Dank je.. Nee echt.. Van de gewone versie krijg ik serieus spontane superultraidsquote:
That's like.. Wishful thinking man.. Like totally ;squote:Op maandag 12 augustus 2013 01:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je allemaal niks aan die vrouwen, je zou gewoon een man moeten pakken.
Wil je wel even helpen hoor, met doorsme... Nvmquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja heb ik laatste tijd vet vaak, dokter zegt dat het door gevoelige slijmvliezen ofzo komt maar ik betwijfel dat, want heb het altijd 's nachts. Thee helpt niet en andere shit ook niet.
En ja ik wil alsnog weten wie dat nou was, man![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's like.. Wishful thinking man.. Like totally ;s
[..]
Wil je wel even helpen hoor, met doorsme... Nvm
Mja, wel raar danEn klote als niks helpt
Ik trapte er zelf eerst ook in... Beetje jammer wel, begon net vochtig te worden
Daar was ik bij jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ja, is ook wel makkelijk met mijn naam, gezien de hoofdletter i en een kleine l er hetzelfde uit zien in een username
Ik dacht zelf eerst dat ik gehackt was ofzo
Zit doorgaans te chillen op m'n bed hoor, weeniequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:53 schreef Gridlok het volgende:
Arme bureau stoel, als ik moet nagaan hoe vaak jij daar overheen glibberd.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar was ik bij ja
Schattig meisje ben je ook eh, met je armen :$
Ben obsessed, kanniehelpenquote:
zo veel liefde hierquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:02 schreef Dqod het volgende:
Okok, luister mensen, luister.. Nu ga ik wél echt naar bed.. ECHT!! Ik sluit dus mijn laptop eh.. Nee, echt!! Maar morgen ben ik (vast wel) terug, dus welterusten schatjes van me.. Hou van jullie allemaal.. Jullie zijn muh allesie :$ :$ :$
Xoxox hvj doeiiii![]()
zeg dat wel jaquote:
maar misschien ook wel..quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:11 schreef Chai het volgende:
Misschien komt Dqod vandaag nog niet terug
jij en chai natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
FOK! Babe 2013
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK?
No problem, babequote:
whehehe dag beltegoedquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
WatIk ben gebeld door iemand uit Moskou, wtf
waarom sta ik er in?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
FOK! Babe 2013
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |