anytimequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thnx bby dit had ik echt even nodig
Huiliequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Neem gewoon nog een trekje en hou verder je bek.
Nee ok dan is het goed.. Schrok me kapot :$quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat toch niet over jou gekkie
Hey, jij hier?quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
NEEJ MANG IK SNAP ER GEEN KUDT VAN HAUHAHA WAD BEDOELE ZE
Een bus koppen is even effectief, maar je bent minder mensen tot last.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering ik ben vervangen door de geluidsman van Arie Boomsma. Ik ben een trein koppen.
JMF wat is deze ???quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering ik ben vervangen door de geluidsman van Arie Boomsma. Ik ben een trein koppen.
haha gvdquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Is Grid eigenlijk lekker? Een van de weinige missende namen in mijn prive archiefquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Hey, grid is er, gauw zelf ook wat posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Grid is lekker ja. Niet zomaar lekker, hij is gvd lekker. En dat niet alleen. De blik in zijn ogen verandert de kleur van mijn dag. Een woord van zijn lippen kan telkens weer wonderen doen. Hij is de zon en de maan voor mij. Hij heeft het beste van allebei. Zo mysterieus en zo warm tegelijk. En hij opent een wereld voor mij. Hij is de zon op m'n huid en de regen. Wind mee en wind tegen. Hij is in alles voor mij. Hij maakt me blij. Hij houdt me vast, maakt me vrij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is Grid eigenlijk lekker? Een van de weinige missende namen in mijn prive archief
Ik zou hem doen op basis van beoordeling in het echt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is Grid eigenlijk lekker? Een van de weinige missende namen in mijn prive archief
Ik heb die boompole fucking ver in haar mondje geduwd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hij is vrij om te gaan maar hij blijft bij jou?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid is lekker ja. Niet zomaar lekker, hij is gvd lekker. En dat niet alleen. De blik in zijn ogen verandert de kleur van mijn dag. Een woord van zijn lippen kan telkens weer wonderen doen. Hij is de zon en de maan voor mij. Hij heeft het beste van allebei. Zo mysterieus en zo warm tegelijk. En hij opent een wereld voor mij. Hij is de zon op m'n huid en de regen. Wind mee en wind tegen. Hij is in alles voor mij. Hij maakt me blij. Hij houdt me vast, maakt me vrij.
Ja, want hij gelooft in mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij is vrij om te gaan maar hij blijft bij jou?
Stahp. Ur hurting mah eyezquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want hij gelooft in mij.Hij ziet toekomst in ons allebei. Hij vraagt nooit: maak je voor mij eens vrij? Want hij weet, dit gaat voorbij.
Zij is perfectquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:34 schreef Chai het volgende:
Panzer zeg tegen die meid in de OP dat ze moet gaan squatten.
De bovenste hèquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Op het feit na dat haar tieten nep zijn wel ja.
Wil je met hem staan op een berg? Wil je met hem baden in de zee? Of wil je voor altijd zo met hem liggen, totdat de hemel op je neer valt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want hij gelooft in mij.Hij ziet toekomst in ons allebei. Hij vraagt nooit: maak je voor mij eens vrij? Want hij weet, dit gaat voorbij.
sommige mannen denken dat 100 foto's van een het zelfde meisje. ( Alleen andere kleding en hoeken make up ) allemaal verschillende meisjes zijn.quote:
Mortie is blind aan 1 oog.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
sommige mannen denken dat 100 foto's van een het zelfde meisje. ( Alleen andere kleding en hoeken make up ) allemaal verschillende meisjes zijn.![]()
This de zelfde alleen op foto éen komt ze misschien beter uit de verf.
Serieus? Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
sommige mannen denken dat 100 foto's van een het zelfde meisje. ( Alleen andere kleding en hoeken make up ) allemaal verschillende meisjes zijn.![]()
hij baseert op een foto hoe ze eruit ziet en zo moet ze er op andere foto's ook uitzien. Terwijl je daar minstens tien voor nodig hebt om een beetje een beeld te krijgen hoe iemand er nou ECHT uitzietquote:
lol nee weetniet ;squote:Op zondag 11 augustus 2013 22:57 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
je weet wel meisjes en poseren etc 1+1=2
Bedankt voor de opheldering, mevrouw Inktvis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Oké man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
hij baseert op een foto hoe ze eruit ziet en zo moet ze er op andere foto's ook uitzien. Terwijl je daar minstens tien voor nodig hebt om een beetje een beeld te krijgen hoe iemand er nou ECHT uitziet.
Drakequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:58 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering, mevrouw Inktvis.
Wow, die PI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |