lollllllquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zonder happy end wel te verstaan.Beetje kut dat je dit hier weer op moet brengen Panzer, zeker als je zelf de bron niet aanhaalt.
Serieus, was jij dat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zonder happy end wel te verstaan.Beetje kut dat je dit hier weer op moet brengen Panzer, zeker als je zelf de bron niet aanhaalt.
Ik haal liever mijn chick aan dan Oberkoelie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar geeft die je ook en public een blowjob midden op een festivalplein?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik haal liever mijn chick aan dan Oberkoelie.
Dat was niet en plein public, knakker. Ik heb er wel een beetje beschutting voor gezocht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar geeft die je ook en public een blowjob midden op een festivalplein?
Voor een paar gram botox doet ze alles.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar geeft die je ook en public een blowjob midden op een festivalplein?
Maar is het nu afgelopen met dat gehaat op Aberkullie? Ze heeft me namelijk flink bij mijn kloten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een paar gram botox Niet bestaande backstage tickets voor de Opposites doet ze alles.
Blijkbaar niet goed genoeg want de FOK! TMZ-squad heeft je gespot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat was niet en plein public, knakker. Ik heb er wel een beetje beschutting voor gezocht.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg want de FOK! TMZ-squad heeft je gespot.
Haha wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar is het nu afgelopen met dat gehaat op Aberkullie? Ze heeft me namelijk flink bij mijn kloten.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg want de FOK! TMZ-squad heeft je gespot.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een paar gram botox backstage Yellow Claw tickets doet ze alles.
Gewoon je bek over houden nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha wat is er aan de hand dan?
[..]!!
Je hebt een ieder benieuwd gemaakt naar de levensinteressante gepikeerde pijppraktijken van de bootycall van JMF. Doet ze alsof het een ijsje is?quote:
Dat is jammer dan, ik zeg er niks meer over. Vind het ook nogal asociaal dat je nu in mijn privéleven gaat lopen snuffelen. Ik wil niet dat die tuthola nog meer herrie gaat lopen schoppen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt een ieder benieuwd gemaakt naar de levensinteressante gepikeerde pijppraktijken van de bootycall van JMF. Doet ze alsof het een ijsje is?
goede seoquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Panzermaus het volgende:
aberkullie oplichting onbetrouwbaar wurgcontract aberkullie valt mijn kinderen lastig scam aberkullie babyhandel binaire opties onbereikbaar fraude oorlogsmisdaden geld kwijt
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is jammer dan, ik zeg er niks meer over. Vind het ook nogal asociaal dat je nu in mijn privéleven gaat lopen snuffelen. Ik wil niet dat die tuthola nog meer herrie gaat lopen schoppen.
What's up man? Het lijkt juist alsof je er mee te koop wil lopen. Als je geen zin had om erover te praten dan kon je er ook voor kiezen om niet te reageren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is jammer dan, ik zeg er niks meer over. Vind het ook nogal asociaal dat je nu in mijn privéleven gaat lopen snuffelen. Ik wil niet dat die tuthola nog meer herrie gaat lopen schoppen.
Pardon?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef VeerEli het volgende:
Teringgggggg, ik ben wel de lul vanavond
Je bent gepijpt door Aberkullie ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er is een topic over, je zoekt het maar lekker uit voor de rest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
What's up man? Het lijkt juist alsof je er mee te koop wil lopen. Als je geen zin had om erover te praten dan kon je er ook voor kiezen om niet te reageren.
Hoeveel zwijggeld biedt ze? Op FOK! heb je twee klassen van rijkdom, TMZ en de rest. Geef je prijs.
Doe geen moeite, hij heeft wat teveel zand in z'n vagina.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je bent gepijpt door Aberkullie ?
IK WIL ALLES WETEN .
Haten op mensen met een beperking.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden, achterlijke MBO snol.
Chilisausquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef VeerEli het volgende:
Wat voor saus is lekker bij inktvisringen? Iemand tips?
Ey fuck you manquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haten op mensen met een beperking.Meer dan genoeg KLB voor jou, hoink123.
581!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haten op mensen met een beperking.Meer dan genoeg KLB voor jou, hoink123.
Beter dan een hoop stof.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij heeft wat teveel zand in z'n vagina.
Mijn poesje is anders heerlijk sappig..quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
581!
[..]
Beter dan een hoop stof.
wow ;squote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn poesje is anders heerlijk sappig..
Pics.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
"This pussy clean, this pussy squeakyquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmz, die zal wel wat stoffig zijn idd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
Hij had het over je entrance du rear, Veertje.
En bedankt ehquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"This pussy clean, this pussy squeaky
That pussy old, that pussy creaky"
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef VeerEli het volgende:
Wat voor saus is lekker bij inktvisringen? Iemand tips?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je post een topic en dan gaan kankeren omdat mensen erover beginnen, tja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste aandachtshoer van fok, snolquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK?mwheeehh attention
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste aandachtshoer van fok, snol
Neem gewoon nog een trekje en hou verder je bek.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je post een topic en dan gaan kankeren omdat mensen erover beginnen, tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |