tuthola nog meer herrie gaat lopen schoppen.
What's up man? Het lijkt juist alsof je er mee te koop wil lopen. Als je geen zin had om erover te praten dan kon je er ook voor kiezen om niet te reageren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is jammer dan, ik zeg er niks meer over. Vind het ook nogal asociaal dat je nu in mijn privéleven gaat lopen snuffelen. Ik wil niet dat die tuthola nog meer herrie gaat lopen schoppen.
Pardon?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef VeerEli het volgende:
Teringgggggg, ik ben wel de lul vanavond
Je bent gepijpt door Aberkullie ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er is een topic over, je zoekt het maar lekker uit voor de rest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
What's up man? Het lijkt juist alsof je er mee te koop wil lopen. Als je geen zin had om erover te praten dan kon je er ook voor kiezen om niet te reageren.
Hoeveel zwijggeld biedt ze? Op FOK! heb je twee klassen van rijkdom, TMZ en de rest. Geef je prijs.
Doe geen moeite, hij heeft wat teveel zand in z'n vagina.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je bent gepijpt door Aberkullie ?
IK WIL ALLES WETEN .
Haten op mensen met een beperking.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden, achterlijke MBO snol.
Chilisausquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef VeerEli het volgende:
Wat voor saus is lekker bij inktvisringen? Iemand tips?
Ey fuck you manquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haten op mensen met een beperking.Meer dan genoeg KLB voor jou, hoink123.
581!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haten op mensen met een beperking.Meer dan genoeg KLB voor jou, hoink123.
Beter dan een hoop stof.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij heeft wat teveel zand in z'n vagina.
Mijn poesje is anders heerlijk sappig..quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
581!
[..]
Beter dan een hoop stof.
wow ;squote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn poesje is anders heerlijk sappig..
Pics.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
"This pussy clean, this pussy squeakyquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmz, die zal wel wat stoffig zijn idd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
Hij had het over je entrance du rear, Veertje.
En bedankt ehquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"This pussy clean, this pussy squeaky
That pussy old, that pussy creaky"
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef VeerEli het volgende:
Wat voor saus is lekker bij inktvisringen? Iemand tips?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je post een topic en dan gaan kankeren omdat mensen erover beginnen, tja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste aandachtshoer van fok, snolquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK?mwheeehh attention
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste aandachtshoer van fok, snol
Neem gewoon nog een trekje en hou verder je bek.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je post een topic en dan gaan kankeren omdat mensen erover beginnen, tja.
anytimequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thnx bby dit had ik echt even nodig
Huiliequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Neem gewoon nog een trekje en hou verder je bek.
Nee ok dan is het goed.. Schrok me kapot :$quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat toch niet over jou gekkie
Hey, jij hier?quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
NEEJ MANG IK SNAP ER GEEN KUDT VAN HAUHAHA WAD BEDOELE ZE
Een bus koppen is even effectief, maar je bent minder mensen tot last.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering ik ben vervangen door de geluidsman van Arie Boomsma. Ik ben een trein koppen.
JMF wat is deze ???quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering ik ben vervangen door de geluidsman van Arie Boomsma. Ik ben een trein koppen.
haha gvdquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Is Grid eigenlijk lekker? Een van de weinige missende namen in mijn prive archiefquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Hey, grid is er, gauw zelf ook wat posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Grid is lekker ja. Niet zomaar lekker, hij is gvd lekker. En dat niet alleen. De blik in zijn ogen verandert de kleur van mijn dag. Een woord van zijn lippen kan telkens weer wonderen doen. Hij is de zon en de maan voor mij. Hij heeft het beste van allebei. Zo mysterieus en zo warm tegelijk. En hij opent een wereld voor mij. Hij is de zon op m'n huid en de regen. Wind mee en wind tegen. Hij is in alles voor mij. Hij maakt me blij. Hij houdt me vast, maakt me vrij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is Grid eigenlijk lekker? Een van de weinige missende namen in mijn prive archief
Ik zou hem doen op basis van beoordeling in het echt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is Grid eigenlijk lekker? Een van de weinige missende namen in mijn prive archief
Ik heb die boompole fucking ver in haar mondje geduwd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hij is vrij om te gaan maar hij blijft bij jou?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid is lekker ja. Niet zomaar lekker, hij is gvd lekker. En dat niet alleen. De blik in zijn ogen verandert de kleur van mijn dag. Een woord van zijn lippen kan telkens weer wonderen doen. Hij is de zon en de maan voor mij. Hij heeft het beste van allebei. Zo mysterieus en zo warm tegelijk. En hij opent een wereld voor mij. Hij is de zon op m'n huid en de regen. Wind mee en wind tegen. Hij is in alles voor mij. Hij maakt me blij. Hij houdt me vast, maakt me vrij.
Ja, want hij gelooft in mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij is vrij om te gaan maar hij blijft bij jou?
Stahp. Ur hurting mah eyezquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want hij gelooft in mij.Hij ziet toekomst in ons allebei. Hij vraagt nooit: maak je voor mij eens vrij? Want hij weet, dit gaat voorbij.
Zij is perfectquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:34 schreef Chai het volgende:
Panzer zeg tegen die meid in de OP dat ze moet gaan squatten.
De bovenste hèquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Op het feit na dat haar tieten nep zijn wel ja.
Wil je met hem staan op een berg? Wil je met hem baden in de zee? Of wil je voor altijd zo met hem liggen, totdat de hemel op je neer valt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want hij gelooft in mij.Hij ziet toekomst in ons allebei. Hij vraagt nooit: maak je voor mij eens vrij? Want hij weet, dit gaat voorbij.
sommige mannen denken dat 100 foto's van een het zelfde meisje. ( Alleen andere kleding en hoeken make up ) allemaal verschillende meisjes zijn.quote:
Mortie is blind aan 1 oog.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
sommige mannen denken dat 100 foto's van een het zelfde meisje. ( Alleen andere kleding en hoeken make up ) allemaal verschillende meisjes zijn.![]()
This de zelfde alleen op foto éen komt ze misschien beter uit de verf.
Serieus? Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
sommige mannen denken dat 100 foto's van een het zelfde meisje. ( Alleen andere kleding en hoeken make up ) allemaal verschillende meisjes zijn.![]()
hij baseert op een foto hoe ze eruit ziet en zo moet ze er op andere foto's ook uitzien. Terwijl je daar minstens tien voor nodig hebt om een beetje een beeld te krijgen hoe iemand er nou ECHT uitzietquote:
lol nee weetniet ;squote:Op zondag 11 augustus 2013 22:57 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
je weet wel meisjes en poseren etc 1+1=2
Bedankt voor de opheldering, mevrouw Inktvis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Oké man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
hij baseert op een foto hoe ze eruit ziet en zo moet ze er op andere foto's ook uitzien. Terwijl je daar minstens tien voor nodig hebt om een beetje een beeld te krijgen hoe iemand er nou ECHT uitziet.
Drakequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:58 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering, mevrouw Inktvis.
Wow, die PI.quote:
Vriendelijk my fat ass.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, een vriendelijke glimlach is ook al niet meer goed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Wat noem je mijn ass fat?!quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal eens onvriendelijk doen tegen je fat ass.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:03 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:07 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Don't be scared to show a little of that thang thangquote:
Ik herken jou nog wel, schatje :$quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Gvd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Don't be scared to show a little of that thang thang
No matter how you weigh it girl, it's feminine
Kinda body everybody wanna know (Yea yea)
Be the private dancer in my Luke show (C'mon girl)
Skip the salad girl, bring us both a menu
Eat the whole box of chocolates I send you (Heh)
See girl, ya more than just an apple in my
Eye/I, confess I wanna get up in ya
Thighs, the rest'll tell you all the things..
Vinger ze.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga nog even wat kijken :$
Doe niet zo vies, ik bloedquote:
Nepschipper.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo vies, ik bloed
Vanavond kijk ik tekenfilmpjes om opwinding zoveel mogelijk te voorkomen
Nou en, je hebt toch een douche?!quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo vies, ik bloed
Vanavond kijk ik tekenfilmpjes om opwinding zoveel mogelijk te voorkomen
Doe niet zo teleurgesteld in mequote:
Die moeten we delen met t dorpquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, je hebt toch een douche?!
Die vier inwoners..quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo teleurgesteld in me
[..]
Die moeten we delen met t dorp
Kusjekroel terug.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik echt.. Lobi, peepz en kusjekroel voor m'n zonnestraaltje :$
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
VISA AANVRAGEN 3 TOT 4 MAANDEN ????????????????????????????????????????????
Nee niks je geeft geen fuckquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee niks je geeft geen fuck.
Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]Als het safe word maar niet 'chai' is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Slap geworden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het safe word maar niet 'chai' is.
Oh, misschien wel goed dan.quote:
doeiiiquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Dqod het volgende:
Trustequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Dqod het volgende:
Was t maar wat, dan had je watquote:
quote:
Het is inderdaad wel stil hier, ja.quote:
Wat was je aan het kijken dan? Tekenfilmpjes toch?? Spongebob squarepants.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:23 schreef Dqod het volgende:
Hier een beetje herrie om jullie te vermaken.. Of doof te maken, 't is of 't een of 't ander.. Keuzes moeten er gemaakt worden
Nu ga ik weer kijken wat ik aan het kijken was
Dit kan je bij dqod beter niet vragenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:26 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wat was je aan het kijken dan? Tekenfilmpjes toch?? Spongebob squarepants.
Haha, daar heb je eigenlijk wel een punt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit kan je bij dqod beter niet vragen
Veel kijk plezier...quote:
quote:
Alleen maar mensen die ik aardig vind hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je.. Jij bent een jongen die anderen nog hun plezier gunt.. Zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt
Zo is het maar net.. TRAP IN HUN BALLEN KENNE ZE KRIJGE GODNONDEJU!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:35 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Alleen maar mensen die ik aardig vind hoor.![]()
Anders kunnen ze oprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Moet jij nog niet naar bed :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo is het maar net.. TRAP IN HUN BALLEN KENNE ZE KRIJGE GODNONDEJU!!!Bed? Wat is dat? Gewoon de hele nacht opblijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Moet jij nog niet naar bed :$![]()
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
Ik ga trouwen met mijn bed.. Ouwe, trouwe rakker houdt het nog steeds vol na al die jarenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:38 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Bed? Wat is dat? Gewoon de hele nacht opblijven.![]()
Tel kwijt :$quote:
Komt helemaal goed, oh waarde Gridjepitje :$ :$quote:
Ging jij niet slapen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, oh waarde Gridjepitje :$ :$
Nee, beetje opletten eh.. K ging tekenfilmpjes kijkenquote:
Ohquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, beetje opletten eh.. K ging tekenfilmpjes kijken
Niet zo kortaf en onverschillig tegen me doen hoorquote:
Intressantquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zo kortaf en onverschillig tegen me doen hoorJe maakt me helemaal para
Doet ze bij iedere vrouw, de clit-tease dat het is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zo kortaf en onverschillig tegen me doen hoorJe maakt me helemaal para
#yolo#bestclip2k13quote:
Nou zeg, hoe komt dat danquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik ben met tegenzin nog wakker.. Weer eens zo'n benauwde hoestaanval enz. Fokking irritant want ben echt moe en wil slapen.
Ja, laatst mij helemaal opgeilen enzo en sexy praatjes en nu dit ehquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doet ze bij iedere vrouw, de clit-tease dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Heb je allemaal niks aan die vrouwen, je zou gewoon een man moeten pakken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:48 schreef Dqod het volgende:
Ja, laatst mij helemaal opgeilen enzo en sexy praatjes en nu dit eh
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg, hoe komt dat dan
Beetje thee geen idee? (Wow ik rijm hey) of iets anders zachts voor den keel?
[..]
Ja, laatst mij helemaal opgeilen enzo en sexy praatjes en nu dit ehJa heb ik laatste tijd vet vaak, dokter zegt dat het door gevoelige slijmvliezen ofzo komt maar ik betwijfel dat, want heb het altijd 's nachts. Thee helpt niet en andere shit ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ik wil alsnog weten wie dat nou was, man![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dank je.. Nee echt.. Van de gewone versie krijg ik serieus spontane superultraidsquote:
That's like.. Wishful thinking man.. Like totally ;squote:Op maandag 12 augustus 2013 01:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je allemaal niks aan die vrouwen, je zou gewoon een man moeten pakken.
Wil je wel even helpen hoor, met doorsme... Nvmquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja heb ik laatste tijd vet vaak, dokter zegt dat het door gevoelige slijmvliezen ofzo komt maar ik betwijfel dat, want heb het altijd 's nachts. Thee helpt niet en andere shit ook niet.
En ja ik wil alsnog weten wie dat nou was, man![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's like.. Wishful thinking man.. Like totally ;s
[..]
Wil je wel even helpen hoor, met doorsme... Nvm
Mja, wel raar danEn klote als niks helpt
Ik trapte er zelf eerst ook in... Beetje jammer wel, begon net vochtig te worden
Daar was ik bij jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ja, is ook wel makkelijk met mijn naam, gezien de hoofdletter i en een kleine l er hetzelfde uit zien in een username
Ik dacht zelf eerst dat ik gehackt was ofzo
Zit doorgaans te chillen op m'n bed hoor, weeniequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:53 schreef Gridlok het volgende:
Arme bureau stoel, als ik moet nagaan hoe vaak jij daar overheen glibberd.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar was ik bij ja
Schattig meisje ben je ook eh, met je armen :$
Ben obsessed, kanniehelpenquote:
zo veel liefde hierquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:02 schreef Dqod het volgende:
Okok, luister mensen, luister.. Nu ga ik wél echt naar bed.. ECHT!! Ik sluit dus mijn laptop eh.. Nee, echt!! Maar morgen ben ik (vast wel) terug, dus welterusten schatjes van me.. Hou van jullie allemaal.. Jullie zijn muh allesie :$ :$ :$
Xoxox hvj doeiiii![]()
zeg dat wel jaquote:
maar misschien ook wel..quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:11 schreef Chai het volgende:
Misschien komt Dqod vandaag nog niet terug
jij en chai natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
FOK! Babe 2013
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK?
No problem, babequote:
whehehe dag beltegoedquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
WatIk ben gebeld door iemand uit Moskou, wtf
waarom sta ik er in?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
FOK! Babe 2013
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |