Waarom denk je dat ik je dagelijks vraag of ik echt 38 lijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jouw wereldbeeld had allang kapot moeten zijn toen ze je op die oude kop van je pakten.
Waar ga je etenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Marie30 het volgende:
Kunnen jullie nu stoppen met die herrie, kan ik uiteten gaan? Heb ik verdiend, hele dag aan mijn eindwerk geschreven...
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is een SC, hier gaat het altijd goed. Houdoe Marie en eet smakelijk.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie beschuldigt ze dan? Waar heb je het over?
Pas maar op pansermuisjequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb jou horen zeggen dat ze je dochter beledigd heeft. Terwijl ik je ook heb horen zeggen dat het je dochter niet is, maar je nichtje. En daarnaast heb ik de beledjiging zelf niet gezien.
Leuven is super! Marktrock nu... Meestal wel goed. Maar ook zonder marktrock is het daar geweldig. Studentenstad: veel kroegen. Mooi architectuur ook...quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
Marie, jij woont in België toch? Is Leuven leuk?
Als jij betaalt...quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waar ga je eten? De Karmeliet?
Waren jullie ook bij Appelsap btw?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik je dagelijks vraag of ik echt 38 lijk
Ja tuurlijk mag jij dat vinden, maar dan mag ik toch ook gewoon onvriendelijk tegen jou doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent echt nog te dom om te poepen, gewoon.
Schatje, dit is zo lang geleden, dat je denk ik niet helder hebt wie wat precies zei. Want ik heb voor zover ik weet nooit iets over haar gezegd hier. En zelfs al heb ik dat wel, so fucking what? Dan moet je maar geen foto's van haar posten als je dat niet kan handelen.
Nice, thanks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Leuven is super! Marktrock nu... Meestal wel goed. Maar ook zonder marktrock is het daar geweldig. Studentenstad: veel kroegen. Mooi architectuur ook...
Wow.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Regel je een cute Belgisch meiske voor mij als date dan?
Er is toch een verschil tussen een beschuldiging en een belediging! Als jij alleen zegt dat ze haar beledigd zou hebben, dan kan ik me toch afvragen waar je op doelt als je daarna over een beschuldiging begint?!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef durrrr het volgende:
[..]
[..]
Pas maar op pansermuisje
Hyporiete vrouwen zijn de ergste
Neen, schoonouders wist je nogquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waren jullie ook bij Appelsap btw?
Ik heb waarschijnlijk net even iets meer vrouwen bij hun welgeronde staartbeenderen gehad en ik weet dat deze een keeper is. Je moet haar gewoon een beetje conditioneren. Desondanks bedankt voor je alertheid brah, appreciate the effort.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef durrrr het volgende:
[..]
[..]
Pas maar op pansermuisje
Hyporiete vrouwen zijn de ergste
Hmmmmmmhm. Met een lul tussen je benen ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
heb het halve weekend op bed gelegen
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmmmmmmhm. Met een lul tussen je benen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wijs je Marie zo kkhard af dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb een zwak voor dat accent.
Maar dan is het weird als ik ook mee ga...quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Regel je een cute Belgisch meiske voor mij als date dan?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]![]()
![]()
niet waar!
Die rotkop zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Weet je ook niet hoe je moet linken naar een vorig topic?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je moet quoten uit een vorig topic.
Die heeft toch een man en 3 kids? Neemt zij die maar mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom wijs je Marie zo kkhard af dan?
Kids.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die heeft toch een man en 3 kids? Neemt zij die maar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |