Gewoon tegen allemaal zeggen en zorgen dat ze je exen niet spreektquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
en ik weet dat deze een keeper is
Hahaha gvd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, en door het gebrek aan kaaklijn schuurt het niet zo bij m'n dijen
Zo is het maar net, jochie. Laat je niet gek maken door al die gekke praat van mensen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iets met niet de boat maar de motie in de otie ofzo.
De ene keeper is de andere niet. Gewoon zeggen dat ze in Het Schele Paard bediende.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon tegen allemaal zeggen en zorgen dat ze je exen niet spreekt
Oh jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef CristinaYang het volgende:
Neen, schoonouders wist je nogEn gelukkig maar, heb een keelontsteking gekregen en heb het halve weekend op bed gelegen
Hoezo dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh jaNou, niet veel gemist. Ik vond het eigenlijk een beetje een tegenvaller.
Muziek was mwah-mwah, slecht geluid! En de indeling was anders dan eerder, iig anders dan 2 jaar terug. Toen was het gezelliger met die brug waar je over moest enzo, had je meer chillspots, nu was het een opgepropt zooitje (vond ik) en ik zat er denk ik ook niet zo lekker in omdat Solar vorig weekend zo episch wasquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kom trio doen met mij en krio =$.
Awwh wat jammerquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Muziek was mwah-mwah, slecht geluid! En de indeling was anders dan eerder, iig anders dan 2 jaar terug. Toen was het gezelliger met die brug waar je over moest enzo, had je meer chillspots, nu was het een opgepropt zooitje (vond ik) en ik zat er denk ik ook niet zo lekker in omdat Solar vorig weekend zo episch was
?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Panzermaus het volgende:
Er gaan geruchten dat er gepijpt is op Solar.
Moet je echt doen, wat een geweldig festival!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awwh wat jammerNouja, gelukkig was Solar zo fijn
Daar wil ik ook nog eens naar toe!
Ja door Aberkullie ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
?
[..]
Moet je echt doen, wat een geweldig festival!
Wie is dat?quote:
Yep. Ik heb er ook spijt van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie is dat?En hoezo 'gepijpt op Solar'? Als in, op de camping ofzo?
Zonder happy end wel te verstaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Panzermaus het volgende:
Er gaan geruchten dat er gepijpt is op Solar.
Wat is dit? Ik snap het niet. Vertel me alles.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zonder happy end wel te verstaan.Beetje kut dat je dit hier weer op moet brengen Panzer, zeker als je zelf de bron niet aanhaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |